Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik wil binnenkort iets hallucinerends gaan proberen. En ik zat te denken aan een hele kleine hoeveelheid LSD en dan eventueel heel langzaam verhogen. Of is LSD te sterk en totaal niet aan te raden voor de eerste keer en kan is beter iets als paddo's of 2c-b te pakken? Ik wil wel iets interessants mee maken en gaan hallucineren maar niet te erg dat ik in een compleet andere wereld kom ofzo . (Misschien een stomme vraag maar ik heb helemaal geen ervaring met dit soort drugs en wil het daarom juist een keer proberen) Wat zouden jullie aanraden?"
"W.F.L. zei: Beter niet. Hoe vaak gebruik je XTC dan? Klik om te vergroten... Meestal laat ik er 2 maanden tussen. Maar ben gewoon nieuwsgierig naar andere dingen als speed en coke."
"Hallo, Ik zou wel een keer coke willen proberen maar twijfel aan de andere kant ook erg. Ik ben bang dat als ik het probeer ik er erna dan heel erg naar verlang. Na een avondje uit met xtc wil ik het hele weekend terug naar dat gevoel. Terwijl xtc bijna niet verslavend is. (Waarschijnlijk ben ik ook eerder verslaafd dan een normaal persoon heb ik het gevoel) Wat denken jullie? Proberen of niet?"
"Ik heb nog geen ervaring met speed maar ik vroeg me af hoe lang de speed nu echt werkt. Het hangt natuurlijk af van de sterkte en dosis. Maar ik las op drugsinfoteam "Veel van de verkochte speed werkt 4 - 6 uur of 6 - 8 uur" Is het dan zo dat als je gewoon 1 goede lijn neemt van redelijke speed (Ongeveer 50%), dat je dan een hele nacht zonder problemen door kan gaan Bij xtc wordt ook gezegt dat het ook 4-6 uur werkt. Maar bij mij is het na een uur of 2-3 het leuke er wel vanaf en als ik niks bij pak dan krijg ik het alleen maar koud terwijl ik me kapot zweet . Dus mijn vraag is niet hoe lang speed actief blijft in je hersenen oid, maar hoe lang voel je je lekker en heb je energie? Want bij xtc is dat ook bij niemand 4-6 uur van 1 dosis volgens mij."
"Hier mijn ervaring met wiet: Nou ik en een paar maten waren gewoon samen aan het chillen. En we kwamen op het idee om een spacecake te maken. Dus wij beginnen met het beslag en pleuren er ongeveer 8 gram wiet in (Geen idee wat voor wiet) en na een half uurtje ofzo was hij klaar. We hebben de cake in 12 stukken gesneden zodat elk stuk 0,6 gram bevatte. Iedereen pakte een stuk en we hebben wat gepraat enzo. 1 uur later voelden we nog niks (Jullie voelen hem al aankomen ) dus een vriend van me pakt nog een stuk. Ik wist dat het met cake lang kon duren dus ik besloot nog niet bij te pakken en te wachten (Heb ik ook tegen mijn maat gezegd maar die wilde niet luisteren). Uiteindelijk 20 minuten later heb ik alsnog een 2e stuk gepakt. Ongeveer 3 kwartier later moesten we allemaal super hard lachen om de domste dingen. Ik kreeg gewoon buikpijn en pijn in mijn wangen van het lachen. De buurvrouw heeft nog aangebeld omdat we te veel herrie maakten. Toen hebben we geprobeerd te stoppen met lachen maar dat viel niet mee. Toen we uitgelachen waren en ik rustig in de bank zat bewoog ik mijn hoofd. Het ging vreselijk sloom, ik stond op en ook dat viel niet mee. Mijn hele lichaam voelde zwaar aan. Ben toen weer lekker gaan zitten. En toen kwam het, mijn hersenen gingen constant gewoon in standby ofzo. Ik werd om de paar minuten even "Wakker" maar even later zat ik weer zonder 1 enkele gedachten op de bank naar niks te staren (Denk ik) Als iemand mij aansprak werd ik weer even wakker en ik kon ik weer even praten om vervolgens weer in standby te vallen. Dit herhaalde zich wel 30 keer ofzo. Ook ging de tijd SUPER maar dan ook SUPER langzaam. 3 minuten leek wel minstens een half uur. Toen zijn we even naar buiten gegaan waar ik heb geprobeerd wakker te blijven. Maar dit was gewoon onmogelijk. Toen begin ik het iets minder leuk te vinden. (Ging niet echt bad ofzo maar ik vond het allemaal niet zo fijn meer.) Het was steeds weer een strijd om wakker te blijven en ik begon me zorgen te maken hoe ik thuis zou moeten komen. Was inmiddels denk ik een uur of half 2. En had gezegd om 3 uur thuis te zijn. De gedachten dat mijn ouders misschien wel zouden bellen was ook niet echt relaxed. Want ik kon niet opnemen omdat het dan denk ik meteen duidelijk zou zijn omdat ik sloom praatte en raar zou reageren. En niet opnemen zou ook raar zijn. Toen zijn we weer naar binnen gegaan en ging de strijd om wakker te blijven weer verder. (Weer de helft van de tijd op de bank gezeten met de gedachten van een visstick) Uiteindelijk zijn we om een uur of 3 naar huis gegaan. Maar ik was nog behoorlijk van de kaart en vroeg steeds aan mijn vrienden of ze me in de gaten wilden houden en veilig thuis wilde brengen. Hun lachten me uit maar ik was op dat moment echt bang dat ik gewoon door rood zou rijden en dood gereden zou worden als ik niet wakker zou blijven. Uiteindelijk ben ik goed thuis gekomen en lagen mijn ouders al te slapen toen ik thuis kwam. Ben toen snel mijn bed in gedoken en gaan slapen. Ik was helemaal kapot. (Excuses voor de spelfouten die er waarschijnlijk wel instaan) Ik vond het wel leuk om een keer mee te maken. En de lachkick was wel leuk, maar verder vond ik er niet veel aan. Als ik in niet rustig was gebleven was ik waarschijnlijk helemaal bad gegaan. Maar omdat ik bij een maat was die een eigen appartement heeft voelde ik me meestal wel relaxed en liet alles gewoon op me afkomen. En mijn vrienden plagen we nog steeds omdat ik steeds maar zei dat ze me veilig thuis moesten brengen :P . Herkend iemand dat standby gevoel wat ik beschreef waarbij je gewoon helemaal nergens aan denkt? Of is dat gewoon super stoned zijn?"
"Wat ik zelf altijd wel fijn vind is ik thuis kom van een feestje is gewoon eventjes zitten met vrienden en wat praten. En na een uurtje tostie maken en die in 10 stukken snijden ofzo. Dan pak ik af en toe 1 stukje. Zo krijg je wel wat binnen maar zie je er niet zo erg tegen op om te eten . En als de tostie op is voel ik mij altijd een stuk minder verkloot en natuurlijk is het wat later waardoor ik niet zo veel moeite heb met slapen. Zou zeggen probeer het eens als je niet thuis woont. Das eigenlijk mijn enigste tip. Eten tijdens een feest probeer ik niet meer want zo heb ik ooit een pil uitgekotst samen met 3 frietjes :P . Eet goed van te voren en op het feest gewoon goed drinken en dan pas eten na het feest."
"Mijn ervaringen met xtc verschillen eigenlijk best veel en ik snap er eigenlijk niks van. Normaal gesproken heb ik dit allemaal samen: *Dat blije gevoel *het wazige gevoel (Vooral als hij net inslaat, daarna trekt het een beetje weg maar blijft wel) *en flink energie om te dansen Maar ik heb een feestje meegemaakt waar ik alleen maar wazig was zonder energie en ook ZONDER dat blije gevoel Ook heb ik gehad dat ik extreem veel energie had en totaal niet wazig maar wel redelijk love gevoel. En ik heb een keer mijn beste space gehad van 3/4 pil van 120mg, super maar dan ook super vaag en geweldig love gevoel. (Ik had hiervoor een paracetamol op en geblowed maar dat zou niet moeten uitmaken toch?) Dit had geen tollerantie toen ik deze dingen heb meegemaakt. En ik snap dus niet waarom het zoveel kan verschillen. Iemand enig idee hoe dit komt? of heeft dit ook meegemaakt?"
"Het waren allemaal dezelfde pillen trouwens. Als blowen elke keer dat effect geeft aan de pil wat ik toen had neem ik nooit meer zonder te blowen Nog maar eens proberen dan. Maar ik denk dat dit het meeste uitmaakt. TRAVOLTA zei: t heeft trouwens ook allemaal met de setting, omstanders te maken en met hoe je je op dat moment fysiek en mentaal voelt Klik om te vergroten... Voortaan ook proberen te zorgen dat ik me al super voel voordat ik pak misschien dat ie dan weer zo heerlijk inslaat."
"Ik heb nu een aantal keer xtc gebruikt maar ik gebruikte altijd 1 halfje (60mg) en 30 min later het andere halfje. (Weeg overigens 68kilo) En dan voelde ik me altijd super. Laatst zei een vriend dat een hele veel beter is. Nou ik wilde dat wel proberen dus ik neem meteen een hele. Vervolgens kreeg ik het normale xtc gevoel. Maar al snel werd ik moe en niet blij en had nergens zin in. Heb bijna het hele feest op een bankje gezeten. Herkend iemand dit? Is dit normaal? Ik heb ooit wel eens gehoord dat mensen met ADHD anders reageren op drugs en juist slaperig worden. Zou dit daarop kunnen wijzen? (Heb geen ADHD voor zover ik weet)"
"Xeloc zei: Zelfde pil gebruikt? Klik om te vergroten... Ja waren dezelfde pillen"