Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""Werkt het al? Ja, ik denk van wel. Of niet?" "Hmmmm. Pfffff. Woooow. Pohhhh." "Ik ga lekker man" "Zal ik al bijnemen? Wanneer heb ik de vorige gehad? Kan het al? x100" Wanneer ik drinken uit de keuken heb gehaald ofzo: "Oke, ik ga weer even hoor." Om op de bank te ploffen en ook weer volledig te gaan. ( Ik gebruik alleen thuis ) "Ik begrijp er niks van. Huh? Ik snap het echt niet." "Trek ik een raar hoofd?" en "Hoe groot zijn mijn pupillen?" "Is mijn glas water nu al weer leeg? Ik had net gepakt" "Hey, het was een kwartier geleden net zo laat als nu!" "Het is uitgewerkt hoor. Oh nee, wacht. Toch niet!""
"Totaal vergeten te reageren. Ik moet zeggen, het was leuk voor een keer, maar ook wat mij en mijn vriend betreft niet voor herhaling vatbaar. Het deed niet bijzonder veel en wij hebben het ook niet meer besteld."
"Heey, mijn vriend en ik hebben ethylone en 4p besteld en vandaag ontvangen. Ongeduldig als we zijn, hebben we het meteen getest ( we hebben geen verplichtingen en afspraken buiten de deur ). Vriend 2 punten van beide, ik 2 punten ethylone. Mijn vriend voelt zich relaxed, maar is daarnaast wel erg beweeglijk. Zijn benen gaan op en neer en hij ijsbeert een beetje. Ik ben ook erg actief en had net na het snuiven een lachkick. Smaakt erg chemisch maar niet vervelend. Het is licht trippy, alsof je xtc heb geslikt en je vlak voor t inslaan zit. We hebben gezond eten en drinken in huis, vitamines etc. Zijn zelf zeer ervaren met drugs, maar we lezen graag ervaringen van anderen omdat het hier toch om experimentele drugs gaat."
"Wil er niemand reageren?"