balen, dit forum had ik een week eerder moeten ontdekken. 

SmartieAndMe zei:Kom op Tekzor je bent nu ruim een jaar lid, en nog steeds heb je die zoekfunctie niet ontdekt?![]()
SmartieAndMe zei:Kom op Tekzor je bent nu ruim een jaar lid, en nog steeds heb je die zoekfunctie niet ontdekt?![]()
Worstenjongen zei:als water ijs is vliegen vissen in vuur

Immo zei:Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt.![]()
J86 zei:Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.
Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...
En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij
kiekert zei:LOl.
Dat je je monitor nog kon lezen joh. Dat lukt mij normaal nooit![]()
J86 zei:Immo zei:Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt.![]()
Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.
Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...
En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij
Jaunderworld zei:haha tog nog je huis binnengekomen man :P
Immo zei:Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."