Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchade aan tong

Schade aan tong

43 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Petricov zei:
Ik hou niet zo van zuigen :flushed:
Klik om te vergroten...

voor deze keer...het is met een smaakje :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Giorgo zei:
Kan het dat er schade aan je tong komt.
Tandenkanrsen heb ik vaak en wondjhs aan kaken.
Maar mijn tong zelf doet erg veel pijn als ik eet, drink, rook alles gewoon.
Het maakt niet veel uit maar het is wel kut.
Klik om te vergroten...

Je tong is uitgedroogd geweest, moet er van herstellen, heb het zelf ook 2 keer gehad ofzo. Komt helemaal goed.
X
X_mellOwLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb et altijd wel als k x gebruik..
heb perongelijk een Keer heel stuk uit mn wang gebeten.
heb k bijna 3 weken last van gehad.
En k had kauwgom. nou soms helpt dat ook niet echt. ^^
Daarom. ff soms.pauze tussen door. ff een tijdje geen Xtc.=]
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Precies het zelfde probleem hier..!!
Het voelt alsof er veel sneetjes in de zijkant van je tong zitten..
Je zit op met je tanden op elkaar en schuift wat heen en weer ..
Dan kunnen kleine stukjes van de zijkant van je tong er tussen gaan zitten .. ( wat je dan totaal niet merkt )
Teminste Dat is een gok hoor !
Want telkens als k dat heb Staan me tandafdrukken in MIJN TONG !!
geloof me het doet pijn..!

En als k nuchter ben en k heb dat ( lang niet zo erg ) Dan is het vitamine gebrek ..

Hoop dat ik er zelf ook van af kom want het is PIJNLIJK!! :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."