#1
Welke 40 jarige laat dan ook dealers toe bij hem thuis?pinnes zei:Ik ben 40+ maar ik heb het omgekeerde probleem; ik moet de dealers wegsturen van mijn huis en ze blijven maar komen ik krijg er al ruzie over met mijn vriendin.
Welke 40 jarige laat dan ook dealers toe bij hem thuis?pinnes zei:Ik ben 40+ maar ik heb het omgekeerde probleem; ik moet de dealers wegsturen van mijn huis en ze blijven maar komen ik krijg er al ruzie over met mijn vriendin.
Ik hoef je vast niet op je contradictie te wijzen? :Ppinnes zei:Ik schreef ook dat ik ze altijd wegstuur remember? Maar ze ruiken gewoon waar de gebruikers wonen. En ik heb ook niet altijd zin om buiten de deur af te spreken.
Stuur die ander dan maar langs hier ...Ik ken geen kat meer.pinnes zei:Als ik zin heb in drugs dan bel ik zelf iemand en die komt aan de deur. Als ze ongevraagd komen dan stuur ik ze weg, en waarom zou iemand van 40 geen dealers in huis kunnen laten? Ik zie het verband niet.
De vraag was eerder retorisch dan wel grappig bedoeldpinnes zei:dat zal niet gaan ik woon in noord-holland.
Gotcha zei:OMG de Fishermans ...flashback BoccacioLion1973 zei:ik was nog vergeten te vermelden dat eind jaren 80,begin jaren 90 een pilletje rond de 20euro kostte, zelfs meer op sommige plekken. aankoop per 100 was toen 4,5euro/stuk. ze noemden toen (bij ons), Fisherman. Bruine en grijze gestippelde, grote, stevige bollen, waarvan je maar 1 moest nemen.![]()
Daarvoor had je die kleine plakkerige roze.
En inderdaad, de prijs was 1000Bfr (toen 50Gulden?)
voor een pilletje en ook voor een gram speed.
Inkoop 300 (per 100)
Oud_Bolleke zei:Deze zaterdag naar A'dam![]()
Om te vermijden dat ik geflikt wordt zou ik liefst een tester meenemen.
Kan je die in elke smartshop krijgen? En kan je dat gewoon vragen aan de snoepjesverkoper om te testen?
In ieder geval toch wel nerveus zo die eerste keer! Hopelijk wordt het een leuke ervaring
We kijken er in ieder geval naar uit!
PS waarom kan ik geen PB's sturen?
Oud_Bolleke zei:Deze zaterdag naar A'dam![]()
Om te vermijden dat ik geflikt wordt zou ik liefst een tester meenemen.
Kan je die in elke smartshop krijgen? En kan je dat gewoon vragen aan de snoepjesverkoper om te testen?
In ieder geval toch wel nerveus zo die eerste keer! Hopelijk wordt het een leuke ervaring
We kijken er in ieder geval naar uit!
PS waarom kan ik geen PB's sturen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."