Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je het nog zeker 3 maanden gaat bewaren zou ik het inderdaad in de vriezer leggen."
"Beste mede-trippers en drugs geïnteresseerden, Dit is mijn eerste trip report en post hier op Drugsforum. Eerst even wat over mijn ervaringen ik heb meerdere malen LSD gebruikt, 1 maal MDMA, 1 maal speed 1 maal truffels een hoop thc en dat is wat ik me zo kan bedenken. In dit trip report is er nog 1 iemand naast mijzelf, R die nuchter was een overbuur waar ik langs was gegaan tijdens het trippen. Zaterdag: Ik ben de stad in gegaan om even langs de smartshop te gaan om Hawaiian Baby Rosewood zaden te halen, heel handig dat de koffieshop naast de smartshop zit dus daar ook nog naar binnen gegaan om even de broodnodige thc binnen te halen voor de avond. Rond 17:00 was ik terug thuis en ben ik aan de voorbereidingen begonnen van mijn zaden. Ik heb ze gepeld en vervolgens in stukjes gesneden, ik kan je vertellen dat is een rot werkje waarbij menig van de zaadjes weg zal schieten als je bezig bent. Rond 17:30 was ik klaar met de zaadjes en heb ik water op gezet. Nu heb ik de zaadjes, waren er in totaal 4,5 er was een halve weg geschoten, in een beker gedaan en het water in de beker gegoten toen het niet meer kookte. Rond 18:10 was het water redelijk afgekoeld en heb ik het water plus het overgebleven zaad-materiaal opgedronken. Hiernaast nog een glaasje water om soms even de smaak weg te spoelen, het is geen hele vieze smaak maar lekker is anders. Na een half uur kwam er wat maagpijn opzetten en ik was al wat skeptisch omdat bij veel mensen het niet werkt en je alleen maar maagklachten van krijgt. Dus weer 1.5 uur later was ik na een uurtje struggelen met wat buikpijn eindelijk blij om de eerste echt merkbare trip gevoelens te krijgen. Ik had ook gelezen dat wiet de trip goed kon versterken dus ik ging een jointje roken dat toch zeer lekker smaakt aan de LSA naar mijn mening. En toen ben ik naar de overkant gelopen naar R toe. Bij R ben ik binnen gaan zitten zijn we gaan praten hebben we muziek zitten luisteren. Het leuke is dat R ook drugs heeft gebruikt en ook veel naar dark-psy en psy-trance luistert wat tijdens trippen een plezierige sfeer geeft. Toen sloeg het echt in ik kreeg een geweldig euforisch gevoel en alle kleuren begonnen te veranderen. Nog een puntje aan deze zaadjes is dat je er ook vrij moe van wordt dit creëert een heerlijk rustig effect en als ik rustig ging liggen had ik het gevoel alsof ik heel mijn lichaam kon sturen. Ik kon mijn hele lichaam afsluiten en helemaal rustig worden. Op een gegeven moment had ik het gevoel alsof ik mezelf gewoon helemaal stil kon zetten heb dit maar niet geprobeerd maar des te meer ik me lichaam tot rust liet komen des te beter de visuals en het gevoel werd. Zo heb ik ongeveer een uur of 3 gelegen bij R op haar bed terwijl zij aan het praten was en muziek aan het laten horen was. R praat een hoop en vind het ook leuk en praat dan ook gerust door. Dus als jij daar lekker stil ligt te trippen en zij praat door kan je lekker lusiteren naar die stem door de muziek heen en ook al begrijp je niet wat er gezegd wordt kan je er toch van genieten. Op een gegeven moment ben ik naar huis gegaan dit zal rond een uur of 1 geweest zijn. Hier ben ik na een vermoeiende 40 meter lopen aangekomen. Bij veel inspanning merkte ik ook dat ik wel zwaarder begon te trippen wat op zich wel een grappig effect geeft. Eenmaal thuis gekomen ben ik op bed gaan liggen met muziek aan en heb heerlijk in stilte door liggen trippen tot ik ergens een keer in slaap gevallen ben en weer wakker werd. Wat ik ook gemerkt heb is dat blowen tot ongeveer 9 uur na inname van de LSA zaden nog een lekker effect geeft in de afterglow. Hierbij mijn trip report. Eventuele tips of vragen zijn welkom. ~MisterJ"
"mandragora zei: Mooi reportje. Vind LSA ook een uniek intrigerend goedje. Zulke reports ervan kom je niet gauw tegen hier, dus leuk te lezen. Klik om te vergroten... Merci! MisterJ zei: Het perfecte medicijn tegen die misselijkheid/buikpijn is een paar hits pure wiet roken vanuit een bong, doet de misselijkheid instant verdwijnen. Joints roken doe ik nooit meer tijdens een lsatrip of wanneer de misselijkheid op komt zetten, hier werd ik en vele anderen nog misselijker door, PURE wiet hits zijn de boodschap Klik om te vergroten... Ja ik had idd gelezen dat pure hits van een bong erg goed hielpen tegen misselijkheid/buikpijn, maar helaas geen bong tot beschikking. Moet ik zeggen dat ik geen last had van joints roken tijdens misselijkheid/buikpijn periode het ging er niet van over maar werd ook niet erger me trip werd er wel alleen maar beter van! ~MisterJ"
"Het zal heel persoonlijk liggen. Ik had zelf op de X geen last van kauwen, maar hij sloeg ook vrij slecht in bij mij. Vrienden van mij nemen wel magnesium tabletten en die klappertanden daardoor een stuk minder."
"Re: Mag een ziekenhuis wiet in je bloed testen bij een onder Geheimhoudingsplicht is tegenstrijdig tegenover ouders met een minderjarig kind zover ik weet. Omdat het kind nog wettelijk niet volwassen is zijn de ouders ook de gene die alles te horen krijgen."
"Venlaxafine I.c.m. Speed: http://www.drugsinfo.nl/index.cfm?act=esite.tonen&pagina=126 Na wat zoeken kwam ik op deze pagina terecht en hieruit blijkt dat het misschien toch niet zo handig is om speed te combineren met Venlaxafine(antidepressiva + speed). Venlaxafine valt in de groep SNRI's: wikipedia zei: De selectieve serotonine-en-noradrenaline-heropnameremmers (Engels: Selective Serotonin and Noradrenalin Reuptake Inhibitor, afgekort SNRI) zijn een subklasse in de groep van antidepressiva. Ze zijn nauw verwant aan de SSRI's, het verschil is dat naast de heropname van serotonine ook de heropname van noradrenaline fors wordt geremd. Daarom worden deze middelen ook wel duale reuptake remmers genoemd. Sommige van deze middelen remmen ook in mindere mate de heropname van dopamine. Klik om te vergroten... Ook verder te lezen op de drugsinfo.nl pagina: drugsinfo.nl zei: De combinatie van antidepressiva (met name SRI's en MAO-remmers) en XTC of speed kan leiden tot een te hoog serotoninepeil. Dit wordt het serotoninesyndroom genoemd. De gevolgen hiervan kunnen uiteenlopen van diarree en misselijkheid tot aan bewustzijnsstoornissen, hart- en herseninfarcten en hartstilstand. Klik om te vergroten... Hieruit concluderend lijkt het me zeer onverstandig om speed te nemen i.c.m. Venlaxafine. Probeer ook onderzoek te doen naar de neven-effecten van het gebruik want het is allemaal niet even prettig van wat ik heb gelezen. ~MisterJ Verdere bronnen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Venlafaxine http://nl.wikipedia.org/wiki/SNRI"
"Beste DF'ers, Ik ben sinds gisteren gestopt met het gebruik van wiet, dit om tolerantie tegen te gaan. Nu is vrij bekend dat bij mensen die dagelijks voor een langere periode geblowd hebben dat ze last krijgen van slapeloosheid hier val ik ook onder, is het verstandig om melatonine te gebruiken voor het tegen gaan van deze slapeloosheid? ~MisterJ"
"PepTalk zei: Wanneer je geblowt hebt voor een langere periode en nu stopt denk ik dat je ''verslaafd'' bent? Dan ben je zeker vatbaarder om een nieuwe verslaving te ontwikkelen. Klik om te vergroten... Ben niet verslaafd, ik stop voornamelijk vanwege tolerantie en even rust creëren. En mijn serotine pijl is vrij laag, waardoor er minder melatonine word gecreëerd. En slaap problemen na veelvuldig gebruik van wiet kan in vergelijking gebracht worden met als je elke ochtend koffie drinkt als je opstaat. Dan kan je op een gegeven moment niet meer goed wakker worden zonder koffie. Heb nu melatonine gehaald dus vanavond lekker slapen ~MisterJ"
"PepTalk zei: Oké goed, je hebt voor een langere tijd vast geblowt. Je serotonine spiegel is laag zeg je, daaruit haal ik dat je ook (wel eens) MDMA gebruikt? Klik om te vergroten... Ik heb de afgelopen tijd flink wat drugs gebruikt die op serotine werken, waaronder MDMA, LSA en LSD. Hierdoor komt het dat mijn serotonine pijl wat laag is. En ik weet inderdaad dat Melatonine functioneert als het donker is."
"Mijn eerste keer 2CB, lees afgelopen vrijdag. Ben ik begonnen met 3 pillen van 5 mg 't stuk, ben ik goed hard op gegaan in 't begin toen het afnam, nog een pil van 5mg geslikt en toen nog ff lekker door getript tot in de ochtend."