#1
Sorry voor de late reactie, maar ik zit eigenlijk nooit meer op het forum ![:wink:]()
Nou ik moet jullie helaas teleurstellen! Ik merkte er vrij weinig tot niets van..![:(]()
De kaakjes bleven klapperen!
Maaaaaaaaaar, ik heb een andere oplossing gevonden:
GEEN FUCKING KAUWGOM NEMEN!!!!!
Juist als je een kauwgom neemt ga je als een malle kauwen, zonder kauwgom heb ik veel minder dat kauw effect. Uiteraard nog wel smakken, je lippen likken je kaken op elkaar drukken enz.![:tongueout:]()
But face it, het hoort er gewoon bij. We weten wat de gevolgen zijn, dus ik leg me er ook een beetje bij neer. Lekker is het toch wel haha![:hearteyes:]()
Nou ik moet jullie helaas teleurstellen! Ik merkte er vrij weinig tot niets van..
De kaakjes bleven klapperen!
Maaaaaaaaaar, ik heb een andere oplossing gevonden:
GEEN FUCKING KAUWGOM NEMEN!!!!!
Juist als je een kauwgom neemt ga je als een malle kauwen, zonder kauwgom heb ik veel minder dat kauw effect. Uiteraard nog wel smakken, je lippen likken je kaken op elkaar drukken enz.
But face it, het hoort er gewoon bij. We weten wat de gevolgen zijn, dus ik leg me er ook een beetje bij neer. Lekker is het toch wel haha

