Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchade aan tong

Schade aan tong

43 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan het dat er schade aan je tong komt.
Tandenkanrsen heb ik vaak en wondjhs aan kaken.
Maar mijn tong zelf doet erg veel pijn als ik eet, drink, rook alles gewoon.
Het maakt niet veel uit maar het is wel kut.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je slim bent blijf je minimaal een maandje nuchter :) dan kan je lichaam een beetje aansterken weer en is die tong ook weer beter :wink:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hou niet zo van zuigen :flushed:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#4
beetje minder pillen steken en een beetje karakter tijdens je space. hoe lekker je tong dan ook mag zijn. maar echt tips zijn er natuurlijk niet. kauwgom doet je denk ik alleen maar nog meer kauwen.
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kauwgom helpt bij mij wel, maar dan op de volgende manier:

4 kauwgompjes flink voorkauwen, terugdelen in 4 porties, en een heel dun vliesje ervan over mijn kiezen leggen, zodat de randjes niet zo scherp aanvoelen.

't Is even gepruts, maar alles beter dan 2 dagen last.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb hier altijd last van als ik gebruikt heb.
Laatst had ik ook soort bulten achter in m'n keel (op m'n tong) maar wel van vlees, toen schrok ik toch wel even! is wel weer van zelf weggegaan maar nog steeds geen idee waar dat door komt.

iemand ideeën?
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#7
koop een lichtgevende/flikkerende fopspeen en je kan verder feeste :tongueout:
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmmm...fopspeen..
Kan je net zo goed een levensgroot bord bij je dragen met 'IK GEBRUIK XTC' erop...
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Katatonia zei:
Hmmm...fopspeen..
Kan je net zo goed een levensgroot bord bij je dragen met 'IK GEBRUIK XTC' erop...
Klik om te vergroten...

alleen helpt dat niet tegen schade aan je tong :wink:
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klaara zei:
Katatonia zei:
Hmmm...fopspeen..
Kan je net zo goed een levensgroot bord bij je dragen met 'IK GEBRUIK XTC' erop...
Klik om te vergroten...

alleen helpt dat niet tegen schade aan je tong :wink:
Klik om te vergroten...

Punt beet!
i
ikhebpijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
oke ik weeet dus precies wat je bedoelt
ik heb dus eergister 30 pilletjes gehad geen sterke maar 35 mg
en toen ben ik niet gaan slapen
en op school nog een stuk of 6 bijgeslikt
oja mocht ik dan ook nog een meisje zijn van 48kg
toen een joint gerookt en dr bij nog eens stuk of drie gehad'
nou wat t sws niet is is goed voor je maag dat heb ik gister wle gevoelt
en ja nu ben ik weer om 5 uur wakker
VAN ME TONG de zijkant lijkt wel open
en ik kan gewoon echt niks ik moest met me deken in me mond slape
zodat ik t niet voelde en nu heb ik nog steed pijn
nu heb ik net watjes nat gemaakt en in de diepvries gedaan
en ligt nu om de zijkante van me tong nou kan ik tenminste de pijn een beetje uithouden
maar ik heb t liever neit want t doet echt verschrikkelijk pijn
me zijkant van em wang is trouwens ook helemaal open
echt van zon sneden ma dat had ik gister al
en ik denk dat me beugel dr ook ef lekker bij heeft geholpen
ik ga me zo ma een water ijsje eten en hoop dat ik dr straks op school geen lakst meer van heb
trouwens me keel lama zegge onder je kaken
zijn 2 van zon bulten die komen volgens mij van de pijn
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gerechtigheid!
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Katatonia zei:
Gerechtigheid!
Klik om te vergroten...

+1
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#14
ikhebpijn zei:
oke ik weeet dus precies wat je bedoelt
ik heb dus eergister 30 pilletjes gehad geen sterke maar 35 mg
en toen ben ik niet gaan slapen
en op school nog een stuk of 6 bijgeslikt
oja mocht ik dan ook nog een meisje zijn van 48kg
toen een joint gerookt en dr bij nog eens stuk of drie gehad'
nou wat t sws niet is is goed voor je maag dat heb ik gister wle gevoelt
en ja nu ben ik weer om 5 uur wakker
VAN ME TONG de zijkant lijkt wel open
en ik kan gewoon echt niks ik moest met me deken in me mond slape
zodat ik t niet voelde en nu heb ik nog steed pijn
nu heb ik net watjes nat gemaakt en in de diepvries gedaan
en ligt nu om de zijkante van me tong nou kan ik tenminste de pijn een beetje uithouden
maar ik heb t liever neit want t doet echt verschrikkelijk pijn
me zijkant van em wang is trouwens ook helemaal open
echt van zon sneden ma dat had ik gister al
en ik denk dat me beugel dr ook ef lekker bij heeft geholpen
ik ga me zo ma een water ijsje eten en hoop dat ik dr straks op school geen lakst meer van heb
trouwens me keel lama zegge onder je kaken
zijn 2 van zon bulten die komen volgens mij van de pijn
Klik om te vergroten...

zijn het niet je amandelen? :rolleyes:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
ikhebpijn is een .info troll!
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tufnut zei:
ikhebpijn is een .info troll!
Klik om te vergroten...

Geloof ik best ja, het lijkt me sterk dat een kind van 49 kilo 1050 mg MDMA in haar lichaam heeft zitten, dan ben je dood.

Maar wat is der precies loos met .info? zijn dat een soort van concurrenten van .nl?
Want ik lees daar ook vaker op, maar ik vind het een beetje te veel van het goede om op 2 verschillende drugsfora een account te gaan aanmaken. :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er speelt nog wel wat gedoe tussen de twee, maar in feite is dat geschiedenis. Hier en daar kun je er nog wel wat over vinden. Ik ga het niet weer uiteenzetten, dat heeft voor niemand een toegevoegde waarde. ls je het echt wilt weten kun je met PB-en.

OT: die hoeveelheid is idd belachelijk en welhaast onmogelijk
r
robinssen9Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Kijk, ik weet precies hoe kut het is. het zit zo:
Als je genoeg pillen op heb krijg je en droge bek en drillende kaak, dat heb je zelf nniet in controle, Jy gaat automatisch op je droge tong bijten, dat veroorzaakt wondjes, heb et zelf vaak genoeg gehad bij grotere dosis xtc. Kan worden voorkomen door tijdens je space veel te drinken.

Suc6
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Giorgo zei:
Kan het dat er schade aan je tong komt.
Tandenkanrsen heb ik vaak en wondjhs aan kaken.
Maar mijn tong zelf doet erg veel pijn als ik eet, drink, rook alles gewoon.
Het maakt niet veel uit maar het is wel kut.
Klik om te vergroten...

volgens mij is dat omdat je tong gewoon heel erg uitgedroogd is ofzo, dat heb ik ook wel vaker gehad. gewoon veel drinken dag erna is t over.
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb het ook al eens gehad, vooral roken deed serieus veel pijn.
Nu 2 dagen later is het over.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."