Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet 'ik zit thuis en heb xtc op' topic

Het 'ik zit thuis en heb xtc op' topic

47 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#1
balen, dit forum had ik een week eerder moeten ontdekken. :xtc:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja nu vraag ik me dus alleen af hoe ver je in dit subforum hebt moeten terugzoeken om dit topic te vinden... Dagje niks te doen gehad? :tongueout:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Kom op Tekzor je bent nu ruim een jaar lid, en nog steeds heb je die zoekfunctie niet ontdekt? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Had er ook ff niet aan gedacht :tongueout:
Maar ook nog nooit gebruikt eerlijk gezegd :flushed:
b
biytcLid
01-01-2024, 00:00
#4
XTC is imo toch echt niks om alleen te doen. Thuis met vrienden ok, maar helemaal alleen niet. Heb het zelf ook al gedaan en ja, als je genoeg neemt, gaat de tijd wel vooruit, maar indien het beetje is, word je op je ééntje al snel moe hoor.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
Kom op Tekzor je bent nu ruim een jaar lid, en nog steeds heb je die zoekfunctie niet ontdekt? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:grin: haha komt zo wel over he, ik gebruik de zoekfunctie zelden :tearsofjoy:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha tog nog je huis binnengekomen man :P
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
je bent niet de enige. hier nog iemand. :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Begin dit topic omdat ik dit probleem dus heb.. sta egt strak nog en mensen zijn al naar huis..
Dus nu moet ik me maar zien te vermaken. Omdat ik denk dat wel meer mensen dit wel eens hebben heb ik dit topic geopend. Ik zie een vis een hele grote vis..


EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=GZ6XP3PA_ME


dit is echt geniaal!!
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
LOl.

Dat je je monitor nog kon lezen joh. Dat lukt mij normaal nooit :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#10
als water ijs is vliegen vissen in vuur
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Worstenjongen zei:
als water ijs is vliegen vissen in vuur
Klik om te vergroten...

Ehhh.. oke
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt. :rolleyes:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#13
gewoon lekker thuis spacen dus!
muziekje op, peukie erbij en gaaaannn.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.

Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...

En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#15
J86 zei:
Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.

Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...

En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij
Klik om te vergroten...


+1
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
kiekert zei:
LOl.

Dat je je monitor nog kon lezen joh. Dat lukt mij normaal nooit :grin:
Klik om te vergroten...

Zelfde probleem hier :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
J86 zei:
Immo zei:
Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.

Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...

En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij
Klik om te vergroten...

Ja idd, zat ook weer met mensen op mn kamer die dr egt niet hoorde te zijn :P
Normaal ga ik ook liever uit, maar het was gewoon de gelegenheid. Achja heb me uiteindelijk nog best vermaakt enzo.

underworld zei:
haha tog nog je huis binnengekomen man :P
Klik om te vergroten...
Ja :grin: Huissluitel zat in een pakje sigaretten. Weet niet hoe ik aan het pakje kwam en hoe mn sleutel erin kwam, maar dat maakt niet uit :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Immo zei:
Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Is juist lekkerrrrrrrr. Ik doe het vaak nog alleen ook. Ik doe lekker mn eigen ding, zap de tv gek, kruip achter de pc om er vervolgend achter te komen dat dat toch niet helemaal gaat zoals het moet. Vooral wachtwoorden zijn een crime. Ik luister de muziek die ik wil horen, doe en gek dansje als ik wil. Ga lekker zitten/liggen als ik dat wil. enzovoortttttt.

Het meeste van bovengenoemde kan niet als je op een feest bent of in een discotheek rondhangt.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, helemaal waar. Het laat gewoon ook een andere kant van mdma weer zien. Gezellig met wat vrienden zitten met een achtergrond muziekje naar keuze, diepe gesprekken, jointje erbij, hallucineren als je daar zin in hebt op het moment. Meestal wel :P

Uitgaan op mdma heeft zo zn ding. En vind ik fantastischl
Thuis chillen op mdma heeft zo zn ding. En vind ik net zo fantastisch.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#20
inderdaad :)

Maar of ik het ooit in m'n eentje zal doen... :confused:
Lijkt me wel wat hebben hoor maar ik zou toch het sociale vreselijk missen denk ik.
En ik vind het zonde om uit te proberen want dan moet ik dus weer 2 maanden wachten daarna tot ik weer met vrienden kan trippen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."