Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC effect na ~10 uur terughalen met weed?

XTC effect na ~10 uur terughalen met weed?

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had gisteren Chrysostomos (viering van laatste jaar middelbaar)
en ik nam al een beetje E smorgens rond 07.00 gewoon om lekker wakker te worden en op school goed veel uit te steken.

Savonds was onze fuif, en ik rookte nog een halve joint (puur) en even later kreeg ik het gevoel van een pil leek het wel echt aanzienlijk zwaar want ik had maar een kwartje genomen
Het was een super avond, maar KAN dit wel na zo'n lange tijd?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ehhh jij hebt het meegemaakt dus blijkbaar wel?

Of gare placebo werking ofzo.

Of jij gaat gewoon leip op wiet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja, heb ik na elke drug
ik heb eens, toen ik de dag na een keer mdma gepaft hab, een uur in dezelfde houding gezeten zonder een spier te bewegen, ik voelde mij euforisch en de muziek was perfect, een mini mdma tripje :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA... ik kan die placebo echt niet uitstaan... per ongeluk op een festival een keer een show van em bij gewoond, nou dat heb ik geweten ook... wat een hell...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA... ik kan die placebo echt niet uitstaan... per ongeluk op een festival een keer een show van em bij gewoond, nou dat heb ik geweten ook... wat een hell...
Klik om te vergroten...
Hahaha, je stemming vooraf doet er inderdaad niet toe, je voelt je hoe dan ook kut :þ
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
-spaceman- zei:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA... ik kan die placebo echt niet uitstaan... per ongeluk op een festival een keer een show van em bij gewoond, nou dat heb ik geweten ook... wat een hell...
Klik om te vergroten...
Hahaha, je stemming vooraf doet er inderdaad niet toe, je voelt je hoe dan ook kut :þ
Klik om te vergroten...

Ja man, ik had medelijden met mezelf dat ik ooit op deze wereld terecht ben gekomen... en dat allemaal die die rotzooi van een placebo... Ik voelde me spontaan in een ''door de wereld uitgekotste emo'' veranderen.. En tering, en of ik me kut voelde daarna...
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
kunlan zei:
Ik had gisteren Chrysostomos (viering van laatste jaar middelbaar)
en ik nam al een beetje E smorgens rond 07.00 gewoon om lekker wakker te worden en op school goed veel uit te steken.
quote]

toffe manier om wakker te worden :beer:
ik dacht dat ik "raar" was omdat ik smorges begin met een lekkere frisse koude redbull en een heerlijke zaf
maar nu ik het zo van iemand anders hoor :rolleyes:
Klik om te vergroten...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
kunlan zei:
Ik had gisteren Chrysostomos (viering van laatste jaar middelbaar)
en ik nam al een beetje E smorgens rond 07.00 gewoon om lekker wakker te worden en op school goed veel uit te steken.
Klik om te vergroten...

Als ik het zo lees heb je een behoorlijk XTC-probleem, ik zou er maar eens over na denken om te stoppen. 's Ochtends XTC nemen en vervolgens naar school gaan is het niet normaal.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nogal vreemd inderdaad, maar als je gewoon lijp bent en je doet het één keer omdat het een viering is op je school... Ach er zijn gekkere dingen maar ik vind het wel een beetje fout dan alsnog. Een maat van me deed dat ook toen ik op de middelbare zat en hij heeft nu serieuze problemen...

Adreno
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chrysostomos is een bekende viering hier in Belgie ik veronderstel dat jullie de inhoud ervan niet helemaal begrepen, wij gingen naar school om daar een show op te voeren en de klassen binnen te vallen en mensen vol te smeren met scheerschuim, confetti, stiften, spuitbussen, ...

Een 1jaarlijkse speciale gebeurtenis dus, als je dan een KWARTJE xtc neemt om smorgens al beginnen te feesten (er was idd ten alle tijde muziek op school) vindt ik dat niet zo'n probleem... Het was overigens 3 maanden geleden sinds mijn vorige kwartje.
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb dat altijd met alcohol, aangeschoten voel ik me eige helemaal leip worden van alles en nogwat :confused:
en hard gaan dan :smilingimp:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, heb 't eens heel extreem gehad. 's nachts een pilletje, niet geslapen, en om 2 uur 's middags een biertje, en paar hijsen van een joint... Kreeg zelfs hallucinaties en voelde weer helemaal dat love gevoel. Was wel relaxed, want het was koninginnedag :hearteyes:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
SperSIZEboon zei:
een kwart pilletje? das de moeite toch geeneens :confused:
Klik om te vergroten...
Idd als je dan al pillen hebt van 120 mg dan heb je maar 30 mg binnen, dat voel ik eens nog niet denk ik..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het kan zeker, had dat vroeger ook altijd, toen ik nog veel deed slikken en minder deed blowen (nu slik ik minder, blow ik meer), maar daartegen drink ik "nooit" (+/- 2x per jaar) en zelfs als ik een maand na een xtc ervaring (meestal nog maar 2-3 pillen tegenwoordig) ga drinken, dan word ik er knetterleip van, echt net alsof ik pillen heb gehad
a
anneloesvanunenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben wel benieuwd of dit werkt, dan ga ik ook over op blowen, dat lijkt me iets minder schadelijk dan een extra pilletje of niet haha
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
een kwart pilletje? das de moeite toch geeneens :confused:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja een kwartje lijkt me ook wel straf..
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik blow altijd na de xtc en de dag na xtc, maar ik heb nog nooit een ''flashback'' gehad van de xtc na het blowen,
En dan praat ik over 2-4 pillen en ook aardig wat jointjes.

kan er aan liggen dat ik alleen maar op feesten slik en daardoor een hoop eruit feest,waardoor een ''flashback'' niet meer mogelijk is? :mrgreen:
N
NicoTnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stoniemelony zei:
Ik blow altijd na de xtc en de dag na xtc, maar ik heb nog nooit een ''flashback'' gehad van de xtc na het blowen,
En dan praat ik over 2-4 pillen en ook aardig wat jointjes.

kan er aan liggen dat ik alleen maar op feesten slik en daardoor een hoop eruit feest,waardoor een ''flashback'' niet meer mogelijk is? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hmmn neeh ik denk het niet .. want het zit nog steeds tussen je oren .. het is toch een beetje placebo .. ik heb het altijd met paddo's en pille .. als ik daarna een joint rook krijg ik altijd het zelfde gevoel .. ze moeten een studie hierover maken ofzo xD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."