Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hai iedereen! Als ik een pilletje geslikt heb moet ik verder niet naar de wc, maar na een uur of 4 moet ik om de 5 minuten en ook geen klein beetje ook. het is net alsof de kraan aan staat en mijn blaas constant proppie vol is. het probleem is echter dat ik op dat moment nog verre van thuis ben. ik drink best veel tijdens het gebruik.. een liter of 3/4. Hoe kan ik dit voorkomen of het in ieder geval uitstellen totdat ik fatsoenlijk thuis ben en dus een wc vlakbij heb? Tgeeft een hoop stress, vooral als je in de trein zit of op straat loopt, want ik moet elke keer praktisch hollen naar de plee."
"Zo klein mogelijke slokjes nemen en alleen als je er echt nood aan hebt. Mijn eerste keer heb ik volgens mij ook 4 a 5 liter water op, niet normaal gewoon En toen ik het met mijn tweede keer op 1-2 liter heb gehouden hoefde ik maar 2 keer naar de wc achteraf. Klik om te vergroten... Dat is idd misschien wel een idee!.. Ik slik normaal gesproken eigenlijk maar 1 pilletje. vaak is dit rond een uur of 1. Zou het misschien ook kunnen komen omdat het gewoon uitwerkt? wel een rot tijdstip rond 5/6 uur.. zit altijd in de trein of loop door de stad haha! :P"