Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen via internet

Pillen via internet

60 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dr Gonzo zei:
Yep op 9 december 2010 bij "altijd wat" van de ncrv(uitzending gemist)...dus ik denk dat netwerk weinig aan dit onderwerp kan toevoegen...
Klik om te vergroten...


Was dat het programma waar jij in zat? Of welke was het anders?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
RobTrip zei:
Dr Gonzo zei:
Yep op 9 december 2010 bij "altijd wat" van de ncrv(uitzending gemist)...dus ik denk dat netwerk weinig aan dit onderwerp kan toevoegen...
Klik om te vergroten...


Was dat het programma waar jij in zat? Of welke was het anders?
Klik om te vergroten...

Ja dat was in dat programma...ik heet in dat programma Mike, maar ze hebben zoveel geknipt en geplakt in dat interview dat ik gewoon als een zielige junk werd neergezet,....
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dr Gonzo zei:
RobTrip zei:
Dr Gonzo zei:
Yep op 9 december 2010 bij "altijd wat" van de ncrv(uitzending gemist)...dus ik denk dat netwerk weinig aan dit onderwerp kan toevoegen...
Klik om te vergroten...


Was dat het programma waar jij in zat? Of welke was het anders?
Klik om te vergroten...

Ja dat was in dat programma...ik heet in dat programma Mike, maar ze hebben zoveel geknipt en geplakt in dat interview dat ik gewoon als een zielige junk werd neergezet,....
Klik om te vergroten...


Ah ok. Even kijken of ik het terug kan zien. Ben benieuwd.

Het is 10 december toch, ipv 9.

Ik heb het inmiddels gezien. Eerlijk gezegd lijkt het ook niet alsof het geknipt is, maar dat weet jij natuurlijk beter. Zou je misschien willen zeggen wat er geknipt is, of wil je het er niet over hebben? Vind het wel interessant namelijk :flushed:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#4
Netwerk zei:
Petrovic zei:
@ Netwerk

Wat willen julie precies duidelijk maken met de informatie?
Klik om te vergroten...

Beste Petrovic,

In de reportage willen we ingaan op vragen als: hoe werkt het als je repectmedicijnen via internet bestelt, wat mag wel en wat mag niet, waar komen de medicijnen vandaan, is het gevaarlijk, etc. Helemaal nieuw is het onderwerp natuurlijk niet. Maar eind vorig jaar is er een grote overheidscampagne te zien geweest en was er daarmee veel aandacht vanuit de overheid voor het onderwerp. Ook de Consumentenbond deed onderzoek naar de veiligheid van medicijnen en of en hoe ze binnenkwamen. Wij willen weten of er in de tussentijd iets veranderd is, zowel aan de aanbodkant als aan de vraagkant.

Wij zouden graag een heel 'gewoon iemand' interviewen over vragen als: in hoeverre heb je het gevoel dat je een bepaald risico neemt als de medicijnen bestelt via internet, waarom kies je voor deze weg en ga je niet naar de huisarts, heb je een vast (web)adres waar je je medicijnen bestelt en wat voor ervaringen heb je met de levering van de medicijnen. Etc. Geen verdachtmaking o.i.d. van de geïnterviewde dus, gewoon een open interview.

Mail gerust als er nog aanvullende vragen zijn: [email protected]! David Slager
Klik om te vergroten...

Oké oké...

Maar hebben jullie NU al een standpunt? Wat is de isnteek van het programma? Is het een docu met als strekking drugs zijn slecht en drugs via internet zijn nog slechter. Of is jullie insteek toch anders. Dus open en onbevangen en niet vooringenomen?

Beeeb
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
bullshit..leuk taalgebruik btw
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#6
Journalisten hebben altijd al een standpunt. Ze beginnen een documantaire met een bepaald doel en zullen net zo lang knippen en plakken totdat het beeldmateriaal dat doel ondersteunt.

Hetzelfde geldt voor tv programma's. DR Phil schijnt daar ook erg goed in te zijn. Knippen en plakken totdat iemand zijn antwoorden onherkenbaar geworden zijn.

Niet meewerken aan deze propaganda van de EO!
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik hoorde via via dat dit laatst is uitgezonden al. zal eerdgaas is zoeken.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
HTID zei:
Journalisten hebben altijd al een standpunt. Ze beginnen een documantaire met een bepaald doel en zullen net zo lang knippen en plakken totdat het beeldmateriaal dat doel ondersteunt.

Hetzelfde geldt voor tv programma's. DR Phil schijnt daar ook erg goed in te zijn. Knippen en plakken totdat iemand zijn antwoorden onherkenbaar geworden zijn.

Niet meewerken aan deze propaganda van de EO!
Klik om te vergroten...

Geef je groot gelijk! knippen en plakken is wat ze bijna altijd doen (ga ik vanuit)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
25tolife zei:
Geef je groot gelijk! knippen en plakken is wat ze bijna altijd doen (ga ik vanuit)
Klik om te vergroten...

Dat moeten ze natuturlijk altijd doen, anders heb je een heel lang en saai filmpje,
Het gaat er om wat voor beeld er wordt neer gezet.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
25tolife zei:
Geef je groot gelijk! knippen en plakken is wat ze bijna altijd doen (ga ik vanuit)
Klik om te vergroten...

Dat moeten ze natuturlijk altijd doen, anders heb je een heel lang en saai filmpje,
Het gaat er om wat voor beeld er wordt neer gezet.
Klik om te vergroten...

Inderdaad verkeerd geformuleerd. Beter gezegd ze maken het naar hun wens/doel.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#11
alcoholist zei:
bullshit..leuk taalgebruik btw
Klik om te vergroten...

Tsja was eigenlijk wel een retorische vraag, achteraf bezien.
En de EO... Stja, kunnen ze die niet afschaffen?

Beeeeb
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beeeb zei:
alcoholist zei:
bullshit..leuk taalgebruik btw
Klik om te vergroten...

Tsja was eigenlijk wel een retorische vraag, achteraf bezien.
En de EO... Stja, kunnen ze die niet afschaffen?

Beeeeb
Klik om te vergroten...

bedoelde t niet over jou..
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ze hebben het maar zelf in huis geslagen :tearsofjoy:
http://www.uitgesprokeneo.nl/reportage/ ... n-in-huis/
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ze zijn van de eo, zegt genoeg dacht ik... :kots:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ondanks dat hele gebeuren met Gonzo zijn dit soort reacties nog steeds niet gewenst:

Drientje zei:
Wat een homo's.

Fuck de EO. Krijg de tering stelletje hoeren.

Zo, ik ben niet gefrustreerd hoor. Valt wel mee.
Klik om te vergroten...

Emo zei:
Kanker op en neem die hele tyfus EO van je mee :kots:
Klik om te vergroten...

Volgende krijgt een warn.

En nu weer serieus en fatsoenlijk reageren, of gewoon niet. [=
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet niets van het gebeuren met Gonzo. Ik weet alleen van een EO.

Ben je gristelijk Gris?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
EO = Echte underdog
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Ik weet niets van het gebeuren met Gonzo. Ik weet alleen van een EO.

Ben je gristelijk Gris?
Klik om te vergroten...

Gristus Pontius, jwt.

Nee, maar af je nou een schijthekel hebt aan iets of iemand of niet; er blijven bepaalde forumregels geldig hier.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kosteloos je imago/toekomst/kans op een baan verneuken door een intervieuw op tv. 5 minutes of fame!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
@ Netwerk

Wat willen julie precies duidelijk maken met de informatie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."