Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC effect na ~10 uur terughalen met weed?

XTC effect na ~10 uur terughalen met weed?

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#1
valt wel mee, bij mij dan :wink: ik blow best veel en slik regelmatig pillen. Daar rook ik graag een jointje bij :grin:
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#2
placebo of niet, blowe na dat je pille hebt gedaan is kk hard
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oo da heb ik ook gehad naatad ik 48 uur gelede 2
500mg mdma had gesnove noen pofte ik hybride met sativa heersende kant ik dacht tat ik vanbuiten af bestuurd werd door iets als ik stond ben en dat ik die iets dat toelaat
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kan maar 1 post in dit topic lezen zonder na te hoeven denken wat er staat. hebben "jullie" zelf geen df? wij hebben er 3...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
MeejheM zei:
ik kan maar 1 post in dit topic lezen zonder na te hoeven denken wat er staat. hebben "jullie" zelf geen df? wij hebben er 3...
Klik om te vergroten...

Zijn belgen dan hier niet welkom van jou? Dan lijk je me wel een klein discriminerend baasje die weinig af kan :-P
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
TO: ik neem dus aan dat je nog op de middelbare school zit? Dan ben je nog (lang) geen 18. Als je zo jong al aan de xtc zit, en dan vooral met een schooldag/feest, kan dat echt veel schade toe brengen aan je hersenen. Misschien niet nu gelijk maar wel over een aantal jaren. dat wist je neem ik aan toch? de laatste tijd lees ik veel posts van vrij jonge kids/tieners over harddrugsgebruik, dat baart mij best zorgen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als TS in 2008 op de middelbare zit is hij/zij daar nu wel van af hoor. :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Als TS in 2008 op de middelbare zit is hij/zij daar nu wel van af hoor. :wink:
Klik om te vergroten...


Haha ja nu wel ja maar toen nog niet! :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tekzor668 zei:
MeejheM zei:
ik kan maar 1 post in dit topic lezen zonder na te hoeven denken wat er staat. hebben "jullie" zelf geen df? wij hebben er 3...
Klik om te vergroten...

Zijn belgen dan hier niet welkom van jou? Dan lijk je me wel een klein discriminerend baasje die weinig af kan :-P
Klik om te vergroten...

jullie zijn toch pas vanaf 1830 geen nederlanders meer? dat valt toch wel te overzien.

ik woon 30km van de grens af, maar ik lees liever engels dan nederlands met afwijkende uitdrukkingen etc.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re:

Exceptional Insight zei:
Klik om te vergroten...
Hahahaha hulde voor dit grapje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."