Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe noemen jullie het?

Hoe noemen jullie het?

363 antwoorden
114 weergaven
18-5-2026
p
perzikLid
01-01-2024, 00:00
#1
brussel

pekes
bolle
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
BigBadWeirdo zei:
sjaaktrekhaak zei:
nightmare zei:
pillen of xtc, geen rede om namen te verzinnen
Klik om te vergroten...
Begeef jij je nooit in een omgeving waar je termen als 'xtc' en 'pillen' beter niet kunt gebruiken? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

De meeste dingen die hier staan zeggen ook meteen waar het over gaat, behalve als mensen er écht helemaal niks vanaf weten. :wink: Wij noemen het meestal gewoon X, pillen of snoepjes.
Klik om te vergroten...
En dat zijn vaak ook de mensen die niet moeten weten waar je het over hebt.
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jappe, Bolle, snoepkes, Pille, tikkels
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#4
sjaaktrekhaak zei:
nightmare zei:
pillen of xtc, geen rede om namen te verzinnen
Klik om te vergroten...
Begeef jij je nooit in een omgeving waar je termen als 'xtc' en 'pillen' beter niet kunt gebruiken? :rolleyes:
Klik om te vergroten...


jawel, maar dan zeg ik het gewoon niet. als je zegt; ik ging gister echt hard op die snoepjes, weet ook iedereen wat je bedoelt :P
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
nightmare zei:
sjaaktrekhaak zei:
nightmare zei:
pillen of xtc, geen rede om namen te verzinnen
Klik om te vergroten...
Begeef jij je nooit in een omgeving waar je termen als 'xtc' en 'pillen' beter niet kunt gebruiken? :rolleyes:
Klik om te vergroten...


jawel, maar dan zeg ik het gewoon niet. als je zegt; ik ging gister echt hard op die snoepjes, weet ook iedereen wat je bedoelt :P
Klik om te vergroten...
Ja ok, dat wel. :P

Maar als je het een beetje cryptisch brengt of wat minder bekende schuilnaampjes gebruikt.
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pillen , Jetsers , Snoepgoed , kletsers , partycetamol

Tegen mensen die uit hun naad zijn zeg ik of in omstreken DenHaag:

uit je naad ..
Uit je stekker
Ben je lekker kachel ..
Uit je koekie
Padje af
Uit je kneiter
Uit groot Moeders snoeppot Gesnoepd ??

Dealers noem ik persoonlijk :
Drogist
( Ik moet nog ff langs de drogist )
Het woord pillen aan de telefoon of op msn :

Eiren (pillen )
Kabab (speed )
Melk (coke )
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
kletsers, pillen, xtc, snoepjes, smarties, autos, medicijnen
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snoepjes, X of Joekels.
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kaakkraker
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#10
DarCness zei:
Pillen , Jetsers , Snoepgoed , kletsers , partycetamol

Tegen mensen die uit hun naad zijn zeg ik of in omstreken DenHaag:

uit je naad ..
Uit je stekker
Ben je lekker kachel ..
Uit je koekie
Padje af
Uit je kneiter
Uit groot Moeders snoeppot Gesnoepd ??
in mijn vriendenkring heet het:
Kletsahs, pillen, pitmoppuh, snoepies, smarties, paracetamolletje, pretpil, danspil, chemoschijf.
uit je dak zijn heet bij ons ook wel:
uit je schedel/dakpan zijn, van de wereld af, uit je kanariepiet zijn, er aan zijn, aan de stimuli zitten, pretverhogende middelen naar binnen geharkt hebben, (auk duh haag)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#11
mente(n)...e je e mente?(heb je een xtc pil?) :rockband:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#12
De uitvoering ervan: Knallen/Freaken
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon pillevaag zijn :P
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
schijve, rondjes, spezers, snoepjes, knopen, van alles eigenlijk
X
X_mellOwLid
01-01-2024, 00:00
#15
md.skittles,snoepjes,nootjes,shit.ex.figuurtjes.rondje.
E
EKSTASIELid
01-01-2024, 00:00
#16
Chewies, noten, pizza's (code taal via bijv. Whapp.) ehmm pirkies ook wel eens gehoord meen ik. :grin:
M
MajormeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bollen, soms ook wel pilletjes
T
TestberichtLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klunken of Pillen
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pillen, snoepje, prettablet, heb je nog een halfie etc. :xtc:
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snoepies,peerkies,PILLUHHH :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."