#1
Gotcha zei:OMG de Fishermans ...flashback BoccacioLion1973 zei:ik was nog vergeten te vermelden dat eind jaren 80,begin jaren 90 een pilletje rond de 20euro kostte, zelfs meer op sommige plekken. aankoop per 100 was toen 4,5euro/stuk. ze noemden toen (bij ons), Fisherman. Bruine en grijze gestippelde, grote, stevige bollen, waarvan je maar 1 moest nemen.![]()
Daarvoor had je die kleine plakkerige roze.
En inderdaad, de prijs was 1000Bfr (toen 50Gulden?)
voor een pilletje en ook voor een gram speed.
Inkoop 300 (per 100)
aha, the good old days. Bocca, La Rocca, Barocci, Cherry Moon, Extreme, Globe, de hele bollenwinkel afgedaan...
jij zit kennelijk met hetzelfde probleem als ik. decennia in het milieu rondgehangen, als je dan je leven betert en af en toe nog eens iets wil doen, dan vind je niets of je vindt slechte kwaliteit.
ik kan nog wel gaan halen in nl, maar dat risico bereken je nu veel meer dan vroeger.