Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wel gedaan stuk van 3 codeine fosfaat met jointje erbij en t is wel goeiiee"
"nieuwe witte nitendo's 210mg zo ong leuke dingetjes!"
"jaa nitendos enzo knallers zijn t,"
"harry123 zei: Witte nintendo 200-215 Paarse partyflock 180-210 Rode defqon 160-170 Blauwe defqon 150-210 Gele redbull 160-170 Oranje redbull 190-200 Witte speaker 180-200 Gele triforce 170-190 Gele ferrari 180 (Moeilijk te zeggen, want er waren ook een heel aantal lagere uitslagen en een aantal iets hogere uitslagen. Ik heb echter zo'n 3-4 uitslagen van rond de 180 gezien, waaronder die van mezelf, dus ik heb er gewoon 180 mg voor ingevuld) (Paarse hartje 180-185 mg) even overzichtje van alle zware pillen nu in omloop . Klik om te vergroten... witte speakers uit daarvoor kwam de triforce, zijn er ondertussen ook uit die werden weer vervangen door de gele ferrari en zijn der ook al uit. gele ferrari was meer, eerder een paar misdrukte die stuk minder hadden maar gemiddelde lag bij mij zeker hoger dan 180!"
"Done: Nicotine Alcohol Absinth (thujon) Wiet THC hasj codeine fosfaat Amphetamine MDMA kristallen XTC 4-FMP SOS mephedrone Ritaline lidocaine"
"rustig beginnen, neem de tijd geduld is belangrijk. goed afkoelen en neem de tijd om water te drinken en even aftekoelen als je het goed gebruikt is het zeker een perfecte avond!"
"25tolife zei: Sorry maar ik zeg eerlijk het kan coke, speed, hero,keta,cafeïne of weet ik wat zijn. Altijd even laten testen, niemand hier kan je vertellen wat jij daar hebt in het zakje natuurlijk. Cafeïne haal je wel uit koffie tot je resultaten hebt toch? Grz Klik om te vergroten... ik zou het laten testen ja. caffeine poeder kan je inderdaad wel los kopen 100 gram voor 2 tientjes ongeveer"
"bij kristallen eens gedaan niet echt fijn gevoel in je neus, de poeder van de pil kan je ook gewoon in capsule doen en in nemen of in een slok naar binnen werken"
"als wat er is hiero wiet speed ghb perfect uitgereageerd top kwali dmt dmx xtc nitendos partyflocks, gele triforce en gele ferraris ketamine 2cb mdma zegels en lots more dat is vaker terug komende"
"zeker grote dosis. zal daarvan ook wel komen, bij BLACK had ik 140mg genomen in een keer. rond 11 uur nou om half 8 de bus zag je het nog heb even lekker geslapen en me ogen dicht gedaan jointje gerookt en toen zag ik er weer helemaal normaal uit"