Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek . Top deze beschrijving. Ga het zeker proberen. Kan DMT niet gewoon in een joint worden gerold?"
"Kauwgom werkt bij mij altijd prima. Wel spierpijn in mn kaken de dag erna. Lollies zijn echt killing voor je mond, krijg daar allemaal wondjes van."
"Het trippie effect is wel lekker! Wordt er alleen af en toe zo dom van, al helemaal in combinatie met een paar hijsjes van een joint. Zonnebrillen & Staantafels zijn bekende hallucinaties"
"Een beetje speed van tevoren nemen werkt bij mij altijd perfect. Ook redelijk goed tegen darmproblemen"