Winehouse zei:
roofies zijn net zoals heroine ....
laten we ons nog even goed doordenken waar deze topic over gaat !!
roofies zijn zware benzo's en de gevolgen zijn negatief sterk
niemand overwint de roofies of de heroine zonder eerst alles te verliezen wat je lief was en had.
persoonlijk sla ik de roofie dus over uit voorzorgmaatregel mijzelf kennende.
er word hier zaligmakende propaganda verspreid door nieuwe jonge gevoelige junks in spe en deze behoorlijk ongelukkige mensen die zelf geen maat kunnen houden aan het levensgevaarlijke speelgoed zullen de klappen hard gaan voelen.
dit alles te samen maakt het gebruik van de roofies extra gevaarlijk.
herinneren jullie die pientere knaap nog die alles wist over opiaten en nooit de contyrole zou verliezen over zijn verslavingsdrang.
Berbatov is jullie enige redding laat zijn lijden niet voor niets zijn zodat jullie gewaarschuwd zijn.
Een roofie nemen kun je alleen doen als je piekt in je geluk, dus nooit als je piekt in een dip.
Liefdesverdriet, maatje dood door GHB, invalletje, tegenslag op school.
Succes allemaal met de roofies
![:hearteyes:]()