Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoofies

Roofies

142 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ze zijn leuk! Alleen ik had gisteren 2 mg op en ik hoor iedereen over geheugen verlies terwijl ik toch nog echt perfect weet wat ik gedaan heb. Komt dat alleen bij hogere dosissen? Niet dat ik erop zit te wachten hoor, absoluut niet maar vroeg het me af omdat dat net een van de dingen was die me tegen stonden.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Komt mijn inziens voor bij hogere doseringen drientje of in combi met alcohol
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Komt mijn inziens voor bij hogere doseringen drientje of in combi met alcohol
Klik om te vergroten...

Ik had er bij 2mg al last van. In hogere dosis en icm alcohol wordt het vele male erger. Vandaar de slechte naam en het slechte gebruik van Roofies door "bepaalde personen".

:)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Fishhead0707 zei:
W.F.L. zei:
Inderdaad, quality stuff :grin: Helemaal in vergelijking met andere benzo's.
Klik om te vergroten...

Roofie & Midazolam zijn Baas.. :grin:
Klik om te vergroten...

En Xanax :grin:
Klik om te vergroten...

Yup Baas.. :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
sannenas zei:
Heb hier ook nog 3 rohypnols liggen van 1mg, donkergroene tabletjes.
Weet niet goed wat 'k ermee aan moet.
Zou je ze kunnen chrushen en opsnuiven? :rock:
Klik om te vergroten...

Wat een onbekende maar zeer effectieve methode is zal ik je nu vertellen.
Je gaat opzoek naar die 3 tabletten, je kijkt er eerst eens even naar en daarna haal je ze uit de verpakking met droge handen. Van tevoren heb je al een glas water klaar gezet, nu stop je de 3 tabletten in je mond en spoel je ze weg met water, wel doorslikken!!
Hopelijk moet het je met deze informatie lukken.

Anders gewoon in je kont duwen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Minimale wateroplosbaarheid. Nee dus. Gewoon slikken. Werkt al goed genoeg!
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elke keer als ik die foto's zie met die verpakkingen voel ik jaloezie :(
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, het zijn geen fake pillen en ik kan het met zekerheid zeggen. Jammer genoeg kan ik niet zeggen dat ik geen hoge tolerantie heb voor benzo's. Maar bij een vriend werken ze dus wel goed.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wanneer stoppen jullie met spelen ?

De roofie is geen speelgoed en maakt ALLES kapot wat je lief is het kent geen uitzonderingen.

P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er worden nog 2 middelen verkocht in België met als werkzame stof "Flunitrazepam".
Flunitrazepam EG (10 x 1 mg)
Rohypnol Roche (10 x 1mg)

Deze 2 mogen enkel met 1 doosje per persoon afgeleverd worden en het gebruik ervan wordt streng gecontroleerd. Het wordt enkel als last-remedy uitgeschreven voor slapeloosheid.
Het is niet zo dat je naar de dokter gaat en zegt dat diazepam niet werkt dat ze eventjes rohypnol gaan voorschrijven. Dat is dan wat jij denkt mister xtRaymon ...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ola,

PCH hier met doosje en officiele bijsluiter.
Houdbaar ver over 2012,maar dat redden ze niet. :wave:
S
ScoeSLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan heb ik er ook nog wel eentje voor je.
Ik scheet in mn broek toen ze in de bus lagen, maar om nou te zeggen jezus wat heftig, nee.

En ik heb verder helemaal geen benzo ervaring hiervoor gehad..
(ok, klein beetje lora, tenazepam en zolpiclon)

http://twitpic.com/2ic89y

Ze komen trouwens gewoon van marktplaats, 100 mg voor 50 eu..
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#13
diegene die ik bedoel weten het precies ......

:hearteyes:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Winehouse zei:
Roofies zijn de baas
Klik om te vergroten...

roofies zijn net zoals heroine ....
laten we ons nog even goed doordenken waar deze topic over gaat !!

roofies zijn zware benzo's en de gevolgen zijn negatief sterk
niemand overwint de roofies of de heroine zonder eerst alles te verliezen wat je lief was en had.
persoonlijk sla ik de roofie dus over uit voorzorgmaatregel mijzelf kennende.
er word hier zaligmakende propaganda verspreid door nieuwe jonge gevoelige junks in spe en deze behoorlijk ongelukkige mensen die zelf geen maat kunnen houden aan het levensgevaarlijke speelgoed zullen de klappen hard gaan voelen.
dit alles te samen maakt het gebruik van de roofies extra gevaarlijk.

herinneren jullie die pientere knaap nog die alles wist over opiaten en nooit de contyrole zou verliezen over zijn verslavingsdrang.

Berbatov is jullie enige redding laat zijn lijden niet voor niets zijn zodat jullie gewaarschuwd zijn.

Een roofie nemen kun je alleen doen als je piekt in je geluk, dus nooit als je piekt in een dip.
Liefdesverdriet, maatje dood door GHB, invalletje, tegenslag op school.

Succes allemaal met de roofies

:hearteyes:
S
ScoeSLid
01-01-2024, 00:00
#15
>nieuwe jonge gevoelige junks in spe

Eeuh Liesette, even rustig aan denk ik dan maar?
Heb je door dat je daarmee een groep mensen wellicht nogal op hun teentjes trapt?
Dit mag dan misschien pas mn 5e post zijn, maar in jouw beschrijving van mensen die
af en toe een fluni nemen herken in mezelf niet echt, en ik hoop anderen hier ook niet.

Toch bedankt voor je waarschuwing, ik kon namelijk gisteravond me toetsenbord niet echt
meer vinden en was daar behoorlijk van onder de indruk, wel heerlijk geslapen. Leg ze ook voorlopig maar even weg.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
roofies zijn tof
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eergisteren een roofie gehad ..... het enige wat ik me kan herinneren is dat ik totaal in coma ben geraakt en in de namiddag nog steeds ultra duf wakker werd. Mijn hersenpan lijkt echter wel refresched :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
Eergisteren een roofie gehad ..... het enige wat ik me kan herinneren is dat ik totaal in coma ben geraakt en in de namiddag nog steeds ultra duf wakker werd. Mijn hersenpan lijkt echter wel refresched :grin:
Klik om te vergroten...


Ja weet er alles van... Bah heb ik het veel te ver gebracht.. maar nu na me piek van ongeveer 20mg per dag is het afgelopen ermee! netjes afgebouwd volgens schema ... :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Juist ja, heb nog 5 van deze dingen liggen (1mg) en ik merk toch dat ze een enorm stuk prettiger zijn dan de andere benzo's die ik ken. Een zo'n ding en ik zit de hele dag blij te zijn en te barsten van zelfvertrouwen.

Uitkijken dus; Als de 5 die ik nu heb op zijn is het ook op. Gelukkig is het een drug die het mes in z'n hand houdt, en niet in de voering van z'n jas; Ik denk dat ik deze dingen bewaar voor situatie waar ik sociaal zeer zelfverzekerd en emotioneel afgevlakt moet reageren.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
A Roofie is the closest thing to God

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."