Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchade aan tong

Schade aan tong

43 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1

^-preventief :wink:

gewoon je tong een uurtje in warm water laten hangen en nadien insmeren met zalf :)
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit komt omdat jij je tong lekker hebt afgeknabbeld tijdens de trip.
Indeed even stoppen ofzo om weer aan te sterken.

Kauwgom tijdens wil ook nog wel inees positieve gevolgen geven in dit geval.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb het kauwen heel erg...neem wat kauwgom ofzo zodat je iig niet op je tong,wangen bijt...
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tegen het tandenknarsen werkt een speen heel goed, gewoon te koop bij elke baby zaak (heb je ook geen wonden meer in je bek :P)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petricov zei:
Tegen het tandenknarsen werkt een speen heel goed, gewoon te koop bij elke baby zaak (heb je ook geen wonden meer in je bek :P)
Klik om te vergroten...

of een lolly...zuigen kreng
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Petricov zei:
Ik hou niet zo van zuigen :flushed:
Klik om te vergroten...

voor deze keer...het is met een smaakje :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Giorgo zei:
Kan het dat er schade aan je tong komt.
Tandenkanrsen heb ik vaak en wondjhs aan kaken.
Maar mijn tong zelf doet erg veel pijn als ik eet, drink, rook alles gewoon.
Het maakt niet veel uit maar het is wel kut.
Klik om te vergroten...

Je tong is uitgedroogd geweest, moet er van herstellen, heb het zelf ook 2 keer gehad ofzo. Komt helemaal goed.
X
X_mellOwLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb et altijd wel als k x gebruik..
heb perongelijk een Keer heel stuk uit mn wang gebeten.
heb k bijna 3 weken last van gehad.
En k had kauwgom. nou soms helpt dat ook niet echt. ^^
Daarom. ff soms.pauze tussen door. ff een tijdje geen Xtc.=]
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Precies het zelfde probleem hier..!!
Het voelt alsof er veel sneetjes in de zijkant van je tong zitten..
Je zit op met je tanden op elkaar en schuift wat heen en weer ..
Dan kunnen kleine stukjes van de zijkant van je tong er tussen gaan zitten .. ( wat je dan totaal niet merkt )
Teminste Dat is een gok hoor !
Want telkens als k dat heb Staan me tandafdrukken in MIJN TONG !!
geloof me het doet pijn..!

En als k nuchter ben en k heb dat ( lang niet zo erg ) Dan is het vitamine gebrek ..

Hoop dat ik er zelf ook van af kom want het is PIJNLIJK!! :openmouth:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#10
beetje minder pillen steken en een beetje karakter tijdens je space. hoe lekker je tong dan ook mag zijn. maar echt tips zijn er natuurlijk niet. kauwgom doet je denk ik alleen maar nog meer kauwen.
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kauwgom helpt bij mij wel, maar dan op de volgende manier:

4 kauwgompjes flink voorkauwen, terugdelen in 4 porties, en een heel dun vliesje ervan over mijn kiezen leggen, zodat de randjes niet zo scherp aanvoelen.

't Is even gepruts, maar alles beter dan 2 dagen last.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb hier altijd last van als ik gebruikt heb.
Laatst had ik ook soort bulten achter in m'n keel (op m'n tong) maar wel van vlees, toen schrok ik toch wel even! is wel weer van zelf weggegaan maar nog steeds geen idee waar dat door komt.

iemand ideeën?
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#13
koop een lichtgevende/flikkerende fopspeen en je kan verder feeste :tongueout:
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmmm...fopspeen..
Kan je net zo goed een levensgroot bord bij je dragen met 'IK GEBRUIK XTC' erop...
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Katatonia zei:
Hmmm...fopspeen..
Kan je net zo goed een levensgroot bord bij je dragen met 'IK GEBRUIK XTC' erop...
Klik om te vergroten...

alleen helpt dat niet tegen schade aan je tong :wink:
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Klaara zei:
Katatonia zei:
Hmmm...fopspeen..
Kan je net zo goed een levensgroot bord bij je dragen met 'IK GEBRUIK XTC' erop...
Klik om te vergroten...

alleen helpt dat niet tegen schade aan je tong :wink:
Klik om te vergroten...

Punt beet!
i
ikhebpijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
oke ik weeet dus precies wat je bedoelt
ik heb dus eergister 30 pilletjes gehad geen sterke maar 35 mg
en toen ben ik niet gaan slapen
en op school nog een stuk of 6 bijgeslikt
oja mocht ik dan ook nog een meisje zijn van 48kg
toen een joint gerookt en dr bij nog eens stuk of drie gehad'
nou wat t sws niet is is goed voor je maag dat heb ik gister wle gevoelt
en ja nu ben ik weer om 5 uur wakker
VAN ME TONG de zijkant lijkt wel open
en ik kan gewoon echt niks ik moest met me deken in me mond slape
zodat ik t niet voelde en nu heb ik nog steed pijn
nu heb ik net watjes nat gemaakt en in de diepvries gedaan
en ligt nu om de zijkante van me tong nou kan ik tenminste de pijn een beetje uithouden
maar ik heb t liever neit want t doet echt verschrikkelijk pijn
me zijkant van em wang is trouwens ook helemaal open
echt van zon sneden ma dat had ik gister al
en ik denk dat me beugel dr ook ef lekker bij heeft geholpen
ik ga me zo ma een water ijsje eten en hoop dat ik dr straks op school geen lakst meer van heb
trouwens me keel lama zegge onder je kaken
zijn 2 van zon bulten die komen volgens mij van de pijn
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gerechtigheid!
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Katatonia zei:
Gerechtigheid!
Klik om te vergroten...

+1
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#20
ikhebpijn zei:
oke ik weeet dus precies wat je bedoelt
ik heb dus eergister 30 pilletjes gehad geen sterke maar 35 mg
en toen ben ik niet gaan slapen
en op school nog een stuk of 6 bijgeslikt
oja mocht ik dan ook nog een meisje zijn van 48kg
toen een joint gerookt en dr bij nog eens stuk of drie gehad'
nou wat t sws niet is is goed voor je maag dat heb ik gister wle gevoelt
en ja nu ben ik weer om 5 uur wakker
VAN ME TONG de zijkant lijkt wel open
en ik kan gewoon echt niks ik moest met me deken in me mond slape
zodat ik t niet voelde en nu heb ik nog steed pijn
nu heb ik net watjes nat gemaakt en in de diepvries gedaan
en ligt nu om de zijkante van me tong nou kan ik tenminste de pijn een beetje uithouden
maar ik heb t liever neit want t doet echt verschrikkelijk pijn
me zijkant van em wang is trouwens ook helemaal open
echt van zon sneden ma dat had ik gister al
en ik denk dat me beugel dr ook ef lekker bij heeft geholpen
ik ga me zo ma een water ijsje eten en hoop dat ik dr straks op school geen lakst meer van heb
trouwens me keel lama zegge onder je kaken
zijn 2 van zon bulten die komen volgens mij van de pijn
Klik om te vergroten...

zijn het niet je amandelen? :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."