Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hmmmm.. paddows de smaak.. Omg. praat me er nie Over. Ben al een paar keer (bijna) over me zuiger gegaan. hahahah. K kauw het meestal weg met fristi,cola ofso. (Self een x met doritos.) K lus ook geen champions. sowieso geen ene paddestoel.! Lowl!.nee .. k vin het niet lekker. ^^"
"Hallo. ik heb nog nooit keta gedaan, maar sit er over na te denken het te proberen. Maar ik hoor van mensen verschillende dingen over de tripp. Sommige gaan nokkie. en beleven allemaal shit. Gekke pratende elfjes, gekke wereld. maar . sommige gaan niet nokkie en kan je normaal mee praten. Komt dat door een bepaalde dosis? Of is het voor iiedereen anders? Greetz mellOw"
"hahahaha same here.! Lowll. al mn vrienden hebbe me uitgelachen. en sommiige hebbe me gefilmt.!\\ Ahhh. da was me 2e x. vond het allemaal so leuk en lief. alles was Extreem happy.! Mooie tijd was dat!. lOwl!."
"Javaanse Jongen. zei: iemand pakt je benen en iemand je armen en dan lekker trekken als je helemaal waus bent dan kom je ook wel redelijk over alsof je aan het sexen bent ja kreun kreun ahahha lol Klik om te vergroten... hmm gaak een xtje uitproberen. klinkt lekker. hahahah.."
"ja. k heb et meestal niet de dag daarna.. ma daarna. Dan benk somber,down. nergens sin in, saggo, onwijs irritant is het. Maa.. met genoeg chocola. ^^. komt ehet wel weer oke. Alleen ja mn kaken. die doen eg seer. kan haast nie eten. Dat vink altijd wel klote na dat ik X heb gedaan. is wel beetje jammertt. =]"
"finding Nemo.! & tinkerbell.!! gweldige kleuren egg.. Geweldig.. chill op getript."
"md.skittles,snoepjes,nootjes,shit.ex.figuurtjes.rondje."
"hmm. bij mij ligt het eraan. Blowen is wel chill. ma niet op feesten. dan wordt k so suf.& soms trekt het me uit me tripp. ma als je gesellie met vrienden.. avondje aan eht doen bent. is het Heerlijk. & dan lekkere praat-tripp krijgen."
"hahaha . sommige . ^^ LOwl. nee. ik heb wel een x met Xtc tegenover een spiegel gestaan. dat is ook leuk en dan gekke bekke trekke. ma sommige kunne nie omda je bek so strak staat, dat is pas geniaal.! grote pupillen. (heb sowieso al big ass ogen van meself).lekker aanet kauwen. Oh. heerluk . heb er nu wel sin in. van alles wak lees.!"
"ik heb wat vraagjes. Wat voel je als je hero op hebt,? Hoe voel je je daarna.? Ben je meteen verslaafd na je eerste x.? Danke. ^^ mn vriendin wil et een xje proberen."