Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mark en ik (Jamie) hebben 2 weken terug mooie oranje dikke op 170mg geteste Qdance pillen. We keken er al een tijdje naar uit om deze schoonheden is een keer te nemen, we besloten het op een feest van een vriend van ons ( ik noem hem T) te doen. Mark zou in eerste instantie moeten werken, maar omdat er een storing was was ie vrij. Veel had hij er niet aan, want de rest die naar het feest mee ging, gingen mee wokken. Klaar met wokken, We gaan naar T zijn huis. Toen we binnen waren begon vrijwel iedereen meteen een joint te draaien en op te roken. Mark was er nog niet dus dacht ik ff bellen, bleek te slapen tot half 10. Ik dacht oke zometeen xtc maar jij moet nog ff slapen. Paar minuten later was Mark er ook. Hoppa nog maar een paar joints draaien en daarna de pil innemen. Even na tienen namen we de pil in. Ik een halve en Mark een hele. lekker op de bank zitten en een lekker jointje nuttigen en wachten totdat ie opkomt. Na ongeveer een kwartier begon ik hem te voelen, het voelde allemaal in 1keer zo fijn. ik besloot om ff naar het raam te lopen en van de frisse lucht te genieten. Kijkend naar buiten kreeg ik zo'n goed gevoel ik genoot op dat moment zoveel van het leven. Mark komt bij me staan en ik vraag aan hem of hij zometeen ff mee wou naar buiten. ik zag aan hem dat hij de pil ook lekker begon te voelen. Hij zegt is goed draai ik nog ff een jointje daarna gaan we. Jointje is gedraaid, wij samen met P (een andere vriend) gingen we naar buiten toe. Binnen staan we nog ff te wachten op de lift. Ik begon zin te krijgen om deze twee goede vrienden van mij te knuffelen, we stappen de lift in en ik begin ze alle twee gewoon lekker te knuffelen. Ik dacht eraan hoe fijn dit voelde. In no-time was de lift beneden. Wij buiten lekker een rondje lopen in gewoon echt voor mij het beste xtc weer ooit. Er stond een zacht briesje en het was gewoon lekker koel. Je kon als het ware zonder jas naar buiten lopen en het gewoon super chill hebben. Het jointje is op en wij gaan weer naar binnen, vanaf dit moment weet ik dat ik nog een halve pil bij pak en soieso nog 2 joints heb gerookt. Onze vriend T heeft een soort van serre in ze huis met alleen maar kussen. We gingen daar liggen. ik zit naar buiten te kijken en te genieten van het uitzicht. Op een gegeven moment deed ik mijn ogen dicht en concentreerde me op een lichtje naar buiten dat in een oogwenk voor me neus stil stond en in allemaal kleuren veranderde het was gewoon prachtig. Ik doe me ogen helaas weer open en het lukte me niet om het terug te laten komen, dus dacht ik dan nog maar een jointje draaien. Ik loop naar de woonkamer om me cruncher en alle andere dingen bij elkaar te zoeken. Uiteindelijk alles gevonden. Ik ga draaien wat redelijk lukte. Draaien, inrollen, likken en afscheuren hoppa een joint. Horen we allemaal opeens een luide knal van buiten waarvan ik bijna zeker wist dat het een lawine pijl was ofzo. het was het tegendeel ik kijk naar buiten en zie allemaal vuurwerk in verschillende kleuren, even dachten we dat dat het enige was, maar het bleek een reusachtige pot te zijn want hij bleef maar doorgaan de ene kleuren explosie na de andere. Even dacht ik bij mezelf dit kan gewoon niet meer beter worden. De joint is op, en er gaan mensen naar huis. Mark, P, T en ik zijn nog over P en T zitten modern warfare 3 te spelen. Ik zeg tegen Mark dit moet een tripreport op drugsforum worden. Niet snel daarna zitten we achter de computer muziek op te zoeken en een tripreport proberen te typen. Wat voor mij vrij lastig bleek te zijn. Elke keer als ik naar het scherm keek begon het op en neer te trillen en de letters vlogen door elkaar heen. Ik weet heel even niet waar ik mee bezig was, maar bleef wel gewoon door typen. Ik had het idee alsof ik niet meer in het huis was waar ik op dat moment was. Daarna schrok ik een soort van wakker en besefte ik even niet waar ik was. We besloten even pauze te houden van het achter de computer zitten en gingen ff mee gamen met P en T. Ik zit in de stoel en opeens houd alles op ik doe me ogen dicht en zit helemaal in mezelf. T tikt me af en toe aan. En alleen op dat moment kon ik me ogen open doen. ik had het gehad en wou naar huis. Jas aan, tas op de rug en op dat moment zegt Mark hey ik heb nog een joint ff oproken. Laatste joint gerookt van de nacht. We gaan naar huis. Op de terugweg besefte ik tijdens het fietsen dat het report voor de helft af was en nog openstond op de pc. Ik fietste door en hoopte maar dat T de pc niet uit zou zetten. wat ie dus wel heeft gedaan. De volgende dag we zijn weer bij T jointjes roken en gamen, ze spelen nu fifa 12 vind ik geen zak aan dus dacht hey laat ik me reportje ff schrijven van gister avond. Nou hier is die dan. Hoop dat jullie ervan hebben genoten om het te lezen. Ik heb er sowieso alleen al van genoten om het hier te delen met jullie. Groeten, J"
"ik weeg zelf ongeveer 70Kg. De vriend met wie ik was woog ongeveer hetzelfde als mij. En hij had het totaal niet. Dus ik denk dan eerder aan de comment die Paperlane gestuurd heeft."
"Wauw! Mooi report het leest zo lekker weg ik zat er echt helemaal in. Ik was al nieuwsgierig naar Lsd, maar na dit gelezen te hebben ga ik van de week zeker ff rond bellen om te kijken of ik kan regelen"
"steaker zei: blijkbaar wel, ergens ben ik er wel blij om dat ik na mijn dood ook nog steeds kan doen wat ik graag doe lol Klik om te vergroten... +1"
"Ik heb er nu ook eentje thuis liggen, mijn dealer beweert dat er 220mg mdma in zit, kan niet wchten om hem inte nemen"
"boenkeng zei: In kwartjes of halfjes uiteraard, anders heb je zo weinig aan je avond Klik om te vergroten... uiteraard, ik begin altijd met een halve en pak daarna halve of kwartjes bij"
"Vet report Ik heb aankomende zaterdag feestje. En heb 5qdance gehaald getest op 170mg. hoop dat het net zo n space word als dat ik hier lees"
"Ik begin bijna altijd met een halfje. ze zijn ook niet voor mij alleen maar ook voor paar maatjes van me"
"Goeiemiddag iedereen, Ik heb nu al 3 maanden geen X meer gebruikt, en nou is er 5mei een hardcore feest in de Kdanz in schagen (Penoze ) Ik wil hier weer gaan gebruiken. Ik kan aan blauwe Mitsubishi's komen, mijn dealer zegt dat ze zijn getest op 165mg mdma. Ik hoor en lees veel verschillende verhalen over deze pillen de een die vind het niks en de ander vind hem helemaal geweldig. Nou weet ik dat je dat niet aan de buitenkant van een pil kan zien of ie goed of slecht is. Maar ik zou graag willen weten wat het effect ongeveer zal zijn als ik dan weer zou gebruiken. Hiermee bedoel ik qua love feeling, het knuffelen en alles helemaal geweldig vinden Zijn er trouwens mensen in die omgeving die ook gaan? Groetjes, Jamie"
"Goedenacht, Bedankt voor je reactie dit geeft me weer een beetje hoop heb er namelijk 20 afgenomen :P Ikzelf ben ook nog niet zo'n erg ervaren gebruiker, heb wel al een keer op 180 190 mg p.pil gezeten ikzelf neem maar 1 a 1.5 pil per avond. Ik weeg ook maar 68kilo en ben 1.78m lang dus denk dat het meer dan genoeg is voor mij Het deed me echt goed om van je te horen dat de love feeling zo aanwezig is met deze pil, ik vind dit toch wel het belangrijkste bij het gebruiken van xtc. Klappertanden heb ik nooit echt veel last van gehad maar heb wel altijd een kauwgompje bij me just to be sure Me vriendin gaat ook mee en wilt het ook is een keer proberen ze weegt ongeveer 60kilo en is ongeveer 1.67lang, ik zat te denken om haar een kwartje te geven om te kijken hoe ze hier op reageerd als zei zich goed voelt mag ze van mij altijd wat bij pakken. Of kan ze eventueel ook met een halfje beginnen? Praten is inderdaad het mooist dat er is. Volledig mee eens! En dat je zoveel wilt vertellen over 1 onderwerp maar het niet kan omdat je vrijwel direct aan iets anders denkt en dat ook vrijwel direct zegt is erg herkenbaar maar dat zal bij iedereen wel zo zijn Ik heb ff op pillreports gekeken en zag dat de blauwe Mitsu's een beetje driehoekig zijn hoe brak jij deze door de helft gewoon je tanden erop zetten en bijten? Nogmaals bedankt voor je reactie Greetz!"