Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC werking op meisjes.

XTC werking op meisjes.

46 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat bedoel ik dus, en ik snap amper hoe mensen van 1/4 pil zo hard kunnen gaan.
Klik om te vergroten...

Hangt ook wel een beetje van je pil af, als je een meisje, licht van gewicht en een zware pil van 200-220 mg pakt dan zul je ongetwijfeld wel wat voelen. Ik ken wel iemand die van een kwartje ook al kapot hard gaat. Ik werk zelf echter niet met dergelijke doseringen. :sunglasses:

Ik had mijn eerste keer al meteen 2 pillen.
Klik om te vergroten...

Dat gaat dan wel weer ver. :tearsofjoy:

Ik zou meteen PCP, Crocodile drug, Crystal Meth en Street Methadone proberen.
Klik om te vergroten...

Ik zal ze even toevoegen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
fgamer zei:
Ik had mijn eerste keer al meteen 2 pillen.
Klik om te vergroten...
Zou dit toevallig iets te maken hebben met:
(Avond ervoor had ik 1/2 geslikt, zoals aangeraden.. maar heb ik niks gevoeld, helemaal niks. nog niet eens een energie rush ofzo.. dus die tel ik er niet bij.)
Klik om te vergroten...
? :P
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
fgamer zei:
Ik had mijn eerste keer al meteen 2 pillen.
Klik om te vergroten...
Zou dit toevallig iets te maken hebben met:
(Avond ervoor had ik 1/2 geslikt, zoals aangeraden.. maar heb ik niks gevoeld, helemaal niks. nog niet eens een energie rush ofzo.. dus die tel ik er niet bij.)
Klik om te vergroten...
? :P
Klik om te vergroten...

Niet perse,
Eigenlijk had ik toen op dat moment zo iets van, ''Gisteren voelde ik niets van een halfje, dus dan maar een hele''.
Uurtje later voelde ik nog niks.. waardoor ik vastberaden was om een tweede in te nemen..
En ja hoor, ze sloegen tegelijk in! BOEM, daar ging ik, de beste avond van mijn leven tegemoet!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm, opzich wel raar dat je niets gemerkt hebt van een halve pil, maar het zou best kunnen dat deze toch wel enige tolerantie veroorzaakt heeft. Zal je misschien ook wel gescheeld hebben dat je niet 'te hard' ging van 2 pillen, voor een eerste keer.

Zijn in ieder geval beste doseringen, maar dat weet je zelf vast ook wel :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Volgens mij is MDMA zelf ook niet echt héél slecht voor je tanden, vooral niet als je direct daarna je mond spoelt. De meeste negatieve effecten komen (dacht ik) door je kaakgeschaats en een tekort aan de productie van speeksel tijdens gebruik, niet door het korte contact met je tandglazuur. Tenminste, dit is de manier waarop ik het altijd gelezen heb. Ik kan zo snel geen bron vinden over gebitsschade door MDMA-gebruik, maar logischerwijs kan ik ook niet beredeneren waarom zulk kort contact significant slecht voor je tanden zou zijn, heb je hier misschien meer informatie over? :)
Klik om te vergroten...

Ik denk eigenlijk dat SmartieAndMe bedoelt dat je heel krot die pil doormidden bijt, datdoor klappen je tanden op elkaar ofzo? Weet het niet, maar den dat hij dat bedoelt... Kan me namelijk ook niet zo goed voorstellen dat MDMA slecht is voor je tanden.
W
WiewereLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Wiewere zei:
Misschien ook handig om haar niet zelf het stukje van een hele pil te laten bijten
Klik om te vergroten...

Het is sowieso niet verstandig een stukje van een pil af te bijten. Je weet nooit precies hoeveel je hebt en het is smerig en slecht voor je tanden. Waarom niet gewoon breken met een mes bijvoorbeeld? Dan kun je eerst zien wat je in je mond stopt!
Klik om te vergroten...

Heb je gelijk in maar ik vind het veel gedoe om het van te voren het te breken met een mes als ik naar een feestje ga. Ook heb je kans dat je je pil kapot maakt.

Voor mij maakt het niet super veel uit of ik nou een halfje of drie kwart heb dus heb ik ook geen behoefte aan exacte maten.

fgamer zei:
Is dit raar, als ik mensen 1/4 zie pakken, van een 140mg pil, begin ik ze uit te lachen?
Ik zelf ben gewoon om 2 pillen te nemen (180mg/per), en gewoon hard te gaan.
Klik om te vergroten...

Tja sommige mensen (vooral meisjes) reageren gewoon anders op de zelfde hoeveelheid. Ik heb mensen gezien die van 1 weinig voelen voor de eerste keer maar ook die van een kwartje al aangaven te hard te gaan en zeker 4-5 uur lang door spacen erop.

fgamer zei:
Niet perse,
Eigenlijk had ik toen op dat moment zo iets van, ''Gisteren voelde ik niets van een halfje, dus dan maar een hele''.
Uurtje later voelde ik nog niks.. waardoor ik vastberaden was om een tweede in te nemen..
En ja hoor, ze sloegen tegelijk in! BOEM, daar ging ik, de beste avond van mijn leven tegemoet!
Klik om te vergroten...

Weet wel zeker dat het halve pilletje effect had, twee is dan ook extreem veel voor je eerste keer. Kan ook liggen aan de sterkte van je pillen natuurlijk, ik gebruik al langere tijd XTC en ik heb maar 1.5 - 2 pil nodig op een avond.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het ging me vooral om het feit dat je moeilijk kunt doseren bij afbijten, maar ik heb altijd begrepen dat de stof MDMA slecht voor je tanden is. Kan er geen bron van vinden dus misschien is dat niet waar.

MusicIsLife zei:
Ik denk eigenlijk dat SmartieAndMe bedoelt dat je heel krot die pil doormidden bijt, datdoor klappen je tanden op elkaar ofzo? Weet het niet, maar den dat hij dat bedoelt... Kan me namelijk ook niet zo goed voorstellen dat MDMA slecht is voor je tanden.
Klik om te vergroten...

Nee dat bedoelde ik niet :) Maar ik kan me eerlijk gezegd wel goed voorstellen dat MDMA slecht voor je tanden is, omdat het gewoon chemische zooi is en zo smaakt het ook :wink: Maargoed het ging me vooral om het doseren.

Fool zei:
Dat breken met een mes werkt bij mij voor geen meter, alles gaat in andere stukken dan ik ze wil en vliegen door de kamer heen. :| Als je dit wel voor elkaar krijgt is het natuurlijk veel beter om van te voren je pillen te breken
Klik om te vergroten...

Dan moet je ze breken terwijl ze nog in een gripzakje zitten! Met een bot mes of een sleutel breek je ze zo en je snijdt niet door het zakje heen.

fgamer zei:
Is dit raar, als ik mensen 1/4 zie pakken, van een 140mg pil, begin ik ze uit te lachen?
Ik zelf ben gewoon om 2 pillen te nemen (180mg/per), en gewoon hard te gaan.
Klik om te vergroten...

Nee da's niet raar, dat is een gebrek aan inlevingsvermogen en waarschijnlijk een groot gebrek aan kennis over de drug die je neemt... :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."