Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en eten

XTC en eten

19 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
of neem je bruin meergranenbrood met pindakaas mee, HEEEEEEERLIJK
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tufnut zei:
Fruit en chocolade.

Verder gewoon eten als het de tijd ervoor is. Goed eten verminderd de kater achteraf.
Klik om te vergroten...

Precies zelfde hier.
Hoewel ik het zelden tot nooit meer neem tegenwoordig. Dat was altijd wat in huis was. Vooral fruit dan heerlijk :hearteyes:
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik persoonlijk krijg echt geen hap door mijn keel als ik XTC gebruikt heb en dit stoort mij enorm ( ook de dag erna is eten vrij lastig ). Ook de smaken zijn honderd keer zoeter dan normaal waardoor ik al een aantal keer heb gehad dat ik echt moest overgeven van iets.
Iemand ideetjes om dit probleem te verhelpen of weet iemand voedingsmiddelen die wel weg te krijgen zijn ?( naast lollies ;P)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yoghurt, drinkontbijt, fruit.
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aalpoepert zei:
Yoghurt, drinkontbijt, fruit.
Klik om te vergroten...

Klinkt allemaal erg lekker en gezond maar lastig te consumeren op festivals/feestjes !
Alleen fruit word vaak nog wel verkocht maar toch bedankt !
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op het feest waar ik als laatste mdma nam, hadden ze een fruit bar. Ik weet niet waarom, maar ik kreeg ineens een gezonde dingen tic. Gooide mijn sigaretten weg, wilde alleen nog maar water ipv frisdrank en stormde op die fruitbar af alsof ze er hamburgers verkochten. En lekker dat het was. Terwijl ik anders niet gek ben op fruit, een pakje per dag rook en niet van water hou. :confused:

Maar als je wat wil eten op een feest moet je het meestal doen met fast food...
Misschien soep als je niet zo van zoete dingen houdt op x en eenmaal thuis bent?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar doe je inderdaad weinig tegen. Zorg ervoor dat je goed blijft drinken, dan zijn dingen beter weg te krijgen.

Vla werkt goed, brinta, ontbijtdrank, noodles.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
Daar doe je inderdaad weinig tegen. Zorg ervoor dat je goed blijft drinken, dan zijn dingen beter weg te krijgen.

Vla werkt goed, brinta, ontbijtdrank, noodles.
Klik om te vergroten...

Hmm krijg trek :grin:
L
Luc18Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat ik zelf altijd wel fijn vind is ik thuis kom van een feestje is gewoon eventjes zitten met vrienden en wat praten. En na een uurtje tostie maken en die in 10 stukken snijden ofzo. Dan pak ik af en toe 1 stukje. Zo krijg je wel wat binnen maar zie je er niet zo erg tegen op om te eten :tongueout:. En als de tostie op is voel ik mij altijd een stuk minder verkloot en natuurlijk is het wat later waardoor ik niet zo veel moeite heb met slapen.

Zou zeggen probeer het eens als je niet thuis woont.

Das eigenlijk mijn enigste tip. Eten tijdens een feest probeer ik niet meer want zo heb ik ooit een pil uitgekotst samen met 3 frietjes :P . Eet goed van te voren en op het feest gewoon goed drinken en dan pas eten na het feest.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet (kunnen) eten hoort er gewoon een beetje bij.

Ik eet van te voren gewoon goed, maar zeker niet té veel.
Als ik thuiskom na een uurtje meestal een eitje bakken, dat gaat er wel in.
Een tosti lukt ook nog wel, maar wel in veel stukjes.
En nog wat later probeer ik een soepje te eten die ik de dag ervoor zelf gemaakt heb.
Ik heb meestal zin in zoute dingen de dag erna > patat bijv.
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#11
knolselderij zei:
of neem je bruin meergranenbrood met pindakaas mee, HEEEEEEERLIJK
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#12
meestal is m'n keel zo droog na xtc gebruik dat het voedsel gewoon blijft hangen in mn slokdarm :grin:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik eet de middag voor een feest nog lekker goed.
Het duurt meestal voor de dag erna in de avond tot ik weer iets kleins eet.
Nuja, het stoort me niet :wink:
a
audierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weet je wat je eens moet proberen? Een krakeling eten.. Haha dat probeerde ik van het weekend maar dat was echt het slechtste idee ooit.. Dan kom je er pas achter dat je mond zo droog is als ik weet niet wat..
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het enige wat ik heel de tijd eet tijdens mdma is kauwgom :P

Ik heb ooit eens salami geproefd onder invloed.
Ging bijna over me nek :tearsofjoy:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Melk is lekker!... maar eten doe ik alleen als ik er behoefte aan heb, dag erna gaat dat gewoon lekker :). Beetje spierpijn in de kaakjes maar meer niet hehe.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik neem bij deze afstand van alle door mij in dit topic gepostte reacties. De admins schijnen het hier verpest te hebben en niet meer om te hebben gekeken naar het forum. Nu hebben een aantal leden een nieuw forum gestart en dat is prima, maar om trouwe leden dan de optie te ontnemen berichten aan te passen en eventuele persoonlijke informatie of spelfouten eruit te halen, gaat me te ver. Ik ben lid geworden van een forum waarop dit wel kon en wil me niet gedwongen voelen om ergens deel van uit te maken.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fruit en ijs!
m
manoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
broodje nutella. En melk is raar, dat smaakt dan heel erg zoet!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fruit en chocolade.

Verder gewoon eten als het de tijd ervoor is. Goed eten verminderd de kater achteraf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."