#1
Uiteraard bestaat die dip. De dagen na je gebruik heb je simpelweg tekort aan serotine in je hersenen. De ene mens zal er al gevoeliger voor zijn dan de andere of zal het sneller aanmaken.
Veel mensen beseffen gewoonweg niet dat ze een dipje hebben. Bij bepaalde vrienden heb ik ze er zelf op gewezen: wat moe zijn, uitvliegen, beetje depri gedachten hebben etc...
Ik verteer het dipje altijd het best door gezond te eten, tryptofaan te nemen ( placebo who knows?) en mezelf te dwingen om contact te zoeken met mensen. Het meeste last heb ik echt met concentreren op een gesprek.
Veel mensen beseffen gewoonweg niet dat ze een dipje hebben. Bij bepaalde vrienden heb ik ze er zelf op gewezen: wat moe zijn, uitvliegen, beetje depri gedachten hebben etc...
Ik verteer het dipje altijd het best door gezond te eten, tryptofaan te nemen ( placebo who knows?) en mezelf te dwingen om contact te zoeken met mensen. Het meeste last heb ik echt met concentreren op een gesprek.
Laten we maar hopen dat ik het nooit mee mag maken.... Aan de reacties te lezen misschien toch iets voor de veelgebruiker? Vrienden ook nooit ergens last van gehad (gebruiken elke 2/6 maanden).