#1
brussel
pekes
bolle
pekes
bolle
En dat zijn vaak ook de mensen die niet moeten weten waar je het over hebt.BigBadWeirdo zei:sjaaktrekhaak zei:Begeef jij je nooit in een omgeving waar je termen als 'xtc' en 'pillen' beter niet kunt gebruiken?nightmare zei:pillen of xtc, geen rede om namen te verzinnen![]()
De meeste dingen die hier staan zeggen ook meteen waar het over gaat, behalve als mensen er écht helemaal niks vanaf weten.Wij noemen het meestal gewoon X, pillen of snoepjes.
sjaaktrekhaak zei:Begeef jij je nooit in een omgeving waar je termen als 'xtc' en 'pillen' beter niet kunt gebruiken?nightmare zei:pillen of xtc, geen rede om namen te verzinnen![]()
Ja ok, dat wel. :Pnightmare zei:sjaaktrekhaak zei:Begeef jij je nooit in een omgeving waar je termen als 'xtc' en 'pillen' beter niet kunt gebruiken?nightmare zei:pillen of xtc, geen rede om namen te verzinnen![]()
jawel, maar dan zeg ik het gewoon niet. als je zegt; ik ging gister echt hard op die snoepjes, weet ook iedereen wat je bedoelt :P
DarCness zei:Pillen , Jetsers , Snoepgoed , kletsers , partycetamol
Tegen mensen die uit hun naad zijn zeg ik of in omstreken DenHaag:
uit je naad ..
Uit je stekker
Ben je lekker kachel ..
Uit je koekie
Padje af
Uit je kneiter
Uit groot Moeders snoeppot Gesnoepd ??
in mijn vriendenkring heet het:
Kletsahs, pillen, pitmoppuh, snoepies, smarties, paracetamolletje, pretpil, danspil, chemoschijf.
uit je dak zijn heet bij ons ook wel:
uit je schedel/dakpan zijn, van de wereld af, uit je kanariepiet zijn, er aan zijn, aan de stimuli zitten, pretverhogende middelen naar binnen geharkt hebben, (auk duh haag)


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."