"Hey allemaal!
Gisteren heb ik voor het eerst psychedelische drugs gebruikt. Ik was toevallig een smartshop ingelopen omdat ze mooie waterpijpen hadden staan in de etalage (De Sjamaan in Nijmegen) en die vent raadde me toen de Trip-E capsules aan van Happy Caps. Ik had gevraagd om iets voor beginners (tot nu toe alleen ervaring met wiet hasj en MDMA) en hij vertelde me dat je hier vooral wat visuele hallucinaties van zou krijgen, kleurtjes zien en dergelijke. De aanbevolen dosering zou 2 capsules zijn volgens hem maar omdat ik vrij heftig reageer op MDMA moest ik beter met 1 capsule beginnen. Zo gezegd zo gedaan en gisteren was het zover.
(samenvatting staat onderaan)
Mijn vriend en ik hebben samen getript. We hadden geen sitter, dat was niet nodig volgens die vent, zo heftig zou het niet zijn. Mijn vriend had wel wat ervaring met trippende mensen maar had zelf ook nog nooit getript. In ieder geval, hij nam 2 capsules en ik 1. Een uur later (na 3 kwartier zou het moeten werken) voelde ik nog niets. Mijn vriend werd een beetje licht in zijn hoofd maar voelde verder ook niet zoveel. Anderhalf uur na het innemen voelde ik nog steeds niks, dus heb ik die tweede er bij geslikt. Dat werkte wel, een half uurtje na de tweede kreeg ik het vreselijk koud en ik was misselijk en dergelijke. Bekende bijwerkingen maar niet zo prettig. Mijn vriend was nog steeds alleen een beetje licht in zijn hoofd.
Ik ben best lang misselijk geweest, werd ook steeds moeier enzo dus mijn vriend en ik zijn maar naar bed gegaan. Hij kreeg het ondertussen heel erg warm dus hij is zonder kleren in bed geschoven en ik met al mijn kleren aan ernaast :') Toen we eenmaal even in bed lagen begon de misselijkheid te zakken. Ik weet dat dat ongeveer anderhalf uur na de tweede was, maar tijdsgevoel heb ik vanaf daar niet echt meer gehad. Ik had nog steeds het idee dat er niks gebeurde want voelde me verder nog wel okee. Alleen was mijn hand-oog coordinatie al een tijdje wat minder maar ik dacht dat dat gewoon kwam doordat ik misselijk was xD
Anyway, nu begon de trip een beetje op te komen. Mijn vriend vind kleren altijd kriebelen en hij had vreselijk last van mijn kleding, dus mijn kleren gingen ook uit, in ruil voor dat hij de deur dicht ging doen. Ik kan namelijk niet tegen deuren op kiertjes en ondertussen voelde mijn hele lijf zwaar aan en kon ik me niet zo goed meer bewegen. Ik kreeg ook een vervelend gevoel in mijn hoofd, ik kan het niet goed omschrijven, maar het kwam in golven. Het bouwde op en elke keer als het "ontplofte" was het alsof iemand van binnen uit mijn hoofd naar links en rechts duwde. Dat vond ik naar want ik wilde gewoon genieten van hoe zacht het kussen was en dat ging niet als mijn hoofd zoveel bewoog.
Het gevoel in mijn hoofd werd steeds vervelender en ik kreeg ook een zere nek van het kussen en het bewegen. Alleen die pijn in mijn nek was heel vervelend, heel overweldigend. Het voelde alsof er iets wilde uitbreken, alsof mijn nek naar buiten stulpte, heel beangstigend. Gelukkig had mijn vriend goed door wat er aan de hand was en toen ik aan zijn arm aan het trekken was legde hij zijn arm onder mijn nek en dat controleerde het gevoel van dat mijn nek ervandoor wilde wel genoeg.
Omdat mijn vriend en ik allebei naakt waren denk ik dat ik ook opgewonden werd want ik kreeg allemaal golven van opwinding over mijn heen. Op een gegeven moment zat ik de hele tijd in zijn borsthaar te kroelen, t was zo heerlijk zacht en fijn en ik werd er zo vreselijk opgewonden van :') Het gevoel down there was ook super overweldigend, toen ik op een gegeven moment met mijn benen tegen elkaar lag voelde het alsof ik klaar kwam, maar niet op een fijne manier, maar op de OMG het is teveel en het is niet meer leuk-manier. Dus daar werd ik bang van.
Ik werd bang van veel dingen, kort gezegd. Ik werd bang van het vreemde nare gevoel in mijn hoofd, dat met vlagen op kwam. Ik werd bang van de pijn in mijn nek. Op een gegeven moment had ik pijn in mijn buik en daar werd ik ook bang van. Tot ik er achter kwam dat ik eigenlijk naar de wc moest en dat was een heel avontuur, want mijn benen waren van rubber. Ik had fases waarin ik me aardig kon bewegen en fases waarin ik totaal niet meer wist hoe dat moest. Dus mijn vriend heeft me uit bed gehesen, met 1 arm om zijn nek naar de wc gesleept en toen ik eenmaal in de koude hal was kon ik zelf wel weer het een en ander. Ik werd daar heel melig van overigens, want hij bleef voor me staan terwijl ik op de wc zat (ik bedoel, ik zou er maar afvallen, weet ik veel :P) en toen vond ik het vet grappig dat hij een piemel heeft :') En het was nog grappiger als zijn piemel bewoog :') Tjonge heb ik me daar kapot gelachen zeg op de wc xD
Anyway, toen was het tijd om terug te gaan naar de warme slaapkamer. Daar heb ik me nog een tijdje vrolijk gevoeld, tot ik weer onderuit geschoven was omdat ik weer in een ik weet niet hoe ik me moet bewegen fase zat. Maar elke keer als ik lag dacht ik dat ik verlamd was en dan raakte ik half in paniek dat mijn vriend me weer rechtop moest hijsen tegen het kussen aan.
Later zakte ik ook echt helemaal weg, gevoelens van angst, opwinding, verbazing en ik-hou-zoveel-van-jou wisselden elkaar af en mijn vriend moest me heel veel sturen (naar eigen zeggen). Ik kan me alleen nog maar herinneren dat ik twee keer huilend in zijn armen kroop terwijl ik klaagde "ik wil het niet meer, dit doe ik nooit meer", dat volgens mij te maken had met dat gevoel in mijn hoofd.
Ohja: ik had op een gegeven moment oorlog met mijn ademhaling en daar werd ik ook bang van. Elke keer het gevoel dat iemand mijn keel dichtkneep en alles xD
Toen het wat uit begon te werken werd ik wel weer vrolijk en alles en ook weer vréselijk opgewonden van mijn vriend. Toen hebben we echt nog de heerlijkste seks ever gehad en toen viel hij als een blok in slaap :') Ik kon niet slapen though, het was bij mij nog niet helemaal uitgewerkt, mijn hoofd begon weer heen en weer te gaan en voor mijn gevoel heb ik úren wakker gelegen voor ik in slaap viel.
En mijn vriend? Die heeft niet echt getript uiteindelijk. Hij is alleen maar de hele tijd rete-geil geweest vertelde hij :')
Al met al weet ik niet of ik het nog een keer zou doen. Ik heb me echt vrolijk gevoeld maar het grootste deel van de tijd was ik echt bang. De golven van random angst waren niet zo erg, ik wist dat dat door de drugs kwam maar met het ademgedeelte was ik echt op de rand van paniek soms. Ik vraag me ook af hoe ik zo'n relatieve bad trip kon krijgen terwijl ik me die dag aardig goed voelde. Maar ik ben nog steeds wel nieuwsgierig naar hoe een trip nog "anders" kan gaan zegmaar. Maar ik heb wel genoeg (te veel?) getypt dus ik hou er mee op.
Samenvatting:
Bang, vrolijk, bang, verdrietig, bang, geil, vrolijk, bang, bang, geil, bang, vrolijk, seks, bang, wakker liggen slapen. En veel te lange opbouw- en afbouw fases, ws omdat ik die 2 capsules niet tegelijk heb genomen."
In: Hawaiian Baby Wood Rose - Tripp-E
1-1-2024