#1
vaak lastig genoeg om als +/- 40'er op een feest naar iemand (+/- 25-er) toe te stappen en naar pillen te vragen. Krijg je meteen wantrouwen (politie,...). Scheelt natuurlijk als je als iets genomen hebt en dat meteen opvalt :P
Joël zei:Ik lees graag de ervaring van anderen
Mike B zei:Pcies, een pilletje relaxed op de bank met lekker muziekje is lekkerder dan wat ik vroeger deed, halve fles bacardi met cola achterover werken en volgende dag dikke kater op diezelfde bank. Dan ook een pilletje maar dan in de vorm van asperines..Na een paar uur is het pilletje uitgewerkt en ben je weer op aarde..enneuhhh.. Geen kater! Dusideaal!
![]()
Fresh zei:Lion1973 zei:trippelh zei:Ook ik ben 40+ en heb een klein netwerkje maar ik altijd naar toe kan gaan maar sinds 2 jaar heb ik een vast adresje en krijg goed spul .Wij gaan nooit naar die feestjes en zijn voornamelijk thuisgebruikers.
Heerlijk 1 keer in de zoveel tijd de boel de boel laten en je helemaal op elkaar focussen
ben bijna 40 maar die laatste zin zegt het allemaal.
Hij bedoeld denk ik dat hij samen met iemand of vrienden een pilletje neemt, en gewoon even alles laat gaan in de flow en zich nergens druk om maakt. Lekker genieten etc. etc. weg van de dagelijkse sleur en bezigheden.
Probleem niet zozeer die 2€ maar maar dat je nooit zeker bent van de volgende kwaliteitharry123 zei:Tja tis maar net wat je wil :P. En ach voor die paar keer wat maakt die 2 euro dat je meer betaalt per pil nou uit.. zal je zoals je zegt een keer 100 euro over een paar jaar besparen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."