Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, ik ben een vrij nieuwe user hier op het forum, daarom alsnog gecondoleerd! Een maandje geleden was ik nog aan het twijfelen om dit eens te proberen. maar na dit gelezen te hebben heb ik er echt helemaal gaan behoefte aan! bedankt."
"j"
"nee het was indd op de laatste schooldag , dat is alleen maar rotzooi trappen, en ja ik neem wel vaker E, maar meestal alleen op speciale gelegenheden maar die zijn er meestal wel 2 x per maand. Deze blue bulls gaan indd wel vrij hard, maar ik had ze al een keer eerder gehad maar niet in deze mate. en dan pak ik er gemmideld 3 maar omdat we dit keer de nacht door wouden halen de volgende dag verder wouden gaan had ik er maar wat meer genome en sochtends nog eentje. maar het gekke vond ik dat ik een uurtje na die laatste schijf opeens down ging. en dan zou juist het moment moeten zijn dat hij had moeten inslaan of in ieder geval goed werkte. en ik heb ze laten teste dus daar zou het ook niert aan kunnen liggen. Maar volgens jullie is het geen gek verschijnsel dat je nek letterlijk helemaal verkrampt, en dan je egt niet kan slikken zonder veel pijn?"
"haha , maat van mij & ik hebbe net uurtje geleden wat xtc gesnoven ongever 1.5 pil pp. om het eens te proberen.... we voele ons nu wel redelijk chill. wat muziek aan enzo. alleen mn moeder die zit onder opde bank, dat is wel minder maarja.... wie is er nog meer op dit moment aan het spacen ? groete uit Maastricht."
"Ik moet zegge, we vonde het beide ook kk smerig. Maar we wouden het eens probere, slikken doen we af en toe. op grote feesten. maar maat van me en ik waren nu bij mij thuis, en een paar pille waren gebroken dus dachten we, waarom niet eens fe probere te snuiven. nou dat hadde we dus gedaan paar uurtjes geleden. Ik moet zegge we voele ons tog wel relax nu. Onze eerste keer dat we trouwens gebruike terwijl we niet uitgaan. En dat is best chill, je kan lekker je eigen muziek luistere, en je hoeft niet de hele tyd naar van die klote muziek te luisterew die ze hier in maastricht in al die cafes draaie. maar nu komt ik er achter dat ik best wel een lul-kick( veel praten) heb. lekker ttypen op drugsforum mja wij zijn weer verder SPACEEE. amuzeer jullie > groeten uit t Zuiden! (Maastricht)"
"ja weten we. alleen we wilden eens iets anders weet je. in ons drinke of slikken is ons wel bekend maarjaa we zij weer verder tripppeeeee MINIMAL4life heren! Nog iemand aant space? of zijn wij de enige. nja laterss boys"
"en toen was ie uitgewerkt , slaap lekker iedereen, & tot de volgende TRIP!"
"nou , rond een uur of 9 hadden we ze genoven. maar was niet eens zo veel. 1.5 gestampte pill p.p om 10 uur het laatste lijntje pil. maar bij snuiven voel je hem echt gelijk inslaan, en niet zoals bij slikken dat ie pas na n uurtje begint te werke. dus van half 10 tot 12 hebbe we m tog lekker gespaced hoor. zeker de moeite waard. alleen nu weer back2reality. morge half 11 uit het nest en werken! achja... over n weekje weer I Love Techno!!"
"hehe, oefening baart kunst. nou ik heb nu tog wel zin om lekker te pitte. met je ipod in slaap valle. relax."
"hey mensen, vanavond weer tijd voor een feestje. Alleen ben ik een beetje grieperig. Mijn vraag of het iets uitmaakt voor je gemoedstoestand als je een paar pille pakt terwijl je ziek bent.... of is dit zwaar klote??"