Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb na gebruik altijd heel veel last van bijwerkingen Ik slaap na gebruik altijd zowiezo goed. Zondags voel ik me behoorlijk depri , nergens zin in , als ik me niet inhoud kan ik wel huilen zonder reden , ik verplicht mezelf een paar appels en bananen te eten en savonds een goede warme maaltijd ( anders ben ik maandag nog steeds depri ). De nacht van zondag op maandag ( dit is niet altijd ) gebeurt het dat ik ENORM realistisch droom.Soms zijn het ook nachtmerries , en die zijn echt pure horror ... ( heb dat dromen gelukkig niet elke keer weer ) Maandag zelf voel ik me meestal weer behoorlijk goed in m'n vel , eten smaakt weer goed , humeur is normaal . Vanaf dinsdag begin ik "schokken" door m'n hele lichaam te voelen. En de eerste 24u zijn deze echt immens hard. Ik kan er amper van in slaap geraken , als je probeert te slapen en je krijgt net zo'n schok hoor ik soms nog een geluid bij ook . Deze schokken worden minder en minder en meestal ben ik er tegen komende zaterdag vanaf. Meestal duurt het dus een volledige week voor ik me helemaal weer in orde voel na xtc. Daarom doe ik het ook maximum 2x per jaar , maar die 6 uur pure hemel zijn me die week kut voelen wel waart"
"Met mdma alleen hallucineer is nooit , rook ik er een joint bij begin ik echt enorm realistisch te hallucineren. Herinner me nog dat ik na een avond stappen thuis in de tuin nog even een joint rookte om lekker relax te gaan slapen , ik plofte nog even in de bank voor wat tv te kijken , ineens zie ik m'n vriendin uit de slaapkamer komen en gaat naast me zitten op de bank , ze zwaait met haar hand en ineens gaat ze in rook op... Toen besefte ik pas da het een hallucinatie was , maar het was echt levensecht. 9 kansen op 10 zie ik ook altijd "geesten" , ik zie ze meestal ongeveer zo http://home.wxs.nl/~hasel037/0b14ecf0.jpg Maar iets scherper en meestal mensen die ik ken. Zo herinner ik me nog dat ik ineens zo'n "geest" m'n ramen begonnen te lappen om 04.00 in de nacht Schaduwen van stilstaande dingen die bewegen. Kleuren op m'n pc scherm die enorm intens zijn De kleur van muren die beetje veranderd Alles krijgt oranje/rode/groene gloed over zich heen ( die is wel heel mooi om eerlijk te zijn ) Bewegende patronen op het plafond in het donker Met gesloten ogen is het echt te gek voor woorden. Van gewone sterretjes , 3d tetrisblokjes tot een tekenfilm helemaal opnieuw afspeelt of mensen levensecht voor je ogen zien staan. De meest heftige hallucinatie was met bij mij thuis , gewoon met vrienden gezellig pilletje en wat wiet. Maar natuurlijk mezelf laten gaan en veel te veel mdma binnen , enorm veel wiet gerookt. Ik ging in de tuin een sigaret roken en keek uit verveling naar de sterren. Wat ik me er nog van herinner : Rond een gewone ster begonnen duizenden kleine sterretjes op te lichten , deze begonnen rond de gewone ster te draaien , en kwamen daarna pijlsnel recht naar mij toe gevlogen en ineens vloog ik precies zelf in de ruimte. Ik zag miljoenen kleine lichtjes voorbij scheuren , ik vloog echt door het heelal , ik zag kometen , melkwegen , gekleurde stofvelden.... Dit leek maximum 30 seconden geduurd te hebben. En daarna schoot ik er ineens uit omdat een vriend m'n naam roepte omdat ik zolang wegbleef... Volgens hun stond ik al een kwartier buiten naar boven te kijken.... Maar daar kan ik me niks van herinneren... ( maar doe deze nooit na , ik had echt belachelijk veel mdma binnen en het was echt niet verantwoord ) ps : de dingen die ik net opsomde gebeuren niet allemaal tegelijk , het zijn gewoon dingen die nu en dan voorvallen als ik wiet erbij rook . En ik ben altijd nog helder genoeg van geest om te weten dat het door de mdma+wiet komt , dus ben eigelijk nooit bang ervan geworden."
"man man , ooit al eens gehoord van je jezelf inlezen over dingen voor je iets hersenloos naar binne tikt ? Datura is 1 van de sterkste en gevaarlijkste tripmiddelen dat bestaat. Dit was gewoon enorm dom.... Ik hoop dat je er na een dag al uit was en dat je geen 3 dagen denkbeeldige sigaretten hebt liggen roken op intensieve zorgen... Laten we hopen dat je een geweldige tijd hebt gehad in ieder geval"
"leukste imo = keta + mdma + thc Lichamelijk gevoel is echt hemels , maar je word er echt heeeeeeeeeeeel wazig van. Je kortetermeingeheugen is echt helemaal weg. Ik ging er ook van hallucineren , met m'n ogen open waren meestal gewoon de kleuren anders , maar met met gesloten ogen zag ik echt de meest realistische dingen ooit Ik zou het de eerste keer zeker niet helemaal alleen doen , want je staat er zelf versteld van hoe ver heen je kan zijn soms"
"hoi , Mijn allereerste keer ketamine had ik ook ongeveer hetzelfde. Zweterig , misselijk , niet erg verdoofd , zelfs nadien verschrikkelijke hoofdpijn gehad. Mijn ket was getest dus ik was sowieso zeker dat het goede was. Na de eerste keer een weekje tussengelaten en daarna een lijntje van 50mg geprobeerd , en Jezus wat was ik van de kaart , voelde me heerlijk , niet misselijk , niet zweterig. Geen idee hoe het komt , mss moet je lichaam er wat aan wennen ..."
"Hoi , Ik heb sindskort een eerste maal truffels geprobeert , en sindsdien vraag ik me af waarom ik het al niet 10 jaar geleden heb gedaan , zo geweldig vind ik het . Ondertussen heb ik behoorlijk al wat getest , en ondervonden dat ik bij 20gr hollandia truffels niet gek ga doen Ok m'n wereld is behoorlijk vervormd , m'n huiskamer staat in alle hoeken , de wolken zweven 1m boven m'n hoofd , maar ik vind dit dus geweldig voor mij mag het eigelijk nog harder gaan En qua gedachten ben ik de gelukkigste mens op deze planeet als ik trip Dus mijn vraag : Als ik 20gr hollandia zonder problemen aankan qua visuals en gedachten , zou lsd dan nog zo'n grote stap zijn om te doen (100ug ofzo ) ? alvast bedankt"
"ik geraak met truffels helemaal de kluts niet kwijt zelfs... ik doe het regelmatig , speel zelfs "trials evolution" op xbox tegen m"n vrienden en het lukt me zelfs nog om te winnen ( en zij zijn ook behoorlijk goed in dat spel ) dit spel dus : http://www.youtube.com/watch?v=3gL1-lJT ... age#t=215s behoorlijk cool als je tript hoor *Modknip, lees de forumregels nog eens grondig door. ik ga het doen"
"Hoi , Ik ben een man van 25 jaar oud , 1m80 en +- 95kg. Ik heb ervaring met xtc/mdma , speed , cocaine , alcohol en ketamine. Na lang nadenken en mezelf erover inlezen voel ik me klaar om een keertje truffels te nemen De truffels die ik gekocht heb zijn de Sclerotia Tampanensis. Omdat deze het mildste zouden zijn. Mijn grootste vraag blijft : Hoeveel gram zou ik eten ? Ik wil voor de eerste keer zeker niet compleet van de wereld weg zijn , ik zou het graag bij milde visuals etc houden. Ik had gedacht om te beginnen met 5gr met de gedachte dat ik altijd wel kan bijnemen als ik echt niets voel. Ik ga het zowiezo overdag doen en een nuchtere vriend is ook aanwezig wat denken jullie ? alvast heel erg bedankt !"
"Kan het eigenlijk kwaad als er "inderal" in m'n bloed zit als ik ga trippen ? Ik neem inderal niet elke dag maar ik gebruik het voor m'n migraineaanvallen weg te houden soms."
"Ik vind een tripsitter ook niet echt nodig. Zolang je het doet met mensen die je vertrouwd en in een vertrouwde omgeving zit, zou het eigenlijk goed moeten gaan. 10gr is een mooie dosis om met te starten op dragons , ik ga er in ieder geval geen kabouters van zien of schapen die in bomen staan Bij mij gaan objecten dan laagjes krijgen en bv een hoek in de kamer word heeeeel weird om heen te kijken , je krijgt er echt geen zicht op ( heel beknopt uitgelegd he ) En de raad is natuurlijk dat je zorgvrij bent in je hoofd . Er is natuurlijk geen mens op aarde dat helemaal zorgvrij is , maar zolang er niemand z'n moeder de volgende dag naar de gevangenis moet , of iemand z'n grootmoeder die dag is gestorven , moet je je geen zorgen maken hoor Bij de eerste keer zou ik absoluut geen wiet roken. Je gaat er harder van trippen , en ik ben 1x echt heel diep in gedachten gegaan erdoor , en dat kan wel eens "to much" zijn voor een eerste keer . ( maar dit is mijn ervaring , iedereen tript anders ) Je gaat je sowieso geweldig amuseren Als je iemand vind die sitter wilt zijn , is het natuurlijk goed voor je gemoedsrust , maar ik heb het in ieder geval niet nodig"