Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC werking op meisjes.

XTC werking op meisjes.

46 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gezien je lengte en gewicht zou ik echt minder gaan nemen als ik jou was. Die info had ik net nog niet :wink:

Begin met 50 a 60 mg en dan nog een keer 40 maar heel veel meer zou ik laten als ik jou was. Ik ga ook wel is met een beetje extra over de schreef hoor :P Maar nu zit je eigenlijk op het dubbele van wat je zou moeten nemen.

BlijeChick zei:
bobsacamano zei:
Bij xtc is veel gewoon veel maakt eigenlijk niet zoveel uit of je het verspreid of niet. 180mg is wel aan de hoge kant voor een gemiddeld meisje. Je zal er niet dood van neervallen maar goed probeer het niet te vaak te doen. Ga het sowieso niet nog meer verhogen.
Klik om te vergroten...

Ja precies.. Dus 1 pil van 180 op een avond is echt wel de max. Ik ben zelf 24 jaar, 57 kg en ongeveer 1.65 m lang/kort :tongueout:

Wat betreft de frequentie houd ik me wel echt aan de 2 a 3 maanden tussen gebruik in. Lijkt me prima toch?
Klik om te vergroten...
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanks voor de tip. Ik ben me zeker bewust van dat je niet teveel moet nemen. Maar dat ik echt minder moet pakken was me niet helemaal duidelijk qua mg enzo. Ik zal volgende keer als ik weer een pil van 180 heb, max een halve nemen. Dan zit ik "safe" als ik jou advies volg bobsacamano..

Toch is het wel bijzonder dat ik van afgelopen keren toen ik wel 180 of iets minder op had, bijna geen last heb gehad van de dagen erna. Gewoon weer vrolijk aan het werk :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey Blijechick,

Het veradelijke is dat enigzins teveel zoals je nu steeds hebt gedaan niet direct nadelige gevolgen heeft. Maar goed sigaretten roken heeft ook niet direct nadelige gevolgen maar dat maakt het niet gezond :P

Misschien merk je ook dat de juiste dosering ook wel een fijner effect heeft. Minder MDMA zorgt voor een duidelijker effect zonder te veel nadelen zoals klapperkaak en droge mond.

Mocht je nog vragen hebben let me know. Always happy to help.

gr

Bob

BlijeChick zei:
Thanks voor de tip. Ik ben me zeker bewust van dat je niet teveel moet nemen. Maar dat ik echt minder moet pakken was me niet helemaal duidelijk qua mg enzo. Ik zal volgende keer als ik weer een pil van 180 heb, max een halve nemen. Dan zit ik "safe" als ik jou advies volg bobsacamano..

Toch is het wel bijzonder dat ik van afgelopen keren toen ik wel 180 of iets minder op had, bijna geen last heb gehad van de dagen erna. Gewoon weer vrolijk aan het werk :)
Klik om te vergroten...
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wauw uitlachen omdat mensen kwartjes nemen. Ik ben meid, 24, 1,75 en 72 kilo en ik gebruik iets van 0,8mg/kg. Mijn dealer vond het eerst ook raar dat ik de tweede keer om minder vroeg omdat ik de eerste keer te hard ging. Als ik nu haal bij hem en hij heeft alleen van die dikke pillen maakt hij bommetjes voor me. Precies afwegen wat de juiste dosering is etc. Werkt perfect. Nu slik ik ook medicijnen waardoor ik ook extra heftig op alcohol etc reageer. Dus de volgende x mdma ga ik ws zelfs beginnen met 0,4mg/kg.. Liever te weinig en geen effect dan dat ik gewoon de aanbevolen dosering pak en dood neerval.. Ik zou mensen echt nooit uitlachen als ze aangeven weinig nodig te hebben. Wie weet waar je ze toe ophitst weet je.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja goed van je dat je klein doseer en fijn dat je dealer je helpt. Misschien kan je het beter zelf doen. Gezien de dealer het voor je doet neem ik aan dat je de pil dus ook niet gaat testen. De dealer zegt je dus hoe sterk ze zijn maar zeker weten doen dealers dat vaak zelf ook niet. Meeste laten niet eens testen denk ik.

Als je hele pillen koopt kan je ze het beste eerst laten testen. Dan weet je hoeveel mdma er in je pil zit. Dan weeg je de pil thuis en maak je zelf je porties. Een goedkoop weegschaaltje die dit kan is niet zo duur.

MeejheM zei:
kleine doseringen zonder dat je weet hoeveel mgmda je binnekrijgt vind ik nog steeds een beetje gokken. fijn dat je dealer meedenkt, maar jij bent degene die het doorslikt.
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij voorkeur een kwartje en als bijpakken 1/8e, dat word echter nogal lastig denk ik, misschien een stukje van een kwartje afbijten ofzo?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
En weer vooral niet te bang om verkeerd te gaan, eigenlijk reageert het overgrote gedeelte van XTC gebruikers goed op pillen. Ik heb dan over normale doseringen. Flikker je er 5 op een avond naar binnen dan snap ik wel dat je klachten ontwikkeld.
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn dealer is mijn zwager. Die laat zijn batch testen, daardoor kan hij precies voor mij afwegen wat ik moet hebben. Als je dat niet weet kan je ook niet precies doseren. En noem me naief, maar ik vertrouw erop dat mijn zwager niet met mijn gezondheid speelt. :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Daar ga ik ook maar even van uit :)

Vlindertje91 zei:
Mijn dealer is mijn zwager. Die laat zijn batch testen, daardoor kan hij precies voor mij afwegen wat ik moet hebben. Als je dat niet weet kan je ook niet precies doseren. En noem me naief, maar ik vertrouw erop dat mijn zwager niet met mijn gezondheid speelt. :wink:
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
kleine doseringen zonder dat je weet hoeveel mgmda je binnekrijgt vind ik nog steeds een beetje gokken. fijn dat je dealer meedenkt, maar jij bent degene die het doorslikt.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goedemorgen!
Zoals gezegd ben ik nog altijd clean, en dit zeker nog voor een paar maanden!
Nu kom ik terug van mijn vriendin, die er achter is gekomen dat ik pillen pak.
Ze vroeg in een keer als ze het ook eens mocht proberen, en ik kan natuurlijk niet weigeren omdat ik het zelf ook doe.
Dus ik zei dat we binnenkort eens samen zouden pakken, dan blijft ze bij mij slapen.
Maar omdat mijn ex vorige keer een epilepsie aanval kreeg, was het toch even slikken. (Zij was sowieso al gevoelig voor epilepsie, en had haar nog gewaarschuwd, ik heb het toen ook uitgemaakt toen ik erachter kwam dat ze elke dag speed snoof.)
Nu, wat is een meest veilige dosering voor vrouwen? (Hartjes, geel, 230/220mg)
Lengte: 1.55m.
Gewicht: 63kg.

Ik heb gelezen dat vrouwen sowieso minder kunnen verdragen, ofdat MDMA gewoon sterker werkt op hun.

Dit is sowieso pas gepland voor over een paar maanden, nieuwjaar.
Maar ik informeer me toch liever vooraf, en op tijd moest het eerder gebeuren, of moest ze het achter mijn rug willen doen. (Dan heb ik liever dat ze het veilig doet, dan dat ik de dag erna bij de begrafenis-ondernemer sta.)

Met vriendelijke groeten, T :stoned:
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk ongeveer 1 mg per kg lichaamsgewicht, 60-70mg (goed kwart pil dan) in 1x doseren, :hearteyes: , laten uitwerken klaar, niet bijpakken. Dat is een mooie dosering voor een 1e keer denk ik, ook niet bijpakken als je nog niks voelt, gewoon wachten, het komt altijd, vroeg of laat.

Als je geen epilepsie hebt, krijg je ook geen aanval van xtc lijkt me.

Veel plezier!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aangeraden dosering voor meisjes is 1 tot 1.5 milligram per kilo lichaamsgewicht op een avond. Als je het voor elkaar krijgt zou beginnen met 60 milligram en 30 bijpakken na anderhalf uur wel een goeie zijn, of zelfs het bijpakken helemaal laten. :)
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bedankt, dus gewoon een kwartje? (ongeveer 60mg)
en na 2 uur als ze zegt van dat ze niet echt ''gaat'', nog een kwartje?
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb namelijk nog een klein vraagje.
Mijn vrienden zeggen dat als je denkt in je eigen van, ''Je gaat goed!'' dan ga je ook goed.
Maar als je denkt dat je slecht gaat, dat je dan ook echt slecht gaat.

Is dit een fabeltje, of is dit echt zo?
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fool zei:
In het algemeen klopt de stelling wel, het is alleen best lastig om gedachtes zo geloofwaardig écht te denken. Je mindset is erg belangrijk tijdens drugsgebruik :)
Klik om te vergroten...

Meestal zorg ik al dat ik heel happy van te voren ben.
(Als ik naar een feest ga en ik weet dat het een perfecte nacht wordt, meestal zoek ik ook al van te voren dingen waardoor ik gelukkig wordt.)

Maar vond 't maar raar.
Als ik in mijn space zit, en ik zeg van, ''Ik ga goed'', vind ik 't moeilijk te geloven als ik half op de grond lig, lig te kotsen etc.. (Nog niet gebeurd, maar gewoon een voorbeeld.)
Bij weed heeft dit wel al een paar keer gewerkt, of het zat gewoon tussen mijn oren.

Wat ik wel heb gemerkt, als je tegen je vrienden zegt, wat echt niet meer goed gaan, van je voelt je goed etc.. gaan ze zich wel beter voelen.. en meestal komt hun rush in een keer binnen. :rockband:
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#17
fgamer zei:
Fool zei:
In het algemeen klopt de stelling wel, het is alleen best lastig om gedachtes zo geloofwaardig écht te denken. Je mindset is erg belangrijk tijdens drugsgebruik :)
Klik om te vergroten...

Meestal zorg ik al dat ik heel happy van te voren ben.
(Als ik naar een feest ga en ik weet dat het een perfecte nacht wordt, meestal zoek ik ook al van te voren dingen waardoor ik gelukkig wordt.)

Maar vond 't maar raar.
Als ik in mijn space zit, en ik zeg van, ''Ik ga goed'', vind ik 't moeilijk te geloven als ik half op de grond lig, lig te kotsen etc.. (Nog niet gebeurd, maar gewoon een voorbeeld.)
Bij weed heeft dit wel al een paar keer gewerkt, of het zat gewoon tussen mijn oren.

Wat ik wel heb gemerkt, als je tegen je vrienden zegt, wat echt niet meer goed gaan, van je voelt je goed etc.. gaan ze zich wel beter voelen.. en meestal komt hun rush in een keer binnen. :rockband:
Klik om te vergroten...

Heb mezelf in het verleden wel richting 'nuchter' kunnen denken, maar niet blijer.
Wat je zegt van zorgen dat je van tevoren happy bent, meestal gaat dat wel op, maar merkte weleens dat ik blijkbaar toch met iets zat, en moest zegmaar 'werken' in mn brein dat dat niet ging overheersen, en ook ben ik gevoelig voor de sfeer en hoe anderen zijn/doen, daarom fijn als je de mensen met wie je bent kan vertrouwen.
W
WiewereLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laat haar gewoon een kwartje nemen en niet te snel bijnemen als ze niks voelt. Meisjes kunnen vrij heftig reageren op XTC met een lage dosis maar een kwartje is controleerbaar.

Misschien ook handig om haar niet zelf het stukje van een hele pil te laten bijten, ik zelf vond het moeilijk in te schatten toen ik het voor de eerste keer deed en meestal voor meisjes is het verschil tussen een kwartje of een halfje enorm.

Veel plezier!
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Missyy23 zei:
fgamer zei:
Fool zei:
In het algemeen klopt de stelling wel, het is alleen best lastig om gedachtes zo geloofwaardig écht te denken. Je mindset is erg belangrijk tijdens drugsgebruik :)
Klik om te vergroten...

Meestal zorg ik al dat ik heel happy van te voren ben.
(Als ik naar een feest ga en ik weet dat het een perfecte nacht wordt, meestal zoek ik ook al van te voren dingen waardoor ik gelukkig wordt.)

Maar vond 't maar raar.
Als ik in mijn space zit, en ik zeg van, ''Ik ga goed'', vind ik 't moeilijk te geloven als ik half op de grond lig, lig te kotsen etc.. (Nog niet gebeurd, maar gewoon een voorbeeld.)
Bij weed heeft dit wel al een paar keer gewerkt, of het zat gewoon tussen mijn oren.

Wat ik wel heb gemerkt, als je tegen je vrienden zegt, wat echt niet meer goed gaan, van je voelt je goed etc.. gaan ze zich wel beter voelen.. en meestal komt hun rush in een keer binnen. :rockband:
Klik om te vergroten...

Heb mezelf in het verleden wel richting 'nuchter' kunnen denken, maar niet blijer.
Wat je zegt van zorgen dat je van tevoren happy bent, meestal gaat dat wel op, maar merkte weleens dat ik blijkbaar toch met iets zat, en moest zegmaar 'werken' in mn brein dat dat niet ging overheersen, en ook ben ik gevoelig voor de sfeer en hoe anderen zijn/doen, daarom fijn als je de mensen met wie je bent kan vertrouwen.
Klik om te vergroten...


Inderdaad, en het is ook altijd leuker als je hele vriendenkring mee doet!
Zoals mijn eerste keer, zaten we gezellig langs het kanaal.
Iedereen had een pilletje of 2 op.
We hadden praatkicks, moesten wegwezen voor de politie, wat toen wel een aangenaam en ''blij'' gevoel gaf. We kregen een rush bovenop de MDMA rush.
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#20
fgamer zei:
Inderdaad, en het is ook altijd leuker als je hele vriendenkring mee doet!
Zoals mijn eerste keer, zaten we gezellig langs het kanaal.
Iedereen had een pilletje of 2 op.
We hadden praatkicks, moesten wegwezen voor de politie, wat toen wel een aangenaam en ''blij'' gevoel gaf. We kregen een rush bovenop de MDMA rush.
Klik om te vergroten...

Ja dat zijn de leuke momenten, gewoon met goeie leuke vrienden, feesten zijn ook leuk,en vaak is het gewoon super, maar soms heb je dan nèt ff een para-moment, en dan is de drukte ff niet zo fijn, mijn 1e pil was op mn 16e in het vondelpark met een vriendin van me, zouden later uitgaan, was echt een super 1e keer :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."