Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er staat niks over mephedrone in het forum verslaving,iemand al ervaring ermee of iemand die je kent? Ik kan voor mezelf zeggen dat ik al 7maanden geen meow meer gebruik aangezien ik op een gegeven moment zo klote voelde dat ik acuut mee stopte. Mis het wel ontzettend en ben weer begonnen met kleine beetjes..dan is de craving welliswaar niet aanwezig en ook geen comedown. Maar zou toch weer die (rush) willen ervaren want het was ieder weekend feest in me hoofd en lichaam..leuke tijden dat wel alleen de dagen erna. Als je bommetjes van 160mg ervan maakt is het gewoon klaarkomen door je hele lichaam,heerlijk alleen binnen no time weer afgelopen.. Explosie in je onderbuik dat is de juiste beschrijving ervoor en niet te vergeten de heerlijke hallucinaties ervan in combinatie met ketamine en wiet..toptijd. Depressies,depressies,leeg,klote,suicidaal nu heb ik die gevoelens nog steeds hoor geef de drugs niet de schuld want het ligt uiteindelijk toch aan de persoonlijkheid. Lees graag ervaringen Groetjes"
"Hier ook 1,enige verschil is dat deze man 33is en het al vanaf zijn 15e doet.. Ik zou niet weten hoe ze ooit zullen stoppen ze moeten het zelf willen en deze wil het niet. Dus einde verhaal hier. Succes hopelijk lukt het jou vriend wel Groetjes"
"ja denk het ook hij heb best veel berijkt al blowend dus veel kwaad kan het verder niet. Ik heb het ook geaccepteerd ik doe zelf ook weleens wat wiet aangezien ik van trippen hou en het zo mijn trip verlengd. Maar dat is dus 1x per 2 weken heb nu een langere pauze. Maar wiet maakt hem ook wel laks en lui,vergeetachtig aangezien hij ze wegrookt als een pakje peuken.. Dus echt leuk vind ik het niet altijd maar ja daar ben ik voor!de dingen die hij vergeet onthoudt ik voor hem. Groetjes"
"Hallo luitjes,ik heb ook een kweeksetje heb hem al ruim 1week staan,maar het enige wat ik zie is dat de zak van binnen helemaal vochtig en beslagen is,je ziet wel kleine sporen rechtop staan dat betekend dat er wat aan de onderkant aan komt. Heb de bak niet in de zon staan maar bij het raam in de huiskamer waar het het warmst is en geen direct zonlicht op komt. Doe ik het zo goed?heb er verder totaal geen ervaring mee begin pas. Groetjes"
"Ik heb trouwens een goeie tip gekregen,in plaats van het water weg te gooien van de kweekbak kan je het gewoon in je tuin weggooien,misschien ontstaat daar dan een kollonie wildgroei paddestoeltjes. Ik heb gister mijn bak binnengekregen. Ben benieuwd, Groetjes"
"Ik heb wat hulp nodig met mijn paddestoelen ,er zitten 3groten in maar wat moet ik nu verder doen de rest is nog klein wanneer moet ik gaan oogsten?hoe kan ik op dit forum een foto plaatsen zodat jullie ze kunnen beoordelen?"
"Ik heb zojuist de bak verplaatst want het wordt rond de 30graden hier in de huiskamer.. Dus staan ze nu boven en net keek ik weer en waren de steeltjes aan de onderkant van de hoeden een beetje blauwig ze zien er niet meer zo schattig uit... Hoort dat zo? Liefs"
"Ik ga vanavond een emmer halen droogkorrels en kippengaas. En daarop gaat me hele oogst liggen drogen. Ik dacht toen ze net begonnen te groeien dat ik ze gemakkelijk zou kunnen eten niet zeuren maar eten motto.. Maar naargelang ze groeien vind ik ze ranzig worden hoe ga ik dat in me mond stoppen en rustig wegkauwen.. Niet zeuren wijf kop houden en eten. en dat ga ik doen.."
"De soort die bijna iedereen haalt,de hawaiaanse de sterkere daar verkopen ze geen kweeksets van. Dus heb ik de psilocybe cubensis,je kan ze ook vers vermalen in een mixer en door een glas vruchtensap roeren,dan blijft de werking optimaal. Met google kan je alles vinden,heb wel gelezen dat als je ze op keukenpapier laat drogen dat ze minder lang houdbaar zijn als speciaal gedroogd.ik wil ze wel minstens 1jaar bewaren. Ga niet wekelijks eten want dan hebben ze ook geen effect meer."
"mexicaanse"