Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb net een zakkie paarse partyflocks gescoord en gaat r nu ff een testen... bij mezelf. dat overdoseren moet je je niet druk om maken. gewoon altijd een pakkie sos bij je hebben om t ff te remmen/neutraliseren"
"ja dat had ik ook hehehe... weinig gegeten, en hij klapte er dik in. na 2,5 vond ik het wel mooi geweest. kon overigens wel goed slapen, en na 10 uur slaap voelde ik ze nog steeds. goed spul! en wat dat hart betreft... die tikt al zo lang en goed... met een beetje training went ie wel aan dat onregelmatige. oh enne bij mij had mijn maag wel wat last van de combo paarse partyflokkies en champagne"
"ik had het over 2,5 pil..."