Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het onzin dat mensen altijd zeggen dat een ghb roes lijkt op die van alcohol.. je word er ook warm en ontspannen van dat is het enige wat vergelijkbaar is vind ik.. Zet maar eens een ghb verslaafde naast een alcoholist.. das hetzelfde als een geestelijk gehandicapte naast andre hazes"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Lucide dromen ja.. Kan dan ook dromen wat ik wil op dat moment! Hele gesprekke in je hoofd die levensecht lijken!"
"Wodka Fanta"
"willemvaag zei: Alcohol is niet 1 van mijn favoriete middelen maar zelfs ik heb een favoriet drankje of in ieder geval een favoriete smaak. Smirnoff Ice lekker zoek lekker mild heerlijk onder het blowen van bier krijg ik zo kleffe mond.. Klik om te vergroten... En van Smirnof? jeuk aan je neus"
"Als je dagelijks een paar buisjes ghb neemt hoeft niet te beteken dat je verslaafd bent. Je moet zorgen dat je 3 uur voor het slapen gaan niets meer pakt en dan kan je gewoon heel de nacht doorslapen. als je dat niet doet kom je al snel in een cirkel terecht waarbij je snachts bij gaat pakken. Dan gaat het heel snel de mist in en kom je snel voor problemen te staan. Je kan bv niet meer werken en naar school. Het allerbelangrijkste is dat je gewoon een natuurlijke nachtrust krijgt en je lichaam de kans geeft om te herstellen."
"Ketaboy zei: Dat blijft absoluut de grootste charme van ketamine, ondanks de intense ervaring toch de zekerheid hebben binnen een uur weer geheel normaal te kunnen functioneren. Klik om te vergroten... Dat is niet waar.. ga maar eens een keertje khole dan duurt het echt 5 uur voordat je alles weer een beetje helder ziet"
"Klinkt allemaal bekend.. paniek&cannabis Uit eigen ervaring weet ik dat als je een tijd niet lekker in je vel zit en dan erbij gaat blowen het nog erger word. Je kan je dan bijvoorbeeld een hele dag klote voelen en snakken naar een joint.. en na 4 hijssen je helemaal opgefokt voelen met druk op de borst.. Herkenbaar? Ook zit er een verschil in de soort wiet die je rookt en waar het mee bewerkt is.. Ik denk dat eigengekweekte wiet (onbewerkt) veel beter valt dan die chemische coffeeshop wiet. Het heeft niks met de sterkte van de wiet te maken maar met de stoffen die erin zitten. mvg"
"Dubz zei: Hislordship zei: Dat noemen wij een nosso of neussie. Klik om te vergroten... Hislordship zei: ImmortalTech zei: Bij mij noemen ze dat een power shoetoe. power heeft het zeker Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... In wat voor achterstandsbuurtje leef jij Klik om te vergroten... Achterstandsbuurtje..? Beetje hoog in je bol jonge?"
"Je moet ook niet verwachten dat je 9 uur lang hetzelfde effect hebt (love-effect) meestal is dit een kwartiertje en dan zakt het gevoel weer weg. Zoals jij ook beschrijft ups en downs.."
"Ik citeer even een stukje uit jou verhaal BigM. Ik krijg elke maaltijd weg...omdat ik 4000kcal op een dag weg eet..is het soms moeilijk om trek te hebben in eten en wordt het propwerk...als ik wat G neem krijg ik vanzelf een vreetkick en is het een makkie om al dat eten weg te werken. Ik ben zelf ook 4 jaar verslaafd geweest aan de g (3 en half jaar geestelijk en een half jaar lichamelijk), en jou verhaal komt heel dicht in de buurt van mijn verhaal. Maar ik zal je vertellen.. Op een dag ga je lichamelijke klachten ervaren als het uitwerkt ook al is dit maar na 1 buisje. Wat het eten betreft, mijn ervaring is dat als je ook maar een beetje lichamelijk verslaafd bent dat je gelijk al je eten eruit gooit als je buisje is uitgewerkt. Of gebruik je na het eten ook een buisje om je veel te volle maag niet meer te voelen? Stop er nou maar mee voordat het telaat is! Ik weet dat veel mensen dit niet willen horen, maar het is echt de enige oplossing"