Verder ook enkele PBs ontvangen, maar (nog?) niet de mogelijkheid om te reageren, helaas...
Mike B zei:Pcies, een pilletje relaxed op de bank met lekker muziekje is lekkerder dan wat ik vroeger deed, halve fles bacardi met cola achterover werken en volgende dag dikke kater op diezelfde bank. Dan ook een pilletje maar dan in de vorm van asperines..Na een paar uur is het pilletje uitgewerkt en ben je weer op aarde..enneuhhh.. Geen kater! Dusideaal!
![]()
trippelh zei:Ook ik ben 40+ en heb een klein netwerkje maar ik altijd naar toe kan gaan maar sinds 2 jaar heb ik een vast adresje en krijg goed spul .Wij gaan nooit naar die feestjes en zijn voornamelijk thuisgebruikers.
Heerlijk 1 keer in de zoveel tijd de boel de boel laten en je helemaal op elkaar focussen
Lion1973 zei:trippelh zei:Ook ik ben 40+ en heb een klein netwerkje maar ik altijd naar toe kan gaan maar sinds 2 jaar heb ik een vast adresje en krijg goed spul .Wij gaan nooit naar die feestjes en zijn voornamelijk thuisgebruikers.
Heerlijk 1 keer in de zoveel tijd de boel de boel laten en je helemaal op elkaar focussen
ben bijna 40 maar die laatste zin zegt het allemaal.
Fresh zei:Lion1973 zei:trippelh zei:Ook ik ben 40+ en heb een klein netwerkje maar ik altijd naar toe kan gaan maar sinds 2 jaar heb ik een vast adresje en krijg goed spul .Wij gaan nooit naar die feestjes en zijn voornamelijk thuisgebruikers.
ben bijna 40 maar die laatste zin zegt het allemaal.
Hij bedoeld denk ik dat hij samen met iemand of vrienden een pilletje neemt, en gewoon even alles laat gaan in de flow en zich nergens druk om maakt. Lekker genieten etc. etc. weg van de dagelijkse sleur en bezigheden.
NiandraLades zei:Koop jij ze wel eens per 1 dan?![]()
Hier moet je er minimaal 8 tot 10 per keer kopen, omdat het anders voor de dealer niet echt de moeite waard is.
harry123 zei:Die komen wel op, vrienden willen altijd wel wat of mensen die je kent willen er wat. Zo ben je ook stukken goedkoper uit trouwens.

harry123 zei:Zijn ook hele leuke ptjes. Ik zou het gewoon halen als je het geld hebt, geloof me je komt ze echt wel kwijt.. Er zijn altijd mensen die op zoek zijn :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."