Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoofies

Roofies

142 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
roofies zijn tof
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eergisteren een roofie gehad ..... het enige wat ik me kan herinneren is dat ik totaal in coma ben geraakt en in de namiddag nog steeds ultra duf wakker werd. Mijn hersenpan lijkt echter wel refresched :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Eergisteren een roofie gehad ..... het enige wat ik me kan herinneren is dat ik totaal in coma ben geraakt en in de namiddag nog steeds ultra duf wakker werd. Mijn hersenpan lijkt echter wel refresched :grin:
Klik om te vergroten...


Ja weet er alles van... Bah heb ik het veel te ver gebracht.. maar nu na me piek van ongeveer 20mg per dag is het afgelopen ermee! netjes afgebouwd volgens schema ... :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Juist ja, heb nog 5 van deze dingen liggen (1mg) en ik merk toch dat ze een enorm stuk prettiger zijn dan de andere benzo's die ik ken. Een zo'n ding en ik zit de hele dag blij te zijn en te barsten van zelfvertrouwen.

Uitkijken dus; Als de 5 die ik nu heb op zijn is het ook op. Gelukkig is het een drug die het mes in z'n hand houdt, en niet in de voering van z'n jas; Ik denk dat ik deze dingen bewaar voor situatie waar ik sociaal zeer zelfverzekerd en emotioneel afgevlakt moet reageren.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#5
A Roofie is the closest thing to God
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Toevallig vond ik een pakketje op de mat!

Vanavond maar eens 1tje uitproberen.
Klik om te vergroten...

Much fun.. zijn leuke dingen :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Inderdaad, quality stuff :grin: Helemaal in vergelijking met andere benzo's.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Carlitos zei:
Ola,

PCH hier met doosje en officiele bijsluiter.
Houdbaar ver over 2012,maar dat redden ze niet. :wave:
Klik om te vergroten...

En dat slik jij voor 2012? :tongueout: Herinner je je nog veel van de laatste dagen, lol. Je bent precies wel een fan van fluni's. Nooit slechte ervaringen mee gehad?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Inderdaad, quality stuff :grin: Helemaal in vergelijking met andere benzo's.
Klik om te vergroten...

Roofie & Midazolam zijn Baas.. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fishhead0707 zei:
W.F.L. zei:
Inderdaad, quality stuff :grin: Helemaal in vergelijking met andere benzo's.
Klik om te vergroten...

Roofie & Midazolam zijn Baas.. :grin:
Klik om te vergroten...

En Xanax :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het zijn zalige dingen ! :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ze zijn leuk! Alleen ik had gisteren 2 mg op en ik hoor iedereen over geheugen verlies terwijl ik toch nog echt perfect weet wat ik gedaan heb. Komt dat alleen bij hogere dosissen? Niet dat ik erop zit te wachten hoor, absoluut niet maar vroeg het me af omdat dat net een van de dingen was die me tegen stonden.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Komt mijn inziens voor bij hogere doseringen drientje of in combi met alcohol
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Komt mijn inziens voor bij hogere doseringen drientje of in combi met alcohol
Klik om te vergroten...

Ik had er bij 2mg al last van. In hogere dosis en icm alcohol wordt het vele male erger. Vandaar de slechte naam en het slechte gebruik van Roofies door "bepaalde personen".

:)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Fishhead0707 zei:
W.F.L. zei:
Inderdaad, quality stuff :grin: Helemaal in vergelijking met andere benzo's.
Klik om te vergroten...

Roofie & Midazolam zijn Baas.. :grin:
Klik om te vergroten...

En Xanax :grin:
Klik om te vergroten...

Yup Baas.. :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
sannenas zei:
Heb hier ook nog 3 rohypnols liggen van 1mg, donkergroene tabletjes.
Weet niet goed wat 'k ermee aan moet.
Zou je ze kunnen chrushen en opsnuiven? :rock:
Klik om te vergroten...

Wat een onbekende maar zeer effectieve methode is zal ik je nu vertellen.
Je gaat opzoek naar die 3 tabletten, je kijkt er eerst eens even naar en daarna haal je ze uit de verpakking met droge handen. Van tevoren heb je al een glas water klaar gezet, nu stop je de 3 tabletten in je mond en spoel je ze weg met water, wel doorslikken!!
Hopelijk moet het je met deze informatie lukken.

Anders gewoon in je kont duwen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Minimale wateroplosbaarheid. Nee dus. Gewoon slikken. Werkt al goed genoeg!
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Elke keer als ik die foto's zie met die verpakkingen voel ik jaloezie :(
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha na 2mg slaap ik al zowat, jij moet waarschijnlijk gewoon meer nemen :P Of vaker. Na 1x heb ik het eigenlijk ook niet echt. Zowiezo als ik het gebruik om te slapen niet natuurlijk :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Loesje zei:
ja ik weet niet goed hoe ik me nu voel,raar en toch niet,denk dat ik ga bibberen,en toch voel ik me zo,kan het niet goed beschrijven,tis net alsof ik raar doe,terwijl ik denk weer niets te voelen :)
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."