Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik zag is een geest en ik vond dat best eng ,,,en dan was de pil al uitgewerkt"
"Het was avond ,ik was al wat moe ,lag in mijn bed. Ik had de pil ingenomen en na een 20 minutjes als er nog geen werking was ben ik in slaap gevallen. ,,De volgende dag was ik supeer MOE ,,maar ik was die avond nie wakker geworde als da begon te werken ,is dat normaal? is dat nu een goede pil? grtz"
"pbwebmaster zei: ja dat herken ik helemaal. Ik kan eigelijk helemaal geen emoties meer tonen voor m'n gevoel. Mij viel het laatst ook al op, ik zat de film white chicks te kijken en iedereen die nuchter/bezopen was lag wel krom, maar ik liet niks merken. Was wel leuke film trouwens Klik om te vergroten... kijk jij tijdens xtc een film N da kan ik niet hoor veel te veel energie"
"zal mss lsd in gedraait zijn"
"bollen,pillen"
"Re: Jeller zei: beste ooit was een smiley.. mitsus 2x keer gehad, die waren redelijk.. dolfijntje 1x gehad die waren slecht een ruitje ook één keer gehad en die was ook slecht beste xtc ervaring vond ik mdma poeder en da was 200 mg ofzo.. kschat die smiley op 100 mg, die mitsus op 60 en de rest op 30 ofzo Klik om te vergroten... vind je dolfijntjes slecht? ik neem witte dolfijntjes en die vind ik best goed"