Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gonzalo zei: Ik heb onlangs de kans gehad om XTC te gebruiken tijdens een feestje, maar ik heb deze kans aan me laten voorbijgaan omdat ik onzeker ben over de effecten die het gaat hebben op me, gezien in ADHD heb. Dit is officieel vastgesteld na enkele hersenscans, en gaat dus niet enkel om een 'vermoedelijke' diagnose. Bedankt, Gonzalo. Klik om te vergroten... Ben wel erg benieuwd op basis van welke parameters ze een diagnose stellen met (enkel) hersenscans. ADHD is een verzameling symptomen/gedragskenmerken waar je overigens kan mee leren pilvrij (Rilatine en co) leven."
"harry123 zei: Tja tis maar net wat je wil :P. En ach voor die paar keer wat maakt die 2 euro dat je meer betaalt per pil nou uit.. zal je zoals je zegt een keer 100 euro over een paar jaar besparen. Klik om te vergroten... Probleem niet zozeer die 2€ maar maar dat je nooit zeker bent van de volgende kwaliteit Yep, newbie van Antwerpen hier"
"Lion1973 zei: ik was nog vergeten te vermelden dat eind jaren 80,begin jaren 90 een pilletje rond de 20euro kostte, zelfs meer op sommige plekken. aankoop per 100 was toen 4,5euro/stuk. ze noemden toen (bij ons), Fisherman. Bruine en grijze gestippelde, grote, stevige bollen, waarvan je maar 1 moest nemen. Klik om te vergroten... OMG de Fishermans ...flashback Boccacio Daarvoor had je die kleine plakkerige roze. En inderdaad, de prijs was 1000Bfr (toen 50Gulden?) voor een pilletje en ook voor een gram speed. Inkoop 300 (per 100)"
"pinnes zei: Ik ben 40+ maar ik heb het omgekeerde probleem; ik moet de dealers wegsturen van mijn huis en ze blijven maar komen ik krijg er al ruzie over met mijn vriendin. Klik om te vergroten... Welke 40 jarige laat dan ook dealers toe bij hem thuis?"
"pinnes zei: Ik schreef ook dat ik ze altijd wegstuur remember? Maar ze ruiken gewoon waar de gebruikers wonen. En ik heb ook niet altijd zin om buiten de deur af te spreken. Klik om te vergroten... Ik hoef je vast niet op je contradictie te wijzen? :P"
"pinnes zei: Als ik zin heb in drugs dan bel ik zelf iemand en die komt aan de deur. Als ze ongevraagd komen dan stuur ik ze weg, en waarom zou iemand van 40 geen dealers in huis kunnen laten? Ik zie het verband niet. Klik om te vergroten... Stuur die ander dan maar langs hier ...Ik ken geen kat meer."
"pinnes zei: dat zal niet gaan ik woon in noord-holland. Klik om te vergroten... De vraag was eerder retorisch dan wel grappig bedoeld Ik dacht niet dat je in BE woonde."
""Scheef gaan" in Antwarrepeu of "bolle pakke" Let wel, 20 j geleden"
"zornax zei: jallen trappen Klik om te vergroten... waar zegt men dat ? Friesland?"
"Prachtige (zoals alle BBC reeksen) CGI docu's overe drugs vanaf inname. http://www.bbc.co.uk/programmes/b00xcfjl http://www.youtube.com/watch?v=uTJaH79pskU Voor de torrentliefhebbers http://isohunt.com/torrent_details/2676 ... ab=summary enjoy"