#1
Roofies zijn zeer aangenaam. ![:hearteyes:]()
kildeer zei:Even de spam boven me negerend: ik ben een tijd terug in het gelukkige bezit geweest van een paar stripjes 2mg Rohypnol (flunitrazepam) en heb die leren gebruiken. Fantastisch spul. Van 0,5 tot 1 mg was de spierverslappende en angstverminderende werking zeer duidelijk, maar viel ik niet direct zonder waarschuwing in een diepe slaap. Pas wanneer ik ging liggen sliep ik direct als een roosje, 7 uur lang, om daarna semi-fit en nog benzo-happy wakker te worden.
Winehouse zei:Was leuk,
1.25 mg lekker roesje.
Vigilante zei:Voelt als een black-out en de volgende dag heb je last van je poepert![]()
Tripper zei:Geen pijn in je kontje?
Winehouse zei:Tripper zei:Geen pijn in je kontje?
Neen. M'n vib harrie is groter dan die van een neger, ben dus wat gewend.
Carlitos zei:Zelf ook weer wat ingeslagen .. maar gaat snel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."