#1
[Verwijderd]
Oud_Bolleke zei:Deze zaterdag naar A'dam![]()
Om te vermijden dat ik geflikt wordt zou ik liefst een tester meenemen.
Kan je die in elke smartshop krijgen? En kan je dat gewoon vragen aan de snoepjesverkoper om te testen?
In ieder geval toch wel nerveus zo die eerste keer! Hopelijk wordt het een leuke ervaring
We kijken er in ieder geval naar uit!
PS waarom kan ik geen PB's sturen?
maarten643 zei:ik las ergens in dit topic de opmerking dat de wereld veel beter zou zijn met mdma en dat geloof ik ook wel.
Ik was ook niet van plan te handelen ofzo. Wilde de mensen die PB hadden gestuurd alleen even persoonlijk bedankenSmartieAndMe zei:PB's versturen kan als je minimaal 5 posts geplaatst hebt. Onthoudt wel dat je bij handel via het forum direct kunt wieberen![]()
Joël zei:Ik lees graag de ervaring van anderen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."