Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag Smoken! Eigenlijk heb ik geen verstand van dit soort dingen hoor, maar ik geloof er echt geen hol van dat als je sterke drank overgiet in een plastic flesje en deze maar op één feestje gebruikt dit meteen zo stukjes plastic af brandt die je dan mee naar binnen krijgt. Alcohol bijt natuurlijk wel, maar zo snel al en beneden de 40% lijkt me een beetje overdreven. Ik doe het zelf in ieder geval wel op festivals waar je geen drank maar wel daar gekochte waterflesjes het festivalterrein mee op mag nemen (en dan bij je tent het water er uit en de vodka er in), ken ook veel anderen die dat doen en heb er zelf in ieder geval nooit last van gehad. O, en dit: http://answers.yahoo.com/question/index ... 057AAFcEJY , hier zijn de meeste mensen het met me eens! Hoop dat het helpt! SUPERGABBUUUURRRRRR!!!"
"Dag mensen! Het lijkt me heel tof om binnenkort eens een goede 2C-B trip te doen. Het zou niet m'n eerste zijn maar de vorige keren (ik denk dat het er 3 zijn) waren allemaal super impulsief en totaal ongepland terwijl ik al alcohol en andere drugs op had. Nu lijkt het me heel vet om het eens nuchter en voorbereid te doen, maar ik heb één vraag: kan het ik het gewoon tijdens m'n drie maanden mdma pauze doen of schop ik die dan door de war? Toen ik me laatst aan het inlezen over 2C-B was kwam ik zinnen tegen als "Het werkt niet op serotonine, nee, maar wel op serotonineRECEPTOREN, meerbepaald de 5-HT2C receptor." en nu snap ik er geen hol meer van. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes, SUPERGABBUR!!!"
"Aight, dankjewel man!"
"Dag universal*flow, Wat goed dat je nu zo goed bezig bent! Zelf ga ik voorlopig nog wel even door met genieten van m'n toffe tijden op pep en mdma dus in die zin inspireer je me niet om daar nu mee te stoppen (ik maak het ook lang niet zo bont als jij dat deed en ervaar m'n gebruik ook niet als een probleem), maar lezen dat je opeens eindelijk voor je zelf gaat zorgen en leuke dingen gaat ondernemen is echt goed voor het tuintje in m'n hart. Veel plezier met de betere tijden! Supergabbur"
"Ik vind een pil 'tjappen' hiervoor meestal wel een fijn woord."
"Graag gedaan man, het is een mooi trip report"
"Groen is mijn lievelingskleur en mijn root chakra heeft eenhij groen aura dus neem altijd groene stenen. Krijg er veel energie van"
"Dag Ashby! Wat een leuk tripreport en ik ga het zeker eens proberen. Groetjes, SUPERGABBUR!!!!!!!!"
"Nice, nice, dankjewel G!"
"Dag Hoeloe! Ik snap er geen hol van maar moet er wel om lachen en ben blij dat je dit met ons gedeeld hebt!"