Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoofies

Roofies

142 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is waar, ieder z'n ding. Ik merk trouwens niet veel van het vergeetachtige effect van roofies. Jullie wel?
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Winehouse zei:
Dat is waar, ieder z'n ding. Ik merk trouwens niet veel van het vergeetachtige effect van roofies. Jullie wel?
Klik om te vergroten...
Roofies niet (zonder alcohol hé); van temazepam wel blackouts.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Winehouse zei:
Dat is waar, ieder z'n ding. Ik merk trouwens niet veel van het vergeetachtige effect van roofies. Jullie wel?
Klik om te vergroten...

Is volgens mij alleen als je er veel bij drinkt
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Icm valium,wiet,alcohol oid,of gewoon 6 mg heb jhe meeer garantie opo verlies he !! :grin:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Liesette zei:
Wanneer stoppen jullie met spelen ?

De roofie is geen speelgoed en maakt ALLES kapot wat je lief is het kent geen uitzonderingen.

Klik om te vergroten...
Als je zeer gecontroleert "speelt" kan het altijd nog veilig beschouwd worden in mijn mening.
Natuurlijk eenmaal er eens je slecht voelt en je grijpt naar de roofies zullen de roofies jou grijpen zoals jij zegt. Daarom oppassen...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Pammer: Roofies zijn geen speelgoed. Met deze medicatie valt niet geconcentreerd om te gaan. Mensen die het regelmatig gebruiken en of misbruiken moeten zich eens afvragen waarom doktors het (vrijwel nooit) nooit meer voor (mogen) schrijven.
Vele gebruikers hebben ook zeer maffe dingen gedaan onder invloed van deze rooie knol, vele van hen zitten vast in een gevangenis/psychiatrische instelling oid.

Roofies .... blijf er vanaf. Een keer proberen oke, maar ga er niet mee in zee!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Temazepam in een hoge dosering vind ik anders even heftig als flunitrazepam wat ik er zo van lees, evenals lorazepam.

Misschien dat er een hoger verslavingspotentieel is bij flunitraze maar dat zou ik zelf niet weten gezien ik ze ook (nog) niet geprobeerd heb.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
@Pammer: Roofies zijn geen speelgoed. Met deze medicatie valt niet geconcentreerd om te gaan. Mensen die het regelmatig gebruiken en of misbruiken moeten zich eens afvragen waarom doktors het (vrijwel nooit) nooit meer voor (mogen) schrijven.
Vele gebruikers hebben ook zeer maffe dingen gedaan onder invloed van deze rooie knol, vele van hen zitten vast in een gevangenis/psychiatrische instelling oid.

Roofies .... blijf er vanaf. Een keer proberen oke, maar ga er niet mee in zee!
Klik om te vergroten...
Ik heb ook niet gezegd dat het speelgoed is. Ik gebruikte expres het werkwoord spelen met aanhalingstekens omdat ze het zo vermelde.
Ik weet wat je bedoelt maar ik denk dat als je goed oppast en weet wat je doet dat het uiteindelijk kan meevallen. Dat is een totaal ander verhaal dan dat een dokter het zou voorschrijven om jou te "helpen".
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Liesette zei:
Wanneer stoppen jullie met spelen ?

De roofie is geen speelgoed en maakt ALLES kapot wat je lief is het kent geen uitzonderingen.

Klik om te vergroten...

Hey die tekst is rode knol", :hearteyes:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Carlitos zei:
Hey die tekst is rode knol", :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Niet slecht bedoelt Carlitos maar zo'n antwoorden kunnen nogal gevoelig liggen bij bepaalde mensen.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#11
lolnoob zei:
Waarom worden mensen altijd boos op de drug als ze verslaafd raken? Je moet boos worden op jezelf.
Klik om te vergroten...
Dit dus. Je kunt prima af en toe flunitrazepam slikken als je sterk in je schoenen staat.
Verslaving ligt bij elke drug op de loer.

Vele gebruikers hebben ook zeer maffe dingen gedaan onder invloed van deze rooie knol, vele van hen zitten vast in een gevangenis/psychiatrische instelling oid.
Klik om te vergroten...
Geldt ook voor vele andere drugs.
Ondanks dat rohypnol hier niet groot is, denk ik dat zelfs relatief gezien veel andere drugs meer narigheid hebben veroorzaakt.

Lastig dat Liesette een hele nare ervaring heeft met rohypnol, ik niet. Ik gebruik ze nu al over een episode van bijna twee jaar, met minimaal een maand ertussen.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik neem geen roofies .....

en juist de sterke mensen roken veel peuken ...
ook succesvolle mensen geraken aan de coke ...
mensen die sterk in hun schoenen staan hebben geen drugs nodig !!

en denk vooral aan Berbetov !! Die was zeer overtuigd dat de heroine hem nooit zou pakken.
Hij zit nu verslaafd thuis aan de bruin ....
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien een beetje het verschil tussen jou en mij dan, ik heb drugs ook niet nodig, ik gebruik ze recreatief.

En tuurlijk roken sterke mensen, dat sterkt hun personaliteit aan. Kijk maar naar actie-films.
Bovendien, borderline advocaten met teveel stress zijn in mijn ogen niet bepaald succesvolle mensen.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#14
YawningMan zei:
Misschien een beetje het verschil tussen jou en mij dan, ik heb drugs ook niet nodig, ik gebruik ze recreatief.

En tuurlijk roken sterke mensen, dat sterkt hun personaliteit aan. Kijk maar naar actie-films.
Bovendien, borderline advocaten met teveel stress zijn in mijn ogen niet bepaald succesvolle mensen.
Klik om te vergroten...

laat mij 1 x raden :

Je bent tabaksjunk ?
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#15
Liesette zei:
YawningMan zei:
Misschien een beetje het verschil tussen jou en mij dan, ik heb drugs ook niet nodig, ik gebruik ze recreatief.

En tuurlijk roken sterke mensen, dat sterkt hun personaliteit aan. Kijk maar naar actie-films.
Bovendien, borderline advocaten met teveel stress zijn in mijn ogen niet bepaald succesvolle mensen.
Klik om te vergroten...

laat mij 1 x raden :

Je bent tabaksjunk ?
Klik om te vergroten...
Klopt, komt omdat ik het heerlijk vindt mijn bicep te flexxen terwijl ik een flinke hijs aan mijn peuk neem terwijl ik stoer om me heen kijk.
Dit maakt mij natuurlijk uitermate gevoelig voor de op de loer liggende Rohypnol die mij en mijn leven kapot gaan maken. Als het Monster van Loch Ness zijn ze, die rohypnol. Stil liggen ze net met hun snuit onderwater, te dobberen, tot een stoere actie-held als ik in mijn ontblote torso, een sigaret op mijn lip en een AK47 op mijn rug naar de overkant zwem van dit diepe meer, om vervolgens 16 Schotse Guerillas hun leven te ontnemen met mijn mes. Maar voordat ik daaraan toe kom, verslindt de rohypnol me. Onverwachts duikt hij op, hapt in één keer mijn been eraf. Inclusief broek, daar zat notabene mijn pakje lucky strike in! Daar gaat 80% van mijn image. Ik probeer me te weren, het lukt niet, de rohypnol is te sterk. Bedankt lucky strike, vuile huichelaar, verrader, dat je mij zo'n makkelijke prooi hebt gemaakt voor deze rode duivel.

P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#16
YawningMan zei:
Klopt, komt omdat ik het heerlijk vindt mijn bicep te flexxen terwijl ik een flinke hijs aan mijn peuk neem terwijl ik stoer om me heen kijk.
Dit maakt mij natuurlijk uitermate gevoelig voor de op de loer liggende Rohypnol die mij en mijn leven kapot gaan maken. Als het Monster van Loch Ness zijn ze, die rohypnol. Stil liggen ze net met hun snuit onderwater, te dobberen, tot een stoere actie-held als ik in mijn ontblote torso, een sigaret op mijn lip en een AK47 op mijn rug naar de overkant zwem van dit diepe meer, om vervolgens 16 Schotse Guerillas hun leven te ontnemen met mijn mes. Maar voordat ik daaraan toe kom, verslindt de rohypnol me. Onverwachts duikt hij op, hapt in één keer mijn been eraf. Inclusief broek, daar zat notabene mijn pakje lucky strike in! Daar gaat 80% van mijn image. Ik probeer me te weren, het lukt niet, de rohypnol is te sterk. Bedankt lucky strike, vuile huichelaar, verrader, dat je mij zo'n makkelijke prooi hebt gemaakt voor deze rode duivel.

Klik om te vergroten...

W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Winehouse zei:
Dormicum is veel sterkere en vettere shit, maar roofies staan meer bekend/berucht. Vandaar.

Niet dat ik onze roofies niet mag hoor! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Wat is er dan precies sterker aan Dormicum? Daar kan je zo 15mg van nemen zonder tolerantie en dan sta je nog recht.. (Ja wel vaag maar toch) Dat wil ik jou weleens zien doen met 15mg flunitra!! :wave:

En mensen die maffe dingen doen onder invloed van de roofies moeten de bijsluiter nog een keertje lezen, daar staat toch in dat je in bed moet gaan liggen en met rust gelaten moet worden!
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
15 mg midazolam kan je toch écht niet vergelijken met 15 mg flunitrazepam :tongueout:.

Maar Dormicum vind ik idd ook niet zo speciaal als je ze oraal neemt. Had daar laatst 45 mg van op en voelde er geen fuck van. Nasaal zouden ze wel eens een goed effect kunnen geven, maar dat vind ik de moeite gewoon niet. Veel te veel poeder en veel te veel pijn.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Oooh ik ben weleens K.O. gegaan met kotsscenario's bla bla van 30mg midazolam ja word er wel fucking vaag van maar als ik 30mg fluni eet dan ben ik gewoon dood volgens mij, niet eens in coma ofzo :P Geen behoefte om het te proberen trouwens! :wink:

45mg Midazolam en dan niks voelen dan heb je inderdaad wel neppe zooi ja.. Vind Midazolam wel 1 van de betere benzo's maar fluni is wel sterker vind ik!

Wanneer ga je aan de Flurazepam? :wave:
Klik om te vergroten...

Jaaa er is wel een verschil tussen 30mg fluni's & 30mg midazolam. 30mg midazolam = 2 tabletten van 15mg terwijl 30mg flunitrazepams zijn 15 tabletten.

Midazolam wordt dan ook in een equivalentietabel vergeleken met 1mg.
Dat wil zeggen dat 2mg flunitrazepam ~= 15 mg midazolam.

Dat je van 30mg Midazolam iets zal voelen is zeker het geval maar kotsscenario enal dan moet je best wel gevoelig zijn voor benzo's.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tegen roofies kun je nog "vechten" van Dormicum raak je in een semicoma.
Wie niks van midazolam voelt heeft neppe shit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."