#1
Dat is waar, ieder z'n ding. Ik merk trouwens niet veel van het vergeetachtige effect van roofies. Jullie wel?
Roofies niet (zonder alcohol hé); van temazepam wel blackouts.Winehouse zei:Dat is waar, ieder z'n ding. Ik merk trouwens niet veel van het vergeetachtige effect van roofies. Jullie wel?
Winehouse zei:Dat is waar, ieder z'n ding. Ik merk trouwens niet veel van het vergeetachtige effect van roofies. Jullie wel?
Als je zeer gecontroleert "speelt" kan het altijd nog veilig beschouwd worden in mijn mening.Liesette zei:Wanneer stoppen jullie met spelen ?
De roofie is geen speelgoed en maakt ALLES kapot wat je lief is het kent geen uitzonderingen.
Ik heb ook niet gezegd dat het speelgoed is. Ik gebruikte expres het werkwoord spelen met aanhalingstekens omdat ze het zo vermelde.Flameon zei:@Pammer: Roofies zijn geen speelgoed. Met deze medicatie valt niet geconcentreerd om te gaan. Mensen die het regelmatig gebruiken en of misbruiken moeten zich eens afvragen waarom doktors het (vrijwel nooit) nooit meer voor (mogen) schrijven.
Vele gebruikers hebben ook zeer maffe dingen gedaan onder invloed van deze rooie knol, vele van hen zitten vast in een gevangenis/psychiatrische instelling oid.
Roofies .... blijf er vanaf. Een keer proberen oke, maar ga er niet mee in zee!
Liesette zei:Wanneer stoppen jullie met spelen ?
De roofie is geen speelgoed en maakt ALLES kapot wat je lief is het kent geen uitzonderingen.
Niet slecht bedoelt Carlitos maar zo'n antwoorden kunnen nogal gevoelig liggen bij bepaalde mensen.Carlitos zei:Hey die tekst is rode knol",![]()
Dit dus. Je kunt prima af en toe flunitrazepam slikken als je sterk in je schoenen staat.lolnoob zei:Waarom worden mensen altijd boos op de drug als ze verslaafd raken? Je moet boos worden op jezelf.
Geldt ook voor vele andere drugs.Vele gebruikers hebben ook zeer maffe dingen gedaan onder invloed van deze rooie knol, vele van hen zitten vast in een gevangenis/psychiatrische instelling oid.
YawningMan zei:Misschien een beetje het verschil tussen jou en mij dan, ik heb drugs ook niet nodig, ik gebruik ze recreatief.
En tuurlijk roken sterke mensen, dat sterkt hun personaliteit aan. Kijk maar naar actie-films.
Bovendien, borderline advocaten met teveel stress zijn in mijn ogen niet bepaald succesvolle mensen.
Klopt, komt omdat ik het heerlijk vindt mijn bicep te flexxen terwijl ik een flinke hijs aan mijn peuk neem terwijl ik stoer om me heen kijk.Liesette zei:YawningMan zei:Misschien een beetje het verschil tussen jou en mij dan, ik heb drugs ook niet nodig, ik gebruik ze recreatief.
En tuurlijk roken sterke mensen, dat sterkt hun personaliteit aan. Kijk maar naar actie-films.
Bovendien, borderline advocaten met teveel stress zijn in mijn ogen niet bepaald succesvolle mensen.
laat mij 1 x raden :
Je bent tabaksjunk ?
YawningMan zei:Klopt, komt omdat ik het heerlijk vindt mijn bicep te flexxen terwijl ik een flinke hijs aan mijn peuk neem terwijl ik stoer om me heen kijk.
Dit maakt mij natuurlijk uitermate gevoelig voor de op de loer liggende Rohypnol die mij en mijn leven kapot gaan maken. Als het Monster van Loch Ness zijn ze, die rohypnol. Stil liggen ze net met hun snuit onderwater, te dobberen, tot een stoere actie-held als ik in mijn ontblote torso, een sigaret op mijn lip en een AK47 op mijn rug naar de overkant zwem van dit diepe meer, om vervolgens 16 Schotse Guerillas hun leven te ontnemen met mijn mes. Maar voordat ik daaraan toe kom, verslindt de rohypnol me. Onverwachts duikt hij op, hapt in één keer mijn been eraf. Inclusief broek, daar zat notabene mijn pakje lucky strike in! Daar gaat 80% van mijn image. Ik probeer me te weren, het lukt niet, de rohypnol is te sterk. Bedankt lucky strike, vuile huichelaar, verrader, dat je mij zo'n makkelijke prooi hebt gemaakt voor deze rode duivel.
![]()
Winehouse zei:Dormicum is veel sterkere en vettere shit, maar roofies staan meer bekend/berucht. Vandaar.
Niet dat ik onze roofies niet mag hoor!![]()

W.F.L. zei:Oooh ik ben weleens K.O. gegaan met kotsscenario's bla bla van 30mg midazolam ja word er wel fucking vaag van maar als ik 30mg fluni eet dan ben ik gewoon dood volgens mij, niet eens in coma ofzo :P Geen behoefte om het te proberen trouwens!
45mg Midazolam en dan niks voelen dan heb je inderdaad wel neppe zooi ja.. Vind Midazolam wel 1 van de betere benzo's maar fluni is wel sterker vind ik!
Wanneer ga je aan de Flurazepam?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."