Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlunitrazepam, diazepam en nitrazepam, ik voel niks

Flunitrazepam, diazepam en nitrazepam, ik voel niks

27 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin:

Je bent wel erg gevaarlijk bezig, let ermee op dat je niet zulke streken uithaalt bij een middel dat wél werkt want daar zul je vast wel spijt van krijgen.. :P
i
ikwilslapenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,
Ik ben sinds een tijd aan pillen begonnen, omdat ik NIET slaap.
Ik heb van de apotheek, met een echt recept gekregen : eerst nitrazepam 5mg 2x.
Hielp niet.
Toen, vanwegen grote stess diazepam 10mg erbij. Hielp niks. Heb stiekem (en stom) zelf de dosis verhoogd, op een gegeven moment een hele strip van 10mg, dus 100 mg diazepam. NIKS.
Later, als uitzondering, kreeg ik in plaats van de nitrazepam, flunitrazepam2mg, maar ik moest wel heel erg voorzichtig zijn!
Niks. Zelfs met 4x 2mg en de diazepammen erbij niet. Ik slaap hooguit heel los 3 uur.

Ik heb geen drugsverleden ofzo. En de medicatie is dus echt.
Iemand ervaring?
Ik weet het echt niet meer, word echt gek zowat van vemoeidheid!

Groet van Ikwilslapen
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jij neemt wel extreem hoge dosissen, en dan nog niks voelen ! :openmouth:

Dat kan eigenlijk niet.
*
**NYX**Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als een dikke dosis flunitrazepam niks met je doet, dan ga ik me haast afvragen of je arts je geen placebo's heeft gegeven.
Maar voordat je verder gaat met je dosis verhogen zou ik serieus naar je arts gaan om dit te bespreken en je eventueel laten doorverwijzen naar een specialist.
Want kan me voorstellen dat ondanks dat je niks voelt het wel effecten moet hebben, en dat je daar wel heel voorzichtig mee moet zijn.
Flunitrazepam is niet zomaar wat.
Het lijkt me dat als je blijkbaar ongevoelig bent voor deze categorie middelen je iets heel anders zult moeten proberen ipv de dosis op voeren.

Heb je al eens geprobeerd om een jointje te roken?
Je zegt dat je geen drugsverleden hebt, als ik daaruit mag opmaken dat je ook nog nooit thc hebt geprobeerd dan zou dit misschien kunnen helpen in de vorm van roken of thee ofz?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
**NYX** zei:
Als een dikke dosis flunitrazepam niks met je doet, dan ga ik me haast afvragen of je arts je geen placebo's heeft gegeven.
Klik om te vergroten...

Inderdaad. :grin:
i
ikwilslapenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi,
Tja, placebo's, maar hij weet best dat ik daarnaar ga vragen omdat het niks doet.
En de valium en de nitra's dan? (die zijn van een ander...ook recept).

Tja, iets roken, ik rook niet, maar ik kan het wel :)
Stinkt wel heul erg.

Nee, ik zal de dosis niet verhogen, niet verstandig. En het helpt niet. Bedankt voor de waarschuwing, want het is inderdaad niet niks begreep ik.
In elk geval dank voor de reacties, vorige keer gloofde niemnad mij..grrr.
Maar goed, jointje en wijn helpen wel bij mij...behalve dan dat ik ze niet echt lekkr vind :(
GroetenI k wil slaaapen
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ga naar de huisarts!

En deze past beter in farmaceutische drugs.
*
**NYX**Lid
01-01-2024, 00:00
#8
je zou wiet dmv een vaporiser kunnen proberen is toch anders dan een echt jointje,
en anders wat hasj oplossen in warme melk en ff doorkoken, doet het vaak ook prima.
Valeriaan...stelt voor mij niks voor in vergelijking met flunitrazepam maar aangezien je daar schijnbaar ongevoelig voor bent werkt valium bij jouw misschien juist prima...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."