Verder ook enkele PBs ontvangen, maar (nog?) niet de mogelijkheid om te reageren, helaas...
Joël zei:Ik lees graag de ervaring van anderen
Mike B zei:Pcies, een pilletje relaxed op de bank met lekker muziekje is lekkerder dan wat ik vroeger deed, halve fles bacardi met cola achterover werken en volgende dag dikke kater op diezelfde bank. Dan ook een pilletje maar dan in de vorm van asperines..Na een paar uur is het pilletje uitgewerkt en ben je weer op aarde..enneuhhh.. Geen kater! Dusideaal!
![]()
trippelh zei:Ook ik ben 40+ en heb een klein netwerkje maar ik altijd naar toe kan gaan maar sinds 2 jaar heb ik een vast adresje en krijg goed spul .Wij gaan nooit naar die feestjes en zijn voornamelijk thuisgebruikers.
Heerlijk 1 keer in de zoveel tijd de boel de boel laten en je helemaal op elkaar focussen
Lion1973 zei:trippelh zei:Ook ik ben 40+ en heb een klein netwerkje maar ik altijd naar toe kan gaan maar sinds 2 jaar heb ik een vast adresje en krijg goed spul .Wij gaan nooit naar die feestjes en zijn voornamelijk thuisgebruikers.
Heerlijk 1 keer in de zoveel tijd de boel de boel laten en je helemaal op elkaar focussen
ben bijna 40 maar die laatste zin zegt het allemaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."