Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums40+ & XTC

40+ & XTC

62 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gotcha zei:
Lion1973 zei:
ik was nog vergeten te vermelden dat eind jaren 80,begin jaren 90 een pilletje rond de 20euro kostte, zelfs meer op sommige plekken. aankoop per 100 was toen 4,5euro/stuk. ze noemden toen (bij ons), Fisherman. Bruine en grijze gestippelde, grote, stevige bollen, waarvan je maar 1 moest nemen.
Klik om te vergroten...
OMG de Fishermans ...flashback Boccacio :openmouth:
Daarvoor had je die kleine plakkerige roze.
En inderdaad, de prijs was 1000Bfr (toen 50Gulden?)
voor een pilletje en ook voor een gram speed.
Inkoop 300 (per 100)
Klik om te vergroten...

aha, the good old days. Bocca, La Rocca, Barocci, Cherry Moon, Extreme, Globe, de hele bollenwinkel afgedaan... :grin:

jij zit kennelijk met hetzelfde probleem als ik. decennia in het milieu rondgehangen, als je dan je leven betert en af en toe nog eens iets wil doen, dan vind je niets of je vindt slechte kwaliteit.

ik kan nog wel gaan halen in nl, maar dat risico bereken je nu veel meer dan vroeger. :)
O
Oud_BollekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey hey,

Eerste postje hier! Ik ben zelf ook een oudje (35)
Ik heb me laten overhalen door mijn vrouw die zelf xtc gebruikte in haar wilde jaren om "het" ook eens te proberen.
Ze vertelde me al verhalen die me echt wel benieuwd gemaakt hebben.
Maar zoals je al kan raden hebben wij hetzelfde probleem als Joël :) we zijn allebei wat ouder en passen voor techno of swingerfeestjes daarbij komt dat onze vrienden ons bekijken als aliens als we het woord drugs nog maar laten vallen.

Om een paar pillen te scoren denken we nu aan een uitstapje naar Amsterdam. anderzijds lijkt het me best eng om van een vreemde op straat te gaan kopen. Ik heb zelfs geen idee hoe dat zoiets in z'n werk gaat :tongueout: en heb je dan wel kwaliteit op zak?
Ik zou het jammer vinden als we aspirine zouden kopen en zo de ervaring verpesten...

Direct een wall off text als eerste post :) sorry!!
O
Oud_BollekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze zaterdag naar A'dam :)
Om te vermijden dat ik geflikt wordt zou ik liefst een tester meenemen.
Kan je die in elke smartshop krijgen? En kan je dat gewoon vragen aan de snoepjesverkoper om te testen?
In ieder geval toch wel nerveus zo die eerste keer! Hopelijk wordt het een leuke ervaring :)
We kijken er in ieder geval naar uit!

PS waarom kan ik geen PB's sturen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."