Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums40+ & XTC

40+ & XTC

62 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
G
GotchaLid
01-01-2024, 00:00
#1
pinnes zei:
Ik ben 40+ maar ik heb het omgekeerde probleem; ik moet de dealers wegsturen van mijn huis en ze blijven maar komen ik krijg er al ruzie over met mijn vriendin.
Klik om te vergroten...
Welke 40 jarige laat dan ook dealers toe bij hem thuis? :confused:
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik schreef ook dat ik ze altijd wegstuur remember? Maar ze ruiken gewoon waar de gebruikers wonen. En ik heb ook niet altijd zin om buiten de deur af te spreken.
G
GotchaLid
01-01-2024, 00:00
#3
pinnes zei:
Ik schreef ook dat ik ze altijd wegstuur remember? Maar ze ruiken gewoon waar de gebruikers wonen. En ik heb ook niet altijd zin om buiten de deur af te spreken.
Klik om te vergroten...
Ik hoef je vast niet op je contradictie te wijzen? :P
G
GotchaLid
01-01-2024, 00:00
#4
pinnes zei:
Als ik zin heb in drugs dan bel ik zelf iemand en die komt aan de deur. Als ze ongevraagd komen dan stuur ik ze weg, en waarom zou iemand van 40 geen dealers in huis kunnen laten? Ik zie het verband niet.
Klik om te vergroten...
Stuur die ander dan maar langs hier ...Ik ken geen kat meer. :(
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat zal niet gaan ik woon in noord-holland.
G
GotchaLid
01-01-2024, 00:00
#6
pinnes zei:
dat zal niet gaan ik woon in noord-holland.
Klik om te vergroten...
De vraag was eerder retorisch dan wel grappig bedoeld :wink:

Ik dacht niet dat je in BE woonde.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat reverb ook al zei...goed om je heen kijken, vooral naar neefjes en nichtjes op verjaardagen misschien? Miss kun je eens voorzichtig vragen, bijv. of ze wel eens naar feestjes gaan en van welke muziek ze houden en of ze dan drinken of niets nemen of wat anders, wat je wel een hoort dat gedaan wordt op feesten, zoiets..? Gewoon beetje creatief zijn.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gotcha zei:
Lion1973 zei:
ik was nog vergeten te vermelden dat eind jaren 80,begin jaren 90 een pilletje rond de 20euro kostte, zelfs meer op sommige plekken. aankoop per 100 was toen 4,5euro/stuk. ze noemden toen (bij ons), Fisherman. Bruine en grijze gestippelde, grote, stevige bollen, waarvan je maar 1 moest nemen.
Klik om te vergroten...
OMG de Fishermans ...flashback Boccacio :openmouth:
Daarvoor had je die kleine plakkerige roze.
En inderdaad, de prijs was 1000Bfr (toen 50Gulden?)
voor een pilletje en ook voor een gram speed.
Inkoop 300 (per 100)
Klik om te vergroten...

aha, the good old days. Bocca, La Rocca, Barocci, Cherry Moon, Extreme, Globe, de hele bollenwinkel afgedaan... :grin:

jij zit kennelijk met hetzelfde probleem als ik. decennia in het milieu rondgehangen, als je dan je leven betert en af en toe nog eens iets wil doen, dan vind je niets of je vindt slechte kwaliteit.

ik kan nog wel gaan halen in nl, maar dat risico bereken je nu veel meer dan vroeger. :)
O
Oud_BollekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey hey,

Eerste postje hier! Ik ben zelf ook een oudje (35)
Ik heb me laten overhalen door mijn vrouw die zelf xtc gebruikte in haar wilde jaren om "het" ook eens te proberen.
Ze vertelde me al verhalen die me echt wel benieuwd gemaakt hebben.
Maar zoals je al kan raden hebben wij hetzelfde probleem als Joël :) we zijn allebei wat ouder en passen voor techno of swingerfeestjes daarbij komt dat onze vrienden ons bekijken als aliens als we het woord drugs nog maar laten vallen.

Om een paar pillen te scoren denken we nu aan een uitstapje naar Amsterdam. anderzijds lijkt het me best eng om van een vreemde op straat te gaan kopen. Ik heb zelfs geen idee hoe dat zoiets in z'n werk gaat :tongueout: en heb je dan wel kwaliteit op zak?
Ik zou het jammer vinden als we aspirine zouden kopen en zo de ervaring verpesten...

Direct een wall off text als eerste post :) sorry!!
S
SarabiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Verder ook enkele PBs ontvangen, maar (nog?) niet de mogelijkheid om te reageren, helaas...
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk dat je dan van het forum wordt geknikkerd :tearsofjoy:
S
SherlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zie genoeg mensen van die leeftijd op technofeestjes, niets raars aan ofzo.

Maar ook niets mis met een receptje MDMA! Wat voor psychologische problemen je daar wel niet mee weg kan helpen. Ik las laatst ergens dat Canada daar aan werkt.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ook ik ben 40+ en heb een klein netwerkje maar ik altijd naar toe kan gaan maar sinds 2 jaar heb ik een vast adresje en krijg goed spul .Wij gaan nooit naar die feestjes en zijn voornamelijk thuisgebruikers.
Heerlijk 1 keer in de zoveel tijd de boel de boel laten en je helemaal op elkaar focussen
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zijn ook hele leuke ptjes :). Ik zou het gewoon halen als je het geld hebt, geloof me je komt ze echt wel kwijt.. Er zijn altijd mensen die op zoek zijn :P
O
Oud_BollekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deze zaterdag naar A'dam :)
Om te vermijden dat ik geflikt wordt zou ik liefst een tester meenemen.
Kan je die in elke smartshop krijgen? En kan je dat gewoon vragen aan de snoepjesverkoper om te testen?
In ieder geval toch wel nerveus zo die eerste keer! Hopelijk wordt het een leuke ervaring :)
We kijken er in ieder geval naar uit!

PS waarom kan ik geen PB's sturen?
G
GoedeWietLid
01-01-2024, 00:00
#16
Er is een bepaalde website, waarvan ik de naam niet ga noemen omdat dat niet mag volgens de forumregelementen, waar je drugs kunt bestellen.

Deze site is alleen toegankelijk via speciale software waardoor je volledig anoniem bent.

Nu zul je wellicht denken, ik ga toch niet via een website drugs bestellen? Hierop kan ik het volgende zeggen:

- Ik leerde de site 2 jaar geleden kennen ofzo, het aanbod op de site is sindsdien steeds groter geworden en de prijzen steeds beter en gaan richting straatprijzen
- De site werkt met een feedback systeem zoals Ebay, hierdoor zijn de verkopers met veel goede feedback in elk geval veel betrouwbaarder dan straatdealers (een verkoper die over het afgelopen jaar 1000x een goede feedback heeft gehad zal niet snel spontaan besluiten mensen af te gaan zetten)
- Alles wordt met post verstuurd. Post die binnen Nederland verstuur wordt heeft praktisch geen risico als er een paar pillen in een envelop zitten (ze zijn wel heel kundig verpakt!!). Dat is natuurlijk anders als je 100 gram coke ofzo gaat versturen. Ik heb enkel kleine hoeveelheden bestel en ook enkel alleen binnen Nederland laten versturen.
- Ik heb er zelf enkel goede ervaringen mee, ik was zelf ook 'uit het wereldje', en op deze manier kan ik sporadisch iets bestellen wat gewoon goed is en ook nog eens met de post geleverd wordt

Als je niet heel vreselijk handig met internet bent kan het wat tijdsinvestering kosten om iets via deze site te bestellen, maar als je het eenmaal snapt is het kinderlijk eenvoudig
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Oud_Bolleke zei:
Deze zaterdag naar A'dam :)
Om te vermijden dat ik geflikt wordt zou ik liefst een tester meenemen.
Kan je die in elke smartshop krijgen? En kan je dat gewoon vragen aan de snoepjesverkoper om te testen?
In ieder geval toch wel nerveus zo die eerste keer! Hopelijk wordt het een leuke ervaring :)
We kijken er in ieder geval naar uit!

PS waarom kan ik geen PB's sturen?
Klik om te vergroten...


ik zou het niet aanraden, want voor je het weet heb je weet ik wat in je handen. langs de andere kant, als je niet weet wwaar of wie, dan begrijp ik dat je dit wilt proberen. ik zou zeggen, blijf voorzichtig en laat je niet te hard meeslepen door het gevoel toch maar iets te willen scoren. :wink:

over je pb's : je moet eerst 5 posts hebben
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#18
[Verwijderd]
t
tiepmiepLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit is zo herkenbaar.wil ook zo graag weer is een avondje genieten maar ben ook uit het stappen en weet ook niet waar ik moet zoeken.
t
tiepmiepLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oud_Bolleke zei:
Deze zaterdag naar A'dam :)
Om te vermijden dat ik geflikt wordt zou ik liefst een tester meenemen.
Kan je die in elke smartshop krijgen? En kan je dat gewoon vragen aan de snoepjesverkoper om te testen?
In ieder geval toch wel nerveus zo die eerste keer! Hopelijk wordt het een leuke ervaring :)
We kijken er in ieder geval naar uit!

PS waarom kan ik geen PB's sturen?
Klik om te vergroten...


Ben trouwens erg benieuwd hoe het bij jou afgelopen is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."