Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchade aan tong

Schade aan tong

43 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hou niet zo van zuigen :flushed:
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan het dat er schade aan je tong komt.
Tandenkanrsen heb ik vaak en wondjhs aan kaken.
Maar mijn tong zelf doet erg veel pijn als ik eet, drink, rook alles gewoon.
Het maakt niet veel uit maar het is wel kut.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je slim bent blijf je minimaal een maandje nuchter :) dan kan je lichaam een beetje aansterken weer en is die tong ook weer beter :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Giorgo zei:
Kan het dat er schade aan je tong komt.
Tandenkanrsen heb ik vaak en wondjhs aan kaken.
Maar mijn tong zelf doet erg veel pijn als ik eet, drink, rook alles gewoon.
Het maakt niet veel uit maar het is wel kut.
Klik om te vergroten...

volgens mij is dat omdat je tong gewoon heel erg uitgedroogd is ofzo, dat heb ik ook wel vaker gehad. gewoon veel drinken dag erna is t over.
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb het ook al eens gehad, vooral roken deed serieus veel pijn.
Nu 2 dagen later is het over.
M
Marc39Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik lees hier nu een paar daagjes mee, en je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet. Maar zou het niet eens een idee zijn een tijdje niks te gebruiken? Ik zie allerlei post van je die mij het vermoeden geven dat je je lichaam in rap tempo naar de klote aan het helpen bent. Nogmaals, ik wil geen betweter zijn en je moet het allemaal zelf weten, maar ik zou me toch zorgen beginnen te maken als ik jou was.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook vaak genoeg gehad dat de zijkanten van m'n tong compleet aan stront zijn geknaagd, en ja, daar lijd je stevig onder. :mrgreen: :mrgreen:
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Ook vaak genoeg gehad dat de zijkanten van m'n tong compleet aan stront zijn geknaagd, en ja, daar lijd je stevig onder. :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Op dit antwoord wachtte ik dus :sunglasses: .

Thx nu ben ik niet de enige :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hehe, een geruststellend idee nietwaer. :P

Veel vitamines nemen, en goed vreten, en 't komt gut.
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gerechtigheid!
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Katatonia zei:
Gerechtigheid!
Klik om te vergroten...

+1
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#12
ikhebpijn zei:
oke ik weeet dus precies wat je bedoelt
ik heb dus eergister 30 pilletjes gehad geen sterke maar 35 mg
en toen ben ik niet gaan slapen
en op school nog een stuk of 6 bijgeslikt
oja mocht ik dan ook nog een meisje zijn van 48kg
toen een joint gerookt en dr bij nog eens stuk of drie gehad'
nou wat t sws niet is is goed voor je maag dat heb ik gister wle gevoelt
en ja nu ben ik weer om 5 uur wakker
VAN ME TONG de zijkant lijkt wel open
en ik kan gewoon echt niks ik moest met me deken in me mond slape
zodat ik t niet voelde en nu heb ik nog steed pijn
nu heb ik net watjes nat gemaakt en in de diepvries gedaan
en ligt nu om de zijkante van me tong nou kan ik tenminste de pijn een beetje uithouden
maar ik heb t liever neit want t doet echt verschrikkelijk pijn
me zijkant van em wang is trouwens ook helemaal open
echt van zon sneden ma dat had ik gister al
en ik denk dat me beugel dr ook ef lekker bij heeft geholpen
ik ga me zo ma een water ijsje eten en hoop dat ik dr straks op school geen lakst meer van heb
trouwens me keel lama zegge onder je kaken
zijn 2 van zon bulten die komen volgens mij van de pijn
Klik om te vergroten...

zijn het niet je amandelen? :rolleyes:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#13
ikhebpijn is een .info troll!
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tufnut zei:
ikhebpijn is een .info troll!
Klik om te vergroten...

Geloof ik best ja, het lijkt me sterk dat een kind van 49 kilo 1050 mg MDMA in haar lichaam heeft zitten, dan ben je dood.

Maar wat is der precies loos met .info? zijn dat een soort van concurrenten van .nl?
Want ik lees daar ook vaker op, maar ik vind het een beetje te veel van het goede om op 2 verschillende drugsfora een account te gaan aanmaken. :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er speelt nog wel wat gedoe tussen de twee, maar in feite is dat geschiedenis. Hier en daar kun je er nog wel wat over vinden. Ik ga het niet weer uiteenzetten, dat heeft voor niemand een toegevoegde waarde. ls je het echt wilt weten kun je met PB-en.

OT: die hoeveelheid is idd belachelijk en welhaast onmogelijk
r
robinssen9Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kijk, ik weet precies hoe kut het is. het zit zo:
Als je genoeg pillen op heb krijg je en droge bek en drillende kaak, dat heb je zelf nniet in controle, Jy gaat automatisch op je droge tong bijten, dat veroorzaakt wondjes, heb et zelf vaak genoeg gehad bij grotere dosis xtc. Kan worden voorkomen door tijdens je space veel te drinken.

Suc6
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
voortaan kauwgum bij je hebben als je xtc neemt :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Valentijntje zei:
voortaan kauwgum bij je hebben als je xtc neemt :wink:
Klik om te vergroten...

Dat gaat je echt niet helpen :P
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee idd.. Bovendien zorgt kouwgom ervoor dat je de volgende dag enorme last van je kaken hebt.
c
clowntjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Supervlieg zei:
Nee idd.. Bovendien zorgt kouwgom ervoor dat je de volgende dag enorme last van je kaken hebt.
Klik om te vergroten...

+ 1

kaak-klem (niet prettig)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."