Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoofies

Roofies

142 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roofies zijn zeer aangenaam. :hearteyes:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wanneer stoppen jullie met spelen ?

De roofie is geen speelgoed en maakt ALLES kapot wat je lief is het kent geen uitzonderingen.

W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste allemaal,
ik heb twee flunitrazepam tabletten van 2mg. p/stuk weten te bemachtigen.
Graag wil ik weten in hoeverre dit met je geheugen fuckt, en bij welke dosis je niet meteen als een blok in slaap valt. Ik wil in een dronken roes terechtkomen.
Ik slik weleens een pammetje, maar heb geen benzo-tolerantie. (55kg is mijn gewicht).
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou, volgens mij slik jij alles wat los en vast zit..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lol!! Ik heb laats de film "The Hangover" gezien. Er dacht er een lollig te zijn van een vrijgezellenfeest, door xtc in het drinken van zijn 4 buddies te gooien. Het was alleen geen XTC, maar het waren "Roofies", de zogenaamde rapedrugs pilletjes. Echt lache die film..

W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die film heb ik ook gezien ! Geweldig inderdaad!

Vandaar eigenlijk ook de vraag hoeveel het met je geheugen fuckt, en hoeveel mg ik moet nemen om in een roes, maar niet in een diepe slaap terecht te komen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
kildeer zei:
Even de spam boven me negerend: ik ben een tijd terug in het gelukkige bezit geweest van een paar stripjes 2mg Rohypnol (flunitrazepam) en heb die leren gebruiken. Fantastisch spul. Van 0,5 tot 1 mg was de spierverslappende en angstverminderende werking zeer duidelijk, maar viel ik niet direct zonder waarschuwing in een diepe slaap. Pas wanneer ik ging liggen sliep ik direct als een roosje, 7 uur lang, om daarna semi-fit en nog benzo-happy wakker te worden.
Klik om te vergroten...

Probeer 1 mg, of anderhalf als je 't stevig wilt voelen.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
*Houd zich stil*
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#9
1 mg kan je al knockout gaan als je comfortabel zit en een beetje moe ben, ik zou zeggen probeer 0,5 mg en neem bij als het niet sterk genoeg is, werkt namelijk al na 10 tot 20 minuten..
En tsja, ik kan me na 1 mg of meer meestal weinig meer herinneren :confused:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Was leuk,

1.25 mg lekker roesje.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Winehouse zei:
Was leuk,

1.25 mg lekker roesje.
Klik om te vergroten...

Voelt als ... dornken?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vigilante zei:
Voelt als een black-out en de volgende dag heb je last van je poepert :grin:
Klik om te vergroten...

HAHAHA! :tearsofjoy:
Nee, het was een lekker dronken roesje, herinneringen waren achteraf aanwezig, maar beetje vaagjes.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geen pijn in je kontje?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tripper zei:
Geen pijn in je kontje?
Klik om te vergroten...

Neen. M'n vib harrie is groter dan die van een neger, ben dus wat gewend.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Winehouse zei:
Tripper zei:
Geen pijn in je kontje?
Klik om te vergroten...

Neen. M'n vib harrie is groter dan die van een neger, ben dus wat gewend.
Klik om te vergroten...

Haha :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
´Er zijn roofies in de tent en we gaan nog niet naar huis´´

Geniale lekkere afsluiting aan het einde van een avondje speed,wanneer je met mate neemt.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zelf ook weer wat ingeslagen .. maar gaat snel
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Carlitos zei:
Zelf ook weer wat ingeslagen .. maar gaat snel
Klik om te vergroten...

Idem :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Carlitos zei:
Zelf ook weer wat ingeslagen .. maar gaat snel
Klik om te vergroten...

"wat" ingeslagen????????? volgens mij heb jij altijd wel een voorraadje liggen.................. :wink:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, het zijn geen fake pillen en ik kan het met zekerheid zeggen. Jammer genoeg kan ik niet zeggen dat ik geen hoge tolerantie heb voor benzo's. Maar bij een vriend werken ze dus wel goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."