#1
Gezien je lengte en gewicht zou ik echt minder gaan nemen als ik jou was. Die info had ik net nog niet ![:wink:]()
Begin met 50 a 60 mg en dan nog een keer 40 maar heel veel meer zou ik laten als ik jou was. Ik ga ook wel is met een beetje extra over de schreef hoor :P Maar nu zit je eigenlijk op het dubbele van wat je zou moeten nemen.
Begin met 50 a 60 mg en dan nog een keer 40 maar heel veel meer zou ik laten als ik jou was. Ik ga ook wel is met een beetje extra over de schreef hoor :P Maar nu zit je eigenlijk op het dubbele van wat je zou moeten nemen.
BlijeChick zei:bobsacamano zei:Bij xtc is veel gewoon veel maakt eigenlijk niet zoveel uit of je het verspreid of niet. 180mg is wel aan de hoge kant voor een gemiddeld meisje. Je zal er niet dood van neervallen maar goed probeer het niet te vaak te doen. Ga het sowieso niet nog meer verhogen.
Ja precies.. Dus 1 pil van 180 op een avond is echt wel de max. Ik ben zelf 24 jaar, 57 kg en ongeveer 1.65 m lang/kort
Wat betreft de frequentie houd ik me wel echt aan de 2 a 3 maanden tussen gebruik in. Lijkt me prima toch?

