#1
roofies zijn tof
Flameon zei:Eergisteren een roofie gehad ..... het enige wat ik me kan herinneren is dat ik totaal in coma ben geraakt en in de namiddag nog steeds ultra duf wakker werd. Mijn hersenpan lijkt echter wel refresched![]()

Drientje zei:Toevallig vond ik een pakketje op de mat!
Vanavond maar eens 1tje uitproberen.
Carlitos zei:
W.F.L. zei:Inderdaad, quality stuffHelemaal in vergelijking met andere benzo's.
Fishhead0707 zei:W.F.L. zei:Inderdaad, quality stuffHelemaal in vergelijking met andere benzo's.
Roofie & Midazolam zijn Baas..![]()
Flameon zei:Komt mijn inziens voor bij hogere doseringen drientje of in combi met alcohol
W.F.L. zei:Fishhead0707 zei:W.F.L. zei:Inderdaad, quality stuffHelemaal in vergelijking met andere benzo's.
Roofie & Midazolam zijn Baas..![]()
En Xanax![]()
sannenas zei:Heb hier ook nog 3 rohypnols liggen van 1mg, donkergroene tabletjes.
Weet niet goed wat 'k ermee aan moet.
Zou je ze kunnen chrushen en opsnuiven?![]()
Loesje zei:ja ik weet niet goed hoe ik me nu voel,raar en toch niet,denk dat ik ga bibberen,en toch voel ik me zo,kan het niet goed beschrijven,tis net alsof ik raar doe,terwijl ik denk weer niets te voelen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."