#1
witte duifjes waren de slechtste die ik ook heb gehad
had er 5 van gegeten voor mijn 3e xtc, oke, ik was van het padje.
Maar van 5 normale pillen lig ik nu wel onder de tafel..
vond t troep, maar de groene zijn wel beter
k zeg nog steeds altijd schijven, en in het uiterste geval pillekes
Maar van 5 normale pillen lig ik nu wel onder de tafel..
vond t troep, maar de groene zijn wel beter
k zeg nog steeds altijd schijven, en in het uiterste geval pillekes
