Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

245 antwoorden
224 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook een waarscuwing op zijn paats voor 'Witte Speakers' De resultaten zijn rond de 180-200 mg. Goed opletten als je deze ineens aangeboden krijgt/neemt. En genoeg water/non alcoholische dranjes drinken erbij. Niet teveel maar voldoende.
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is natuurlijk de schuld van de overheid. Als je twee pillen van 70mg bij je draagt word je volgens de opiumwet als dealer aangezien, terwijl als je er eentje van 200 bij je hebt het ineens een gebruikershoeveelheid is -_-
k
kameellenLid
01-01-2024, 00:00
#3
I LOVE de speakertjes ,, die dingen gaan hier ook best goedkoop in de ronde dus zeker meer waar voor je geld.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#4
De reden dat het fout gaat, zijn in mijn ervaring veelal verkeerde combi's

Als je een wat sterkere pil hebt, zou ik zeggen, hou het zuiver, hou het bij die drug, en geniet ervan :grin:

Ga vooral niet combineren met alcohol (en andere drugs) en drink genoeg water. Ik schat in dat dit de oorzaak is van opname in zkh en detoxen e.v.. Het is jammer dat de beschuldiging richting de drug gaat en niet naar de gebruiker die er niet mee weet om te gaan. Het feit dat de pillen kennelijk wat meer MDMA bevatten doen hier niets aan af.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarschuwing u krijgt meer waar voor uw geld haha
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
25tolife zei:
Speakers waren rond de 170-210 mg max toch uit resultaten zover bekend?
Klik om te vergroten...
180-220. Maar het leuke is dat iedereen die ik tegenkom beweert dat hij 220 heeft haha.
P
Phantom19Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Die witte speakers heb ik overlaatst op festivalterrein in handen gekregen,
moet zeggen zijn de beste die ik in jare heb gehad, spijtig dat ik ze niet meer kan krijgen.
ware ze een mooie ervaring!
k
klapperkaakjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja die speakers zijn zeker lekker, laatst 4 van gehad.
maar moet je die nieuwe Triforce's proberen, die zijn nog sterker.
R
RobbinLid
01-01-2024, 00:00
#9
had laatst donkerblauwe defqons met 220 MG.
heb al wel vaker blauwe defqon's gehad, maar dan niet de donkere.. deze waren wel iets zwaarder.

maar, pas altijd op met iets dat je niet kent. :wave:
J
JayJay1986Lid
01-01-2024, 00:00
#10
nieuwe witte nitendo's 210mg zo ong
leuke dingetjes!
R
RobbinLid
01-01-2024, 00:00
#11
wappiedaan32 zei:
maar ik heb op dit moment 5 gele tryforce op van 200 mg op.
Klik om te vergroten...

dat jij nog uberhaupt normaal kan typen :xtc:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mocht het waar zijn, wat ik betwijfel (of geen 5 stuks, of niet getest op 200mg) dan heeft hij een ongelofelijke tolerantie. Geen enkele dosis zal hem dan nog bevredigen.

Maar verder lijkt t me broodje aap, 1 gram MDMA zorgt er bij iemand van gemiddeld gewicht en weinig tot geen tolerantie voor een spetterend feestje met out gaan, ongelofelijk veel zweten, ogen die tollen in de kassen enz.

Bovenstaande verschijnselen kunnen al optreden bij 150-200mg, laat staan 5 keer zoveel.
Dus Daan, check even de forumregels: http://drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms
En dan specifiek regel 9.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iemand bekend met paarse partyflocks? :confused: heb ze recentelijk al een paar x voorbij zien komen op internet, nou nog in de omgeving. Dan even testen bij de brijder en ik laat jullie de resultaten weten! O ja en een maat van mij had het over oranje spookjes? Ik hoor graag wat jullie er over te melden hebben :wave:
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hier in het zuiden hebben we nu Nintendos. Die zitten rond de 215mg
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Partyflocks zijn getest rond de 200 mg, eerste batch, tweede batch rond de 180 (?) dacht ik.
Check anders partyflock zelf even, bij het pillentopic
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#16
walnootje zei:
Iemand bekend met paarse partyflocks? :confused: heb ze recentelijk al een paar x voorbij zien komen op internet, nou nog in de omgeving. Dan even testen bij de brijder en ik laat jullie de resultaten weten! O ja en een maat van mij had het over oranje spookjes? Ik hoor graag wat jullie er over te melden hebben :wave:
Klik om te vergroten...

hier int noorden gaan ze ook wel rond ja. [weet niet waar je woont hoor ;p]
hier zeggen ze rond de 210-230 mg.
maarja, dat zijn verhalen.
volgens mij was het volgens test 190-220
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Witte nintendo 200-215
Paarse partyflock 180-210
Rode defqon 160-170
Blauwe defqon 150-210
Gele redbull 160-170
Oranje redbull 190-200
Witte speaker 180-200
Gele triforce 170-190
Gele ferrari 180 (Moeilijk te zeggen, want er waren ook een heel aantal lagere uitslagen en een aantal iets hogere uitslagen. Ik heb echter zo'n 3-4 uitslagen van rond de 180 gezien, waaronder die van mezelf, dus ik heb er gewoon 180 mg voor ingevuld)
(Paarse hartje 180-185 mg)

even overzichtje van alle zware pillen nu in omloop :wink:.
R
RobbinLid
01-01-2024, 00:00
#18
walnootje zei:
Iemand bekend met paarse partyflocks? :confused: heb ze recentelijk al een paar x voorbij zien komen op internet, nou nog in de omgeving. Dan even testen bij de brijder en ik laat jullie de resultaten weten! O ja en een maat van mij had het over oranje spookjes? Ik hoor graag wat jullie er over te melden hebben :wave:
Klik om te vergroten...

heb ze toevallig gister gehad, lekkere snoepjes hoor ! :hearteyes:
Goeie inslag, lekkere lovefeeling & relaxede comedown.
n
nicoletjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo :)
Die paarse partyflock vond ik zelf echt mega fijn!!
Ik ben best klein en had aan een kwartje om mee te beginnen echt genoeg, vond ze best heftig.

Ik vroeg me af of iemand al ervaringen had met nintendo's ?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarschuwing:
Veel xtc-pillen zijn momenteel erg sterk. Ze bevatten een hoge dosis MDMA, de werkzame stof in de uitgaansdrug. Dat zegt drugsonderzoeker Peter van Dijk van het Nederlandse Trimbos-instituut tegen het Nederlandse persagentschap ANP. “Er is een grote groep pillen in omloop die een hoge dosering bevatten.” De gemiddelde dosis MDMA in xtc-pillen lag jarenlang rond de 80 milligram. Hoewel precieze cijfers nog ontbreken, is dat momenteel een stuk hoger. In elk geval bevat een kwart van de pillen zelfs een dosis van boven de 140 milligram. “Dat is veel meer dan we gewend waren”, aldus Van Dijk. Het Trimbos-instituut maant xtc-gebruikers dan ook tot voorzichtigheid. Welke dosis een consument precies kan hebben, hangt onder meer af van zijn gewicht.
Maar, zo zegt Van Dijk:
“Een groot deel van de pillen is voor veel mensen te zwaar.”

Toch zijn er nog geen berichten geweest dat mensen op de eerste hulp belandden door te sterke xtc. Dat wijst er op dat veel gebruikers goed geĂŻnformeerd zijn over de pillen die ze gebruiken en weten hoe ze ermee moeten omgaan, aldus Van Dijk. Een andere ontwikkeling die het Trimbos constateert, is dat xtc-pillen de afgelopen tijd schoner zijn geworden. Anderhalf jaar geleden waarschuwde het instituut nog dat ongeveer de helft van de tabletten geen MDMA, maar andere stoffen bevatten. Het ging vooral om mCPP, dat vervelende bijwerkingen als paniekaanvallen kan hebben.
Volgens Van Dijk bevat ,,het overgrote deel” van de pillen momenteel weer MDMA. De dip in de markt kwam doordat er een gebrek was aan belangrijke grondstoffen voor xtc, aldus de Trimbos-onderzoeker. Dat is nu kennelijk weer voorbij. De Loor voorspelt dat ook de te hoog gedoseerde xtc-tabletten binnenkort weer van de markt zijn. “Maar ondertussen moeten gebruikers wel gewaarschuwd worden.”
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."