#1
Hallo,
Ik ben sinds een tijd aan pillen begonnen, omdat ik NIET slaap.
Ik heb van de apotheek, met een echt recept gekregen : eerst nitrazepam 5mg 2x.
Hielp niet.
Toen, vanwegen grote stess diazepam 10mg erbij. Hielp niks. Heb stiekem (en stom) zelf de dosis verhoogd, op een gegeven moment een hele strip van 10mg, dus 100 mg diazepam. NIKS.
Later, als uitzondering, kreeg ik in plaats van de nitrazepam, flunitrazepam2mg, maar ik moest wel heel erg voorzichtig zijn!
Niks. Zelfs met 4x 2mg en de diazepammen erbij niet. Ik slaap hooguit heel los 3 uur.
Ik heb geen drugsverleden ofzo. En de medicatie is dus echt.
Iemand ervaring?
Ik weet het echt niet meer, word echt gek zowat van vemoeidheid!
Groet van Ikwilslapen
Ik ben sinds een tijd aan pillen begonnen, omdat ik NIET slaap.
Ik heb van de apotheek, met een echt recept gekregen : eerst nitrazepam 5mg 2x.
Hielp niet.
Toen, vanwegen grote stess diazepam 10mg erbij. Hielp niks. Heb stiekem (en stom) zelf de dosis verhoogd, op een gegeven moment een hele strip van 10mg, dus 100 mg diazepam. NIKS.
Later, als uitzondering, kreeg ik in plaats van de nitrazepam, flunitrazepam2mg, maar ik moest wel heel erg voorzichtig zijn!
Niks. Zelfs met 4x 2mg en de diazepammen erbij niet. Ik slaap hooguit heel los 3 uur.
Ik heb geen drugsverleden ofzo. En de medicatie is dus echt.
Iemand ervaring?
Ik weet het echt niet meer, word echt gek zowat van vemoeidheid!
Groet van Ikwilslapen