#1
valt wel mee, bij mij dan
ik blow best veel en slik regelmatig pillen. Daar rook ik graag een jointje bij ![:grin:]()
MeejheM zei:ik kan maar 1 post in dit topic lezen zonder na te hoeven denken wat er staat. hebben "jullie" zelf geen df? wij hebben er 3...
Fool zei:Als TS in 2008 op de middelbare zit is hij/zij daar nu wel van af hoor.![]()
Tekzor668 zei:MeejheM zei:ik kan maar 1 post in dit topic lezen zonder na te hoeven denken wat er staat. hebben "jullie" zelf geen df? wij hebben er 3...
Zijn belgen dan hier niet welkom van jou? Dan lijk je me wel een klein discriminerend baasje die weinig af kan :-P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."