Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoofies

Roofies

142 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Ik ga hier toch echt eens heen op zoek, ben wel weer een beetje uitgekeken op de voor mij al bekende benzo's.
Klik om te vergroten...
Je lokt het uit, dit is BIJNA tegen de regels in . Ik hou je in de gaten.
Ik vinddd wel dat Roofies heel anders zijn dan de bekende benzo's :) .
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
:openmouth:

Toen ik zei dat ik ging zoeken naar 2cb deed ik dat ook, net als met keta.
En als ik zou willen is het volgens mij zelfs mogelijk om met iemand die misschien wel op df zit dat te regelen.

:grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
:openmouth:

Toen ik zei dat ik ging zoeken naar 2cb deed ik dat ook, net als met keta.
En als ik zou willen is het volgens mij zelfs mogelijk om met iemand die misschien wel op df zit dat te regelen.

:grin:
Klik om te vergroten...
Jaja, smoesjes!!!!!!!!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus je kon er 1500 versturen dan?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeg Kim, hou jij je waffel eens.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Dus je kon er 1500 versturen dan?
Klik om te vergroten...

Wilde plannen klaas? Katholieke meisjes internaat op schoolreisje bij jou in de buurt? :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
want we gaan maaaaaaagden neuken
maaaaaagden neuken
maaagden neuken is fijn
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hou jij je kopf, het is mijn topic, JA!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van jou?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
Van jou?
Klik om te vergroten...
Ja

Roofies
12door Winehouse op 27 apr 2010 15:16
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
Oom Klaas zei:
Dus je kon er 1500 versturen dan?
Klik om te vergroten...

Wilde plannen klaas? Katholieke meisjes internaat op schoolreisje bij jou in de buurt? :grin:
Klik om te vergroten...

Was het maar waar, dan ging ik wel met de hosties langs :grin:
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#12
En toch ben ik een beetje bang voor deze king of benzo's nu ik een hele doos roofies heb weten te bemachtigen. Voorlopig maar even wegleggen.
x
xtRaymonLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://en.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam

gewoon ff kijken en BEGRIJPEN wat er staat! Rohypnol is allang van de markt dus we hebben het niet meer over 'roofies' of 'rode-knol' want dat waren rode tabletten.

Wat we hier hebben is i.d.d. flunitrazepam, een klassieke doch erg sterke benzodiazepine waarmee verstandig omgegaan, of misbruik van gemaakt kan worden.

Als je zoals ik, door je opa dit soort middelen toegedient krijgt en wakker word met zowaar pijn in je aarsgaatje dan ga je wel even nadenken voordat je wat post op fora zoals deze!

Er bestaat niemand op deze totale aardkloot die mij gaat vertellen hoe het allemaal zit.

Er staat tenslotte ook een heleboel, dan nog niet te spreken over wat er allemaal zweeft (en de volgende stap om over na te denken is hetgeen wat gewichtloosheid treft en verder...)

In mijn dagen heb ik ooit 8 van de 2 mg variant geslikt (met erg voorschrift vermijdende liquide) en kan tot op de dag van vandaag niet navertellen wat er allemaal is voorgekomen.

Bij mij brengt het een enorme destructieve levensbehoefte teweeg en kan ik mensen enkel afraden te doen wat ik deed (het licht trof me op de intensive care, ongeveer 21x...)
Voor menig mens telt dat een overdosis gemeten wordt met dit soort hoeveelheden en volgt een zeer diepe slaap tot coma bedlederig.
Het is maar wat je voor ogen houdt en wat je lichaam van nature kan opbrengen tegen dit middel (en andere benzo's i.c.m.)
Zaligmakend zal het niet zijn.
Dit heeft meer te maken met hoe idioten zichzelf (waar dan sprake schijnt) staande houden onder narcose.
S
ScoeSLid
01-01-2024, 00:00
#14
Excuses voor mijn eerdere reactie.
Ik kende het hele verhaal over Berbatov niet, kom hier nog niet zo lang.

@Liesette, aangezien je 15 jaar ouder bent dan ik ga ik met mn ogen dicht uit van
jouw ervaringen. Nogmaals excuses, ben gewoon wat eigenwijs denk ik, een slechte eigenschap
als je 100mg fluni in huis hebt..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
xtRaymon zei:
gewoon ff kijken en BEGRIJPEN wat er staat! Rohypnol is allang van de markt dus we hebben het niet meer over 'roofies' of 'rode-knol' want dat waren rode tabletten.
Klik om te vergroten...

Die bestaan zeker nog.
x
xtRaymonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat zal dan vanuit België illegaal over de grens gebracht moeten worden.
Een land waar ik overigens niet van begrijp hoe ze met de wetgeving omgaan t.o.v. drugs, medicijnen en ongeregistreerde produkten.
Dat terzijde.

België staat wel garant voor meerdere leuke dingetjes die in ons land zwaar verboden zijn heb ik gemerkt.
En dan heb ik het niet over balletjes-schieters of astronauten.
Rohypnol is in Nederland niet meer op voorschrift te krijgen.
De farmaceutische industrie heeft er slechts 1 stof uit verwijderd en wat overblijft is flunitrazepam (iets waar ik geen huisarts voor nodig blijk te hebben.)

Desalniettemin is dit een goedje wat evenwel als rape-drug geregistreerd staat...

Als ik het tot me neem, wat al weer lang geleden is, vorm ik een destructieve criminele geest en zal mij geen strobree in de weg gelegd worden bij de dingen die ik (volledig impulsief) onderneem.

Laat ik zeggen dat het een stof is welke niet geneest!
Laat staan wat 2 echte rohypnol met je doen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
xtRaymon zei:
België
Klik om te vergroten...

Het Belgische farmaceutische systeem is beter dan het Nederlandse.

Je hebt er compleet geen verstand van.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Loesje zei:
ja ik weet niet goed hoe ik me nu voel,raar en toch niet,denk dat ik ga bibberen,en toch voel ik me zo,kan het niet goed beschrijven,tis net alsof ik raar doe,terwijl ik denk weer niets te voelen :)
Klik om te vergroten...
k
koosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Carlitos zei:
Ola,

PCH hier met doosje en officiele bijsluiter.
Houdbaar ver over 2012,maar dat redden ze niet. :wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb die ook ze komen toch uit haarlem met een bijsluiter uit 1999? Als ik er 1 gebruik slaap ik wel gelijk maar word wel wakker in de nacht is dat gebuikelijk weet iemand dat of kan het niet zo zijn dat je tussentijds wakker wordt?
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Krijg binnekort een stripje van een makker van me. Nog maar 1 keer gehad maar was toen al bezopen en herinner me er niets van. (Ja, weet dat het een stomme combi is.. Maar ik kende het nog niet en "iedereen" daar deed het)

Wel al andere benzo's gebruikt maar vind dat effect altijd te mild.
Kan iemand die uit eigen ervaring spreekt me vertellen of het een beetje vergelijkbaar is met het effect van zolpidem? Want daar "flash" ik toch meer van dan van elke andere benzo die ik reeds heb geprobeerd.

:hearteyes: kan niet wachten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."