Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare uitspraken onder invloed...

Rare uitspraken onder invloed...

210 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
caatje zei:
Gewoon de standaard uitspraak: waar hadden we t ook alweer over?
Klik om te vergroten...
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel eens gehad hebben onder inlvoed van mdma zit je soms zo in je eigen wereldje dat je de meest rare uitspraken doet en serieus denk dat het echt is.

Dus vertel hier de meest rare dingen die zelf of een ander hebt horen zeggen!

Ik zal zelf met een paar beginnen:

Vriend: :"Ze hebben alleen die demo geinstalleerd! Maarja, het regent toch niet"!

even later: "Ja ik zeg nog zo tegen haar: Loop gewoon over dat water heen dan! Wat dom van haar hahaha"

Ik zei zelf een keer uit het niets tegen een vriendin: "Bedoel je de voor of achterkant van die auto??" (Terwijl we rustig op de bank zaten) :grin:
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Een maat van me zegt gewoon maar zo:
"Seg hebt ge de johan gezien want als om 7 uur ons ma, ons ma is ons ma hier? ahja stuurt nen email om 7 uur naar ons ma!"
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zat gistere gezllig op café wat te space met vrienden en alles had een punt terwijl het allemaal op niks sloeg. :rolleyes:
Domste dat ik me kan herinneren was dat ik geen flikker meer snapte van het ontstaan van de wereld. Zo vroeg ik een vriend wanneer de prehistorie nou net was en in welk jaar christus geboren was (omg). Ook kon ik het allemaal niet meer aaneen plakken in me kop. Wou echt maar niet snappen dat de prehistorie voor christus was en van die shit. Achja... :stoned:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#5
intro: ik ben alles kwijt
antwoord hierop: wtf zeg je nu? :confused:
ik: donno... (verder gaan space :hearteyes: )
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik liep met een vriend van me hand in hand naar de wc..zegt ie ineens..
we lijken samen wel barbrapapa en barbramama! en de barbra kindjes lopen achter ons! (er liep helemal niemand)
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zat met wat vrienden bij mij in de caravaan te spacen, toen 1 van mijn vrienden ineens het idee kreeg dat ie zijn vader moest bellen zodat ie wist waar ie zat, om 6.00 uur begon ie zijn ouders uit bed te bellen (op zondagochtend! :confused: ) met de mededeling dat ie bij mij zat en dat we zaten te zuipen en dat we gingen lopen??vissen......z'n vader stond een half uur later bij mijn caravaan om zoonlief op te halen......
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zat een keer rustig op de bank en viel weg (5 minuten stil)

Toen ineens riep ik keihard droom!!!!!

En de pc stond uit en ik zei: Wat voor filmpje is er op?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
miauw... woef... woef...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
van ne maat van mij: hé die auto is een mooi konijn!
A
AsfaltjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
rare uitspraken, ehhh ja.

Had 0,4gr mdma gedropt en lag met m'n vriendin op de bank.
Regelmatig draaiden m'n ogen weg en als ik dan weer bijkwam zei ik dingen die nix met de voorgaande conversatie te maken hadden.
Zoals: Nee want dan moet je wegenbelasting betalen..., en niet vergeten de dop op de brandstoftank doen..... erg vaag allemaal.
M'n vriendin had zich wel vermaakt met mij zei ze, ze vond het niet eng ofzo.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#12
'heoooo die auto is een gezichtje"
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#13
-spacemaat: Pier (bijnaam van kameraad die nuchter erbij was..) die bril staat je goed..!

ik: ja kats man pier!! die is echt mooi!
(we zagen een brilletje bij hem)

-ssssttt daar staan i. en r.(vriendinnen waar we die aaf daarvoor feestje van hadden) ze mogen niet weten dat we niet naar hun feestje gaan (terwijl we er allang waren geweest) we gaan naar die zeecontainers daar.. daar zit een wc achter.. PORNOWIJF!

ik: verbaasd over de graad vn zijn vaagheid... :grin: (snap ik nou nix of wat zei je nou :confused: :confused: :confused: ) :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gewoon de standaard uitspraak: waar hadden we t ook alweer over?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
caatje zei:
Gewoon de standaard uitspraak: waar hadden we t ook alweer over?
Klik om te vergroten...
haha idd :smoke:
geniaal eigenlijk...
veel gelachen daarover :hearteyes: :grin: :stoned:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
:grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Na Groove City vorig jaar. We kwamen aan met de bus aant station. Ik sta recht en zeg door de ganse bus, "Mannen, als ge nog zin hebt om te feesten, ik heb nen mp3 bij, komt maar naar de fietsenstalling :sunglasses:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het gebeurt me wel eens dat ik een verhaal aan het vertellen ben en dat ik dan vergeet hoe de zin verder ging :P
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Valentijntje zei:
caatje zei:
Gewoon de standaard uitspraak: waar hadden we t ook alweer over?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#20
"anders draag ik je rooie jas, pak jij mijn schoenen" (achter op de scooter)

"Zullen we anders langs de zee gaan anders worden we nat" (op me kamer)"

Me vriend : "Jacob Hitler waar stopt ie ?"

Haha mooie momenten!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."