Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"WFL, ik had al tijden op 1 pil geprobeerd, toen op een andere, weer een andere, een mixje, toen van bv valium 2, 3 4 , en uiteindeelijk op 10 pillen. Zo ook met flunitrazepam en de dormicum opgebouwd. Ik ben niet meteen aan hele strips begonnen, maar dat staat vast wel ergens, maar misschien is dat wel in een andere discussie en heb ik dat hier niet gemeld. Maar ik heb alles langzaam opgebouwd en zit nu dus aan een mix die abnormaal absurd gevaarlijk hoog is. maar ben er nu al paar dagen mee gestopt. En ik voel me niet anders dan anders."
"Ja Pammer, ik ben nu een tijdje gestopt met proberen. Ik sliknu niks meer. Jammer. Bedankt, want over lever had ik nog niet eens nagedacht. Groet"
"Hallo, Ik ben sinds een tijd aan pillen begonnen, omdat ik NIET slaap. Ik heb van de apotheek, met een echt recept gekregen : eerst nitrazepam 5mg 2x. Hielp niet. Toen, vanwegen grote stess diazepam 10mg erbij. Hielp niks. Heb stiekem (en stom) zelf de dosis verhoogd, op een gegeven moment een hele strip van 10mg, dus 100 mg diazepam. NIKS. Later, als uitzondering, kreeg ik in plaats van de nitrazepam, flunitrazepam2mg, maar ik moest wel heel erg voorzichtig zijn! Niks. Zelfs met 4x 2mg en de diazepammen erbij niet. Ik slaap hooguit heel los 3 uur. Ik heb geen drugsverleden ofzo. En de medicatie is dus echt. Iemand ervaring? Ik weet het echt niet meer, word echt gek zowat van vemoeidheid! Groet van Ikwilslapen"
"Hoi, Tja, placebo's, maar hij weet best dat ik daarnaar ga vragen omdat het niks doet. En de valium en de nitra's dan? (die zijn van een ander...ook recept). Tja, iets roken, ik rook niet, maar ik kan het wel Stinkt wel heul erg. Nee, ik zal de dosis niet verhogen, niet verstandig. En het helpt niet. Bedankt voor de waarschuwing, want het is inderdaad niet niks begreep ik. In elk geval dank voor de reacties, vorige keer gloofde niemnad mij..grrr. Maar goed, jointje en wijn helpen wel bij mij...behalve dan dat ik ze niet echt lekkr vind GroetenI k wil slaaapen"
"Oeps...naar huisarts dus. Heb dus toch weer een hele strip eringegooid 2 uur geleden en kan nog gewoon op 1 been staan, met ogen dicht. Mischien word ik wel een kermisattractie"
"Ik geloof je helemaal. Bij mij doet werkelijk NIKS het. Alles is van de apotheek en ik heb een vriend ook van alles wat gegeven. Die heeft er heeeerlijk baat bij. Bij mij doet een hele strip valium 10mg niks....is dus 100 mg. Nitrazepam....3x de dosis, niks, Flunitrazepam.....4x 2 mg....niks. Heb nu dormicum 15 mg. Niks. Mix gemaakt van van alles en nog wat, veel. Niks. Geen placebo's dus, want bij anderen werken ze allemaal....uit dezelfde stip. Ben jaloers op jullie.....IK WIL SLAPEN Of SOEZEN!!!!! Ik hebe het aan een psychiater gevraagd en die zei me dat het inderdaad sporadisch voorkomt, dat mensen nergens iets op doen. Ik he geen drugs verleden en rook niks geks. Ik baal. Ik ga wel een saai boek lezen...hoi hoi hoi"
"Hallo, hier dan iemand die wat scheelt. Geen ervaring met drugs of ghb. Wel met rohypnol en diazepam 10 mg. Diverse keren diazepam genomen, idd eerst zenuwachtig 1, niks, toen 2 erbij, niks, later de rest dus 100 mg genomen. Niks. Paar dagen later weer, maar dan meteen 7 stuks. Niks. Later rohypnol/flunitrazepam gekregen. Men waarschuwde me nog hoe sterk het was en dat ik het pilletje best kon delen in twee stukjes want 2 mg. gedaan, niks. Meteen 1,5 pil erbij, niks. Later gewoon 4 erbij, niks. En ik had me er zo op verheugd. Even een vraag. GHB, kun je dat makkelijk krijgen? Ik weet niet precies wat het doet, moet je ervoor met zijn tween zijn? Is het duur en is het illegaal? Groet van ikwilslapen"
"Arizona, bedankt voor de informatie. En voor de rest, ik zal wel een aantal keer flink genept zijn. Ik ben geen 24/7 speedo hoor! Kan het niet zo zijn dat bij mij roche niet helpt en pch wel? Ik mag de strips terug verkopen aan degene waarvan ik ze heb. Het waren alleen strips, geen doosje, maar bij die rohypnol wel degenlijk. Misschien ben ik wel gewoon niet kapot te krijgen, dat zal het zijn. Trustuh, nou ja, jullie dan"
"Het zijn geen placebo's, want bij een vriend werken ze wel. Ik heb nu dormicum...15mg! Later zelfs mix gemaakt van vanalles. Ik ben er nog hoor. Misschien TE gestressed. Zelfs dormicum doet het niet....ik denk dat ik lijp ben ofzo. Maar bedankt voor de reacties."
"@Adrenochroom : Ik ben wel een beetje holistisch, maar ik ben absoluut zeker dat echt elk deel van mij wil slapen. Juist omdat, wat Frog 83 zegt : Ik heb gewoon echt teveel stress. Ik rook niet, en nu rook ik 1x in de week een sigaret om rustig te worden, daarna de pillen erin en naar bed. De sigaret helpt, maar dat schijn te maken te hebben met je ademhaling. Dus ik probeer in bed net te doen alsof ik rook.... Ik krijg binnenkort wel een vette behandeling bij psych. Misschien dat hij mij xanax voor kan schrijven, maar ja....dan moet ik wel opbiechten wat ik allemaal uit heb gespookt. En wat de plant betreft, ik geloof wel dat dat kan, maar ik zou zo graag es echt van de wereld willen zijn, en daarom ben ik aan die benzo's begonnen. @Frog, ik ben zo eigenwijs wel te mixen, ik weet het, stom. Heb zelfs al met sterke drank geprobeerd en ik drink niet. Dan neem ik 1 glaasje. Sigaret en pillen. Waarom stop k niet gewoon, het is zooooo duur. Maar ja, ik hooop steeds dat het lukt. En ik heb nog liggen, dus waarom niet. Maar eigenlijk moet ik me erbij neerleggen. 1 ding is zeker, met oud en nieuw ga ik aan de witte wijn, kan er nog net in, zo vies vind ik het niet, en dan lig ik na 2 glaasjes onder de tafel van het lachen en na 4 wankel ik lekker naar boven en slaap aan 1 stuk door. Geen kater. Blij dat ik niet van alcohol houd, anders nu verslaafd. Bedankt voor de reacties"