Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien een beetje laat, maar ik plaats het toch: Een vriend van me is na een nacht spacen op 2cb alcohol en wiet flink bad gegaan en kreeg thuis (na een paar uur slapen) een epilepsie aanval. Niemand wist dat hij het had, en dit was dan ook de 1e keer dat hij het had. In het ziekenhuis vonden ze in zijn bloed of urine een stof waarvan ze niet konden vaststellen welke stof dit was, dus hebben ze het als X weggezet. (hij heeft zelf ook om 1 of andere reden gezegd dat het X was daarna, terwijl het dus 2cb was) Miss heb je er wat aan; het is te vinden, en ze zullen het most likely als XTC wegzetten."
"Korte intro, ik probeerde me al een paar x eerder te registreren voor dit forum toen ik best wel high was maar die verrekte captcha lukte maar niet :/ Maargoed, ben er nu uiteindelijk toch. Ik ging zaterdag chillen met 4 vrienden, 2 daarvan (vriend & ik) zouden gaan tikkelen en 2 daarvan alleen smoken, 1tje deed beide. Het was voor ons tikkelaars allemaal de eerste keer XTC, dus we namen allemaal een halfje. (1tje nam ong driekwart aangezien hij nogal, uhm, dik is) Geweldige trip gehad, maar wel balen dat ie zo snel uitgewerkt was.. (waren rode supermans) Nu, omdat t zo snel over was, willen wij aankomende zaterdag weer tikkelen. Ditmaal met dezelfde mensen maar dan gaat iedereen meedoen, op 1 iemand na. Wat nu mijn vragen zijn: - Dit zullen hoogstwaarschijnlijk paarse lambo's worden, deze zijn normaal gesproken sterker dan rode supermans right? (ze zijn beide niet getest btw, maar ze komen van dezelfde persoon & dat is ook weer een vriend van ons haha, hij gebruikt ze zelf ook) - Die ene die nu ook meedoet (zijn 1e keer dan) wil direct 1 hele poppen, maar wij raden hem aan om 2 halfjes te doen, das beter en 'veiliger' toch? - Zelf wil ik ook 2 halfjes doen, en de 2e halve innemen als ik een beetje aan het pieken ben op het eerste halfje. Zo hoort t toch? Niet als ie al uitgewerkt is. - Beetje offtopic, maar het is inmiddels bijna dinsdag en ik voel nog geen enkele dip or whatsoever.. Komt dit doordat ik alleen een halfje heb genomen? Dit is alles voor nu, kan zijn dat ik throughout de thread nog meer vragen krijg Thanks voor replyen en helpen enzo !"
"Suuuperbedankt voor deze geweldige reply, erg duidelijk Ik ben er vergeten bij te zeggen dat dit gewoon de laatste keer XTC wordt, voor altijd. We wilden gewoon ff afsluiten met een hele, inplaats van een halve. Hierbij zal ik toch weinig verdere schade aandoen als dit de laatste is? Aan het uiterlijk van de pil kun je niet zien wat hierin zit! Er zijn erg veel pillen die 'nagemaakt' worden met andere hoeveelheden werkzame stoffen of zelfs schadelijke stoffen zoals P(M)MA of mCPP. Daarbij kun je door je pillen te testen veel beter doseren, het feit dat iemand de pillen zelf ook slikt betekend niet dat deze persoon wél weet wat erin zit! Klik om te vergroten... Klopt, daar was ik me wel bewust van. Maar als je van de 'standaard' waarden uit zou gaan, is dan de superman sterker of de lambo? Of kan ik hier geen antwoord op krijgen als ik ze niet laat testen? Veilig gebruik bestaat niet, je kunt enkel de risico's verminderen. Om direct een hele pil naar binnen te werken lijkt me behoorlijk gekkenwerk, helemaal omdat het de eerste keer is en je de pillen blijkbaar dus niet getest hebt. Er zijn erg veel hooggedoseerde pillen in omloop, waarvan je bij zelfs een kwartje al voldoende hebt als begindosis. (Of zelfs voor een hele avond bij sommige mensen). Het in één keer naar binnen werken van een hele pil die niet getest is lijkt me behoorlijk achterlijk. Klik om te vergroten... Alright, dat is wat ik hem aan zn verstand probeer te brengen en ik hoop dat ie luistert als hij deze post op de foto ziet via de whatsapp hehe. Heb m al gezegd dat als ie dat doet dat ik persoonlijk die pil uit zn strot ruk, dat gaat m niet worden! Ik denk dat ik zelf begin met een halve, en dan een kwart tijdens het pieken, en misschien nog het laatste kwartje als ik daar zin in heb. Dit kan door heel veel dingen komen. Ik heb zelf ook nog nooit 'echt' last gehad van een dinsdagdip, omdat ik mijn doseringen goed in de gaten houd en ga eten na de trip. Maar ieder persoon verschilt natuurlijk en het zou heel goed kunnen dat jij gewoon wat beter bestand bent tegen de dip of dat je nog voldoende serotonine over had. In het tweede geval ligt het inderdaad aan de dosering, maar daar kun je slecht wat over zeggen. Klik om te vergroten... Ben benieuwd hoe ik me morgen (inmiddels vandaag) voel dan haha Nogmaals bedankt, en ja ik zal zeker wat doen met je adviezen."
"Pandan zei: Promethazine zei: Klopt, daar was ik me wel bewust van. Maar als je van de 'standaard' waarden uit zou gaan, is dan de superman sterker of de lambo? Of kan ik hier geen antwoord op krijgen als ik ze niet laat testen? Klik om te vergroten... Dat kan je nooit helemaal zeker weten als je ze niet laat testen. Ze zijn beide rond de 200mg, maar kunnen ook minder of meer zijn. Gewoon laten testen dus Klik om te vergroten... Thanks Probleem is, ik woon nog thuis en mijn ouders mogen ab-so-luut niet weten dat ik dit aan het doen ben. (ookal zal dit de laatste keer zijn) Ik kan niet zomaar die shit laten testen, want ze gaan ook zwaar wel vragen wat er in 'dat pakje' zat.. Nog een vraag by the way, ik weet dat ik eigenlijk zo'n 6 week moet wachten met de volgende tikkel maar toch doen we het aankomende zaterdag. Is het dan juist verstandig om op te bouwen met kwartjes / halfjes of direct een hele? Wil zoveel mogelijk (het gewenste) effect, en ik denk dat zelf te bereiken met kwartjes. Wil zelf ook mijn vrienden informeren over dit, want ik weet zo'n 99% zeker dat zij schijt hebben en het ook niet echt opzoeken, laat staan registreren en posten op een forum.. Thanks again !"
"Ohja, vergeten te vragen (kan niet mn post editen want die is nog niet bevestigd door een mod ofzo): Hoeveel heb je ongeveer nodig om een beetje te hallucineren?"
"Thanks Toch maar besloten om het niet te doen, het word dus voor het eerst 2c-b dit weekend! Super bedankt voor alle info, appreciated"
"'Shiiiit ik voel em' En als ik 1 van die diepgaande gesprekken heb met zo'n vriend van me, hij verteld me zn hele levensverhaal en hoe hij verder over alles denkt en met iedereen omgaat dan rolt het woordje 'respect' zo'n 10x uit mn mond. (terwijl ik er natuurlijk wel echt respect voor heb, damn wat kan zo'n verhaal indruk op je maken)"
"Als eerste, verplaats dit aub als dit niet het juiste (sub) forum is. Oke, t plan is om zaterdag voor het eerst 2cb te doen met wat vrienden. Heb de volgende vragen: 1. We hebben afgelopen zaterdag XTC gehad, zal dit invloed hebben op deze trip? 2. We hebben blauwe hartjes, maar we hebben ze niet getest. Ik weet dat deze vraag dan erg moeilijk te beantwoorden is, maar zou het goed zijn om te beginnen met een halfje of direct een hele? 3. ALS ik met een halve begin, heeft het dan zin om nog bij te nemen ergens in t midden van mn trip? 4. Link me een legit pill report van deze? Ik vind ze verwarrend. Kan nog meer vragen hebben na 't plaatsen btw, thanks in advance voor het beantwoorden!"
"r0mmelp0t zei: Promethazine zei: Als eerste, verplaats dit aub als dit niet het juiste (sub) forum is. Oke, t plan is om zaterdag voor het eerst 2cb te doen met wat vrienden. Heb de volgende vragen: 1. We hebben afgelopen zaterdag XTC gehad, zal dit invloed hebben op deze trip? 2. We hebben blauwe hartjes, maar we hebben ze niet getest. Ik weet dat deze vraag dan erg moeilijk te beantwoorden is, maar zou het goed zijn om te beginnen met een halfje of direct een hele? 3. ALS ik met een halve begin, heeft het dan zin om nog bij te nemen ergens in t midden van mn trip? 4. Link me een legit pill report van deze? Ik vind ze verwarrend. Kan nog meer vragen hebben na 't plaatsen btw, thanks in advance voor het beantwoorden! Klik om te vergroten... Wat leuk dat je 2cb gaat doen! Het is een hele leuke en relaxde drug! om je vragen te beantwoorden: 1. Waarschijnlijk zul je er niets van merken dat jullie zaterdag XTC gehad hebben. 2. heb zelf blauwe hartjes gehad. 10 - 12 MG zit er in. als ik jou was zou ik voor de zekerheid testen maar beginnen met 1tje is zeker niet teveel. Wat voor trip willen jullie? visueel sterk of meer relaxen? 1 is genoeg voor relaxed maar als je een beetje wilt trippen zou ik beginnen met 1.5 en dan kijken hoe dat valt. later kan je altijd nog bijnemen 3. Bij mij werkt bijnemen zeker met 2cb. Zoals ik al zei is een halve vrij weinig dus ik zou meteen 1 in een keer doen. 4. heb ik helaas niet voor je. Is ook niet echt belangrijk. Weet dat er in blauwe hartjes 10 - 12 MG zit maar zonder testen weet je het nooit. Hopelijk krijgen jullie een top trip! raad jullie aan als jullie de mogelijkheid hebben lachgas te nemen want dat is echt een hemelse ervaring onder 2cb Klik om te vergroten... Thanks voor dit antwoord, awesome! Ikzelf wil een visueel sterke trip, weet niet wat zij willen. Waar zou je lachgas kunnen krijgen? Heb er geweldige verhalen over gehoord hahah. Ik pop dan maar direct 1 hele, en als ik de kans krijg neem ik bij (en als ik me er goed bij voel, natuurlijk.) Hoe lang zal de trip ongeveer aanhouden bij 1tje? Ik weeg ongeveer 65 KG. Thanks again"
"Fool zei: Ik heb eventjes een beetje voor je rondgezocht, want ik heb hier zelf nog geen ervaring mee. Promethazine zei: 1. We hebben afgelopen zaterdag XTC gehad, zal dit invloed hebben op deze trip? Klik om te vergroten... Je zult hier waarschijnlijk niet op doelen, maar het is goed mogelijk dat je nog bij je gedachten bij afgelopen zaterdag zit. Je kunt hier in je trip prima aan terugdenken, maar als je een goed gevoel bij zaterdag had dan kan dit alleen maar goed uitpakken. Qua biochemie ligt dit wat anders, maar dit is voor mij ook redelijk hypothetisch. MDMA veroorzaakt verschillende effecten ná gebruik. Één van die effecten is dat de serotonine-receptoren tijdelijk wat minder gevoelig zijn. Hoe lang als dit duurt hangt af per persoon, maar met een beetje geluk is dit na een week wel redelijk weg. 2C-B fungeert als agonist van serotonine en zal dus, als de bovenstaande tolerantie nog niet verdwenen is, wel degelijk een minder effect hebben. 2. We hebben blauwe hartjes, maar we hebben ze niet getest. Ik weet dat deze vraag dan erg moeilijk te beantwoorden is, maar zou het goed zijn om te beginnen met een halfje of direct een hele? Klik om te vergroten... Het testen van een pil valt altijd aan te raden. Of er nu blauwe hartjes of pimpelpaarse duiveltjes op je pil staan gedrukt, we kunnen niet zeggen wat erin zit. Testen is gratis en anoniem en je ouders hoeven er echt niet achter te komen dat je een bezoekje naar een testcentrum hebt gedaan. 3. ALS ik met een halve begin, heeft het dan zin om nog bij te nemen ergens in t midden van mn trip? Klik om te vergroten... Ik lees hier overal verschillende verhalen over. Dat hangt denk ik ook af van je begindosis, de verstreken tijd en hoe snel 2C-B in jouw lichaam tolerantie veroorzaakt. 4. Link me een legit pill report van deze? Ik vind ze verwarrend. Klik om te vergroten... Testen, testen en nog eens testen. Dat is de enige manier om de juiste dosis te bepalen. Je staat straks gek te kijken als je verwacht een pilletje van 12mg te slikken en er blijkt dat er het dubbele in zit! Promethazine zei: Hoe lang zal de trip ongeveer aanhouden bij 1tje? Ik weeg ongeveer 65 KG. Klik om te vergroten... Kijk ook hier eens! Veel plezier in ieder geval! Klik om te vergroten... Lange post, thanks voor je tijd Problem: Ik woon ZEKER niet dichtbij Amsterdam, dus het testen word m niet.. Paar vrienden nemen morgen al dezelfde 2cb waar ik niet bij ben omdat ik al bezet ben vanwege een meid ^^ Ik hoor wel van hun hoe het ging en ik baseer op hun verhalen hoeveel ik ga nemen. Handige site btw, zal ernaar kijken."