Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit ging niet over een escort service?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat geloof ik best. :P En ik zie soms ook wel oudere mensen op feesten enzo, maar mensen uit mijn omgeving zie ik dat persoonlijk nog niet doen. Nou ja.. wie weet wat zij allemaal stiekem doen 's nachts.. :smoke:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vroeg mij af of er meer vrouwen van boven de 35 zijn die ook wel eens een pilletje nemen? Het lijkt me leuk om daar eens over te babbelen.

Op dit forum kom ik allemaal jongere gebruikers tegen (ook erg leuk hoor), maar ik ben toch niet de enige vrouw van boven de 35 die ook wel eens uit het keurslijf springt?? :wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je bent zeker niet de enige, ik ken wel meer mensen, waaronder ook vrouwen van 30+ die wel eens gebruiken.
Toch zie je ze idd niet veel :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Caatje van het forum valt ook onder je categorie.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dzy zei:
Caatje van het forum valt ook onder je categorie.
Klik om te vergroten...

Zeg denk je er ff aan............ben 34. Maar heb wel vriendinnen die ouder zijn dan 35 en xtc pakken.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
dat is een gevoelige snaar die je daar raakt Dzy! :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sorry, ik las 25-.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
beter doe je dat via pb.. :wave:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben !!! En ja de leeftijd van een vrouw ligt idd gevoelig he dames!!! Laten we een kluppie oprichten, suggesties voor de naam??? first Xtc wifes club, wifes on X club. En voeg me maar toe aan msn als je wilt, dan kunnen we eens ff chatten?!
[email protected] :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eigenlijk vind ik dat wel maar raar klinken, als ik zo verder begin te denken aan vrouwen in mijn omgeving van boven de 35 jaar.. bah.. ik moet er niet aan denken dat ik die mensen zou tegenkomen op een feestje helemaal uit de bol gaan op xtc.. maar ik ken jou niet natuurlijk. :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha, jij wordt ook ooit 35 Saivy. Zou jij het raar vinden om dan zelf nog xtc te pakken.

Een moeder van een vriendin van mij gebruikt ook regelmatig wat en bij haar vind ik het niet gek, maar sommige moeders van vrienden of mijn eigen moeder moet ik er ook niet denken dat ze wat pakken. Dat is erg verschillind bij iedereen.

En Angie is gewoon een geweldige vrouw die je echt wel eens tegen zal willen komen met xtc op denk ik net als Caatje. :wave: En 35+ is echt niet oud. Er zijn vaak veel 33+ waarmee je goed kan feesten. :grin:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat jammer dat je zo denkt! Mogen "wij"vrouwen van boven de 35 niet meer uit ons bol gaan??? Ik ga nog ieder jaar naar Dance Valley en ga daar overigens wel uit mijn bol, maar daar heb ik geen XTC voor nodig hoor. Als ik gebruik doe ik dat in mijn eigen omgeving met iemand van wie ik veel hou en dat is een hele mooie ervaring. Ik val daar niemand mee lastig en het is zeker niet BAH!!!!!

Volgens mij ben jij een leuke meid dus het lijkt mij wel geinig om elkaar eens te spreken., ookal ben jij nog lang geen 35plusser
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dank je wel Davie!!!! Ik voel me nog echt niet afgeschreven hoor. Ik vind juist dat het me jong houd! Ik heb zo meer begrip voor (dat ik dat nu ga zeggen)de jeugd van tegenwoordig. Ik hoop nog erg lang te kunnen genieten, dat is niet aan leeftid gebonden :hearteyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je bent zo jong als je je eigen voelt.

Toen ik 16 was keek ik echt op tegen iemand van 18 en vond iemand van 25 oud. Nu ben ik 25 en vind mensen van 30 - 40 niet echt oud. Gewoon lekker doorgaan zolang als het kan. Mensen van boven 30 a 35 mogen ook nog genieten.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind niet dat je niet meer mag genieten, van mij mag jij gerust nog eens uit je bol gaan met xtc, maar als ik zo eens rondkijk in mijn omgeving en familie zou ik het een beetje vreemd vinden om samen met bijvoorbeeld mijn tante van 37 te feesten onder invloed van xtc, en oud ben je zeker nog niet, dus doe gerust maar. :beer:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik begrijp het wel hoor, natuurlijk doet het een beetje raar aan als je nog zo jong bent en iemand die in jou ogen " oud" uit z'n bol ziet gaan. Je zal dat denk ik ook niet vaak zien want wij "oudjes" geven wel ons eigen privé feestjes, and your not invited!!! En geloof me.......die oudjes kunnen er wat van :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Telefoon zei:
beter doe je dat via pb.. :wave:
Klik om te vergroten...

Omdat?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je hebt mensen van 35 en je hebt mensen van 35........de een geniet van het leven alsof ze 25 is en de ander is 35 in jaar maar 70 in gedrag. Ik ben 34 maar voel me dat zeker niet! Ik heb geen kinderen, dat scheelt mss ook wel. Als ik naar mn zusje (34) kijk dan is zij een straatlengte meer "volwassen" dan ik. Zij heeft 2 kindjes, staat anders in het leven als ik. Houdt van een stevig bodem terwijl ik al heel mn leven flierenfluitend door het leven ga. Ik zie wel wat de dag brengt. Zij weet tot volgende week vrij dag hoe haar dag eruit gaat zien.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
APK is gewoon methylone.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."