Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laat haar gewoon een kwartje nemen en niet te snel bijnemen als ze niks voelt. Meisjes kunnen vrij heftig reageren op XTC met een lage dosis maar een kwartje is controleerbaar. Misschien ook handig om haar niet zelf het stukje van een hele pil te laten bijten, ik zelf vond het moeilijk in te schatten toen ik het voor de eerste keer deed en meestal voor meisjes is het verschil tussen een kwartje of een halfje enorm. Veel plezier!"
"Hoe voel je je precies als je deze symptomen hebt? Voel je wat van de XTC of heb je er alleen maar last van? Het ligt zeker niet aan oververhitting zo te horen, je drinkt voldoende. Ik heb misschien één keer meegemaakt wat jij beschrijft. Toen had ik last van misselijkheid en was ik een beetje depri maar niet in grote maten en het trok snel weg. Oh en hoelang heb je pauze genomen tussen de keren dat je XTC hebt gebruikt? Dit kan ook van invloed zijn."
"Ik heb zelf ook voor circa 2 jaar meegekeken zonder een account te maken. Er was blijkbaar genoeg informatie dat er geen reden was om er 1 te maken :P"
"SmartieAndMe zei: Die 316 gaat over geregistreerde gebruikers, daarnaast dus nog een hoop gasten. Dat is vrij veel en overtref je niet zomaar hardhead zei: Maybe ligt het aan het feit dat er nog een drugs forum site beschikbaar is. Dit wekte al eens wat verwarring bij mij. Hebben beide veel overeenkomsten in lay out etc. Klik om te vergroten... Dat zou kunnen, maar er is maar 1 echt DrugsForum Klik om te vergroten... Hoe zit dat trouwens met .info? Is het gewoon een dude die ooit dacht om dit forum te kopiëren?"
"Besides de leeftijd -> Voelde jij je niet super alleen zo in je kamer? Als ik XTC gebruik heb ik altijd erg behoefte aan contact. Het lijkt me 100x leuker om het met vrienden te doen."
"SmartieAndMe zei: Wiewere zei: Misschien ook handig om haar niet zelf het stukje van een hele pil te laten bijten Klik om te vergroten... Het is sowieso niet verstandig een stukje van een pil af te bijten. Je weet nooit precies hoeveel je hebt en het is smerig en slecht voor je tanden. Waarom niet gewoon breken met een mes bijvoorbeeld? Dan kun je eerst zien wat je in je mond stopt! Klik om te vergroten... Heb je gelijk in maar ik vind het veel gedoe om het van te voren het te breken met een mes als ik naar een feestje ga. Ook heb je kans dat je je pil kapot maakt. Voor mij maakt het niet super veel uit of ik nou een halfje of drie kwart heb dus heb ik ook geen behoefte aan exacte maten. fgamer zei: Is dit raar, als ik mensen 1/4 zie pakken, van een 140mg pil, begin ik ze uit te lachen? Ik zelf ben gewoon om 2 pillen te nemen (180mg/per), en gewoon hard te gaan. Klik om te vergroten... Tja sommige mensen (vooral meisjes) reageren gewoon anders op de zelfde hoeveelheid. Ik heb mensen gezien die van 1 weinig voelen voor de eerste keer maar ook die van een kwartje al aangaven te hard te gaan en zeker 4-5 uur lang door spacen erop. fgamer zei: Niet perse, Eigenlijk had ik toen op dat moment zo iets van, ''Gisteren voelde ik niets van een halfje, dus dan maar een hele''. Uurtje later voelde ik nog niks.. waardoor ik vastberaden was om een tweede in te nemen.. En ja hoor, ze sloegen tegelijk in! BOEM, daar ging ik, de beste avond van mijn leven tegemoet! Klik om te vergroten... Weet wel zeker dat het halve pilletje effect had, twee is dan ook extreem veel voor je eerste keer. Kan ook liggen aan de sterkte van je pillen natuurlijk, ik gebruik al langere tijd XTC en ik heb maar 1.5 - 2 pil nodig op een avond."
"Toen ik is een keer te veel MDMA had gepakt en dat dus werd omgezet naar MDA heb ik echt niet normaal hard gehallucineerd. Objecten die recht voor je neus staan en dan langzaam in een pixel achtige manier oplossen, mensen die op de straat lopen die er niet zijn en de hele tijd stemmen horen van vrienden alsof ze tegen je praten terwijl je alleen op een bankje zit. Gelukkig dacht ik er niet echt bij na toen ik dit meemaakte.. anders was een grote mindfuck gegarandeerd."
"Torry123 zei: Na het innemen van de pil voel ik het rustig opkomen. Voor hoe vaak ik het ervaren heb, is het niet meteen erg. Het begint rustig zoals de pil inwerkt en als ik merk dat ik me een beetje matig voel koel ik mezelf maar dit nare gevoel blijft terugkomen. Over de duur van het effect, na 4 uur is mn top inderdaad weg maar is het effect er nog licht. Als de nieuwe pil dan inwerkt is het effect weer volledig terug, jammer dat deze de afgelopen keren niet optimaal waren.. Klik om te vergroten... Hoofdpijn komt voor tijdens het gebruik, maar ook in de dagen daarna. Misselijkheid, een pijnlijke maag/darmstreek, braken, koude rillingen, duizeligheid, benauwdheid, een slap gevoel en flauwvallen zijn ook veel voorkomende verschijnselen. Klik om te vergroten... Source: http://www.drugsabc.nl/xtc.html Het overkomt dus niet alleen jou. Wat het precies veroorzaakt en hoe het opgelost kan worden weet ik helaas niet. Ik weet niet precies hoe veel je neemt maar de dosis verlagen kan misschien helpen. Veel succes!"
"Fool zei: Hoogstwaarschijnlijk wordt het hallucineren op teveel MDMA niet alleen maar veroorzaakt door de omzetting naar MDA. Aangezien maar ongeveer 7% wordt omgezet en MDA zelfs nog minder potent is dan MDMA. Stel dat je 500 milligram MDMA gepakt zou hebben, zou dit slechts 35 milligram MDA worden, iets wat op zichzelf al weinig effect zou hebben. Klik om te vergroten... Ah oke, dat wist ik niet. Het gebeurde allemaal nadat ik een jointje had gerookt dus dat heeft zeker meegeholpen . Toch vraag ik me af hoe dit is gekomen aangezien ik dat nooit meer heb meegemaakt met XTC."
"Er is een rede waarom een after party bestaat Pandan zei: j.dries zei: Ik ben benieuwd of jullie mij een drug / combi van drugs kunnen aanraden welke de positieve effecten van XTC heeft, maar waarbij je wel besef van tijd blijft houden. Klik om te vergroten... Tja, dat is een lastige vraag. Het tijdsbesef verliezen hoort nou eenmaal bij XTC gebruik. Al heb ik er zelf minder last van. Het probleem is dat het 'love' gevoel kenmerkend is aan XTC, niet veel andere drugs hebben dat zelfde effect. Als je op zo'n feestje staat lijkt de tijd inderdaad sneller te gaan, misschien moet je het eens proberen in een thuissetting? Ik ken zelf geen combinatie die dat doet, het love gevoel van XTC en toch een tijdsbesef houden. Het enige wat er een beetje dichtbij kwam, waar ik dan ervaring mee heb, is 4-FA. Maar het echte love gevoel kreeg ik er niet van. Ik was wel vrolijk en me bewust van de tijd, had veel energie en was niet helemaal waus. Maar het is niet hetzelfde. Klik om te vergroten... Ik vind ook dat op 4-FA de tijd een stuk langzamer gaat alleen trekt het love gevoel snel weg of is soms nauwelijks aanwezig. Helaas!"