Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmm, misschien gewoon licht tripje maken op 100µg dan? Dan kan er toch niks misgaan?"
"Nee jammer genoeg niet, en dat zal ook niet lukken hier in België..."
"Haha geweldig topic! Ik zeg altijd: - Ja ja - Ik ben egt megascheef - Ik ga goooeeed - Ik sta megestrak man al deze komen wel meerdere keren terug."
"Heb wel is gelezen dat het heel slecht is voor je hersenen om bij te nemen op een feest als je pil begint uit te werken. (ik doe dit wel vaker, en heb dan meer het speedy effect...) Maar hoe doen jullie dit dan op feesten die de hele nacht doorgaan? En hoe zit dat met festivals van meerdere dagen?"
"I Love Shrooms, hoeveel µg stel je dan voor? Ik heb 100 µg zegels... Gewoon door midden knippen?"
"Ik heb dit altijd als ik te veel neem, hoe meer ik neem hoe erger de nachtmerries de dagen erna. Ik begrijp je ook volledig, altijd machteloos in bed liggen niet kunnen bewegen\\roepen. Dan krijg ik altijd schokken in mijn lichaam soms na een demonische stem tegen mij praat en er hard op de deur van mijn kamer word geklopt. Ook al ben ik uit mijn eigen lichaam getrokken en in mijn matras geduwd."
"Hallo allemaal, ik ga binnekort naar een feest waar ik ong een 8 tal uren zal zitten. Ik heb nu nog 2 rode supermannen liggen van ong 200mg mdma. Op welke tijdstippen kan ik best welke hoeveelheden nemen? Alvast bedankt..."
"Ben al serieus slecht gegaan van vervuilde witte Louis Vitton pillen Duurde ong. 3 uur voor ie begon te werken en na een uur werd ik al ongeduldig dus heb ik gezopen en en halve superman bijgenomen en toen kreeg ik men klap. Kan me van die avond niets meer herrineren maar ik heb horen vertellen dat ik het wreed bont had gemaakt."
"Heuj ik heb nu al 7 keer xtc gebruikt en bijna elke keer ga ik erg lekker maar opeens lijkt het gevoel af te nemen en voel ik me depressief, en dan ga ik terug lekker uit het niets. Nu mijn vraag zijn er hulpmiddelen om uit een "down" te geraken?"
"Hey mensen ik ben van plan één van deze weken mijn eerste trip te gaan doen, heb er echt zin in maar twijfel sterk over de dosis die ik onder m'n tong zou leggen. Als ik google wat de beste dosis is als eerste trip krijg ik verschillende meningen. Ik dacht iets van een 150 µg? Ik zal deze trip ook jammer genoeg alleen moeten doen omdat niemand van mijn vrienden geintresseerd is in psychedelica. Ik heb 0,0 tripervaring maar ben wel paar keer goed van de kaart geweest van xtc en wiet... Als setting had ik een rustige namiddag in het park voorzien met men oortjes waar ik dan in mijn trip kan opgaan met leuke muziek in mijn oren. Wat denken jullie nu over dit alles? Ik heb gehoord dat LSD overrated is en ik wil ZEKER niet te licht gaan trippen... MVG Ow misschien nog wat bijkomende info: 19 jaar, 1,80m, 82 kg"